Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seborrea ja POD - Mitä kasvovoidetta ja puhdistusainetta käytätte?

Vierailija
04.08.2022 |

Tali-ihottumasta (ja suunympärysihottumasta) kärsivät, mitä kasvojen puhdistusainetta ja kasvovoidetta käytätte? Suosituksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
22/27 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

POD:hen Rosazol-voidetta apteekista. Seborreaan Nizoral 1%-voidetta, tämäkin apteekista.

Vaikka on eläimille tarkoitettu geelimäinen pesuneste, Hexocil -nimistä tuotetta kannattaa kokeilla näppylövään ihoon. Myynnissä tämäkin apteekissa eläintuotteiden puolella ja eläinlääkäriasemilla. Aika edullinen ja muutama tippakin riittää ongelmakohtien käsittelyyn.

Vierailija
24/27 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

CeraVen putsarit ovat loistavia. 

Vierailija
25/27 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aivan kamalassa kunnossa kasvojen iho, suunympärysihottumaa. Oon nyt parina päivänä käyttänyt Rozex-lääkevoidetta. Kuinka kauan odotan ennenkuin menen hakemaan antibioottikuurin? Parissa päivässä Rozex ei ole tehnyt ihmeitä. Kasvojenhoitoaineet tällä hetkellä tauolla ja sulfaatiton shampoo käytössä.

Vierailija
26/27 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nyt ihan hukassa ihonhoidon kanssa. On PODtä ja seborreaa. Ihotautilääkärin määräämät lääkevoidekuurit päättynyt äskettäin, nyt käytössä Laponie of Scandinavia -puhdistusmaito ja - kasvovoide aamuinilloin.

Aiemmin en oo niin aktiivisesti puhdistanut kasvojen ihoa, mitä nyt. Vetelin joskus ja jouluna kasvot kasvovedellä (en meikkaa) ja joku kasvovoide päälle.

Nyt, kun hoidan ihoa tunnollisemmin, mulla on räjähtänyt iho käsiin. Epäpuhtauksia pitkin ja poikin kasvoja. Selvästi hoidan nyt ihoani liikaa.

Miten ja millä tuotteilla saisin pidettyä sebon ja PODn aisoissa liikaa kasvoja hassaamatta?

Noissa käyttämissäsi tuotteissa on kasviöljyjä, mitkä esimerkiksi on omalle iholleni ehdoton ei. Öljyttömät/kevyet tuotteet olisi parhaita.

Itse käytän Lactacyd-pesunestettä aamuin illoin (kuorii hilsettä) ja Cerave cream kosteutukseen. Kummasti Cerave lotion ei käy kasvoilleni ollenkaan. Minusta tuo Cream-versiokin on hyvin kevyt eikä jätä ihoa kiiltäväksi. Käytän lisäksi Differiniä iltaisin, koska kärsin myös aknesta.

Vierailija
27/27 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seborreaan ei voi käyttää öljyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan