Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä
Kommentit (127)
Eiköhän äijällä taas ole jokin viritys meneillään. Alkaa kyllästyttää sen naisjutut. En itse ole pettänyt, mutta taatusti lähtisin sopivan tilaisuuden ja miehen tullen panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena: aika ahdistavilta kuulostaa parisuhteet, joissa toinen ei varmuudella petä, koska se ei käy koskaan missään / koska se käy vain töissä / koska ollaan aina yhdessä.
Kukin tavallaan tietysti, mutta itse en osaa kuvitella elämää, jossa olisi toisen kanssa niin täydellisen samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja ajanviettotavat/harrastukset, ettei oltaisi erillään kuin korkeintaan työpäivän ajan.
Meillä mies tekee pitkiä päiviä ja ne harvat vapaa hetket haluaa olla kotona.
Ja sinä olet aina kotona, koska...?
(Saa siellä tietysti olla, itsestäni tuntuisi vain ajan ja elämän tuhlaamiselta olla vain töissä ja kotona.)Missä mun pitäis olla? En keksi kyllä mihin mun pitäis mennä ettei olisi elämän tuhlaamista.
Maailmassa ei ole mitään paikkoja tai nähtävyyksiä, joissa haluaisit käydä ja jotka haluaisit nähdä? Ei sellaisia kulttuurielämyksiä (musiikkia, elokuvia, kuvataidetta...)? Et halua ystävien kanssa ulos syömään, kahville tai baariin? Mikään kodin ulkopuolella harrastettava asia ei kiinnosta sinua?
Vierailija kirjoitti:
Taitaisi aika moni varattu nainen yllättyä kun näkisi Tinderin. Nykyään joka toinen profiili etsii "salaista seuraa"
Tai jos kävisi katsomassa ihan vaan yökerhomeininkiä, meno on kuin Temppareissa sillä erotuksella että varatut koittaa vietellä sinkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kun te naiset tietäisitte! Moni mies pettää työaikana.
Menkää ja ratsatkaa nettideittipalstat. Hieman muutatte asetuksia niin sieltä niitä pettäjiä löytää. Ihan varmasti teidänkin puolisot, jotka väitätte, ettei petä.
Eikö tuollainen elämä olisi yhtä helvettiä? Ensin pitäisi "ratsata nettideittipalstat": sinä ihan vakavissasi kehotat meitä kirjautumaan nettideittipalstoille? Pitääkö käydä läpi kaikki suomalaiset nettideittipalstat? Entä Tinder, siellähän ei voi itse vaikuttaa siihen, keitä näkee, vaan sen ratkaisee algoritmi, mitä sen kanssa tehdään? Entä jos miestä ei löydy sieltä sen jälkeen, kun olen pilannut suhteemme roikkumalla nettideittipalstoilla muutaman viikon?
Ai niin, sitten varmaan tutkitaan miehen laitteet, eikö niin? Ja jos sieltä ei löydy mitään NYT, niin sehän ei todista mitään, koska hän voi tehdä profiilin HUOMENNA. Eli niitä pitää alkaa valvoa jatkuvasti. Paitsi että sekään ei riitä, koska hänellähän voi olla kännykkä, josta en ole tietoinen! Tai mitä jos hän käyttää incognitoa ja/tai tyhjentää aina selaimen?!
Sairasta, sairasta. Jos ihmisen kanssa on onnellinen ja on hyvä olla, siitä pitää nauttia eikä pilata sitä sairaalla mustasukkaisuudella ja epäluuloisuudella.
Riippuu varmasti siitä, miten varmuuden käsite määritellään. Luotan miehen uskollisuuteen niin kuin luotan esim. siihen, etteivät kaverini kerro salaisuuksia eteenpäin. Tietenkään en voi sataprosenttisen varmasti tietää, etten ole kuitenkin väärässä, mutta sellaisten asioiden miettimisestä ei ole kauheasti hyötyä.
Itse olen menneisyydessä päätynyt parisuhteisiin miesten kanssa joilla on heikompi libido kuin itselläni. Sellaiset miehet jotka ovat yhtä aktiviisia kuin minä eivät kanssani ala parisuhteeseen. Pitkiä seksisuhteita sellaisten kanssa on kyllä ollut ja kun ovat jonkun kanssa parisuhteeseen alkaneet, tulevat jonkin ajan kuluttua ehdottamaan salasuhdetta kanssani.
Huoh, sinkkuna taidan pysyä.
Ei kai sitä kukaan voi täysin varma olla. Jos sitä päivät pitkät pähkäilee niin hulluksi tulee. En usko, mutta en voi miehen pään sisälle mennä myöskään. En ole mustasukkaisia tyyppiä, joten en tosiaan kauheasti ole asiaa miettinyt. Lisäksi olen tässä elämässä nähnyt niin paljon eroja ja pettämistä lähipiirissä että tiedän että mikään ei ole varmaa. Elämää sekin on.
Mies lähettelee aina kuvien muodossa kuulumisia kun on jossain, ja jos on vaikka viikonlopun kaverin mökillä niin haluaa välttämättä pitää mulle palattuaan oikein kuvashown jossa näyttää kaikki reissun aikana ottamansa kuvat. Ja kuvissa siis näkyy se hänen kaverinsa. Meillä on yhteinen pölinäryhmä miehen ja hänen muutaman kaverinsa kanssa, usein nämä kaveritkin päivittävät yhteisiltä reissuilta kuulumisia ja lähettävät kuvia joissa mieheni näkyy. Jos mies jää ylitöihin niin tekee työt meidän kotisohvalta käsin, työpaikallaan ei ole ikinä myöhään vaan on melkein aina jo tullut kotiin kun minä tulen töistä. Arki-iltaisin käydään yhdessä harrastamassa liikuntaa. Joten joo en keksi milloin pettäisi.
Mies on niin rakastunut minuun, että tietenkään hän ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Mies lähettelee aina kuvien muodossa kuulumisia kun on jossain, ja jos on vaikka viikonlopun kaverin mökillä niin haluaa välttämättä pitää mulle palattuaan oikein kuvashown jossa näyttää kaikki reissun aikana ottamansa kuvat. Ja kuvissa siis näkyy se hänen kaverinsa. Meillä on yhteinen pölinäryhmä miehen ja hänen muutaman kaverinsa kanssa, usein nämä kaveritkin päivittävät yhteisiltä reissuilta kuulumisia ja lähettävät kuvia joissa mieheni näkyy. Jos mies jää ylitöihin niin tekee työt meidän kotisohvalta käsin, työpaikallaan ei ole ikinä myöhään vaan on melkein aina jo tullut kotiin kun minä tulen töistä. Arki-iltaisin käydään yhdessä harrastamassa liikuntaa. Joten joo en keksi milloin pettäisi.
Tuo kuulostaa ihan kivalta. Itselleni kuitenkin kovin vieraalta. Ennen korona-aikaa meillä reissasi molemmat myös erikseen (vaikka useimmiten reissattiinkin yhdessä); minä yksin ja mies kaverin kanssa. Hän vietti silloin tällöin viikonloppuja kaverinsa mökillä, minä saatoin lähteä siksi aikaa kaupunkilomalle läheiseen kaupunkiin. Usein erossa ollessamme soitimme (ja soitamme, kyllähän nytkin alkaa taas olla menoja, vaikka korona edelleen riehuukin) toisillemme kerran illan aikana, mutta ei aina.
Minä tein yhteen aikaan matkatöitä ja olin välillä pois kotoa pari viikkoa yhteen menoon, välillä 1-4 päivää kotimaassa tai ulkomailla. Kävin äitini vielä eläessä muutaman kerran vuodessa hänen luonaan pidennetyn viikonlopun tai noin viikon verran (kesä- ja joululomalla), mies yöpyy joskus omilla sukulaisillaan, jotka asuvat lähempänä.
Kummallakin on töiden lisäksi enemmän ja vähemmän iltamenoja. Minulla myös ns. edustusmenoja.
Ei ole koskaan kumpikaan kokenut tarpeelliseksi olla mustasukkainen tai alkaa epäillä jostain. Kummankaan kun ei ole myöskään pakko olla tässä suhteessa; meitä ei sido toisiimme lapset, velat, omaisuus tai mikään muukaan. Molemmat säilyttävät elintasonsa vaikka eroaisimmekin. Olemme yhdessä vain ja ainoastaan rakkaudesta. Ja sitä riittää.
Miehellä voi olla myös takapuolisia ystäviä.
Ei kiinnosta. Kas kun en ole mustasukkainen enkä tunne tarvetta kahlita ketään niin en moisia mieti.
Terve itseluottamus ja suhteellisuudentaju 👍🏻
Harhainen trolliketju. Ihmiset, älkää tehkö itsestänne aaseja.
Kiinnostaa vasta sitten kun paljastuu. Toisaalta minulta on vaikea koskaan mitään salata ja intuitio on ollut aina ihmisten ja niiden sisäisen maailman suhteen vahva, joten uskon myös helpolla huomaavani jos joku olisi pielessä. Tällä hetkellä olen hyvin varma, tulevaisuudesta eos.
Olen varma. 11 kuukautta sitten työttömäksi jäänyt mieheni ei poistu sohvalta edes kauppaan ja minä taas teen töitä kotona, joten ei se kotiinkaan pystyisi ketään huomaamatta kutsumaan. Okei, no ehkä mahdollisuus olisi silloin kun minä en ole kotona, mutta epätodennäköisenä pidän.
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin tiedän ettei mieheni petä. Hän käy ainoastaan töissä joten olisi mahdotonta. Eikä hänellä ole tarvetta pettää.
Fyi kyllä se työpäivän aikana onnistuu. Voi keksiä töihin etätöitä, saikkuja tai työmatkoja. Ei niistä sulle puhuta.
Ja mistä tiedät ettei ole tarvetta? Se jos teillä on seksiä ei tarkoita etteikö silti olisi tarve.
Mä voin olla varma. Mies ei kykenisi ja jos kykenisikin, huomaisin heti. Sama työpaikka joten ei edes tilaisuuksia. Sama juttu oli eksän kanssa, joten tuollaisia miehiä kyllä on. Itsestäni en sen sijaan aina menisi takuuseen vaikka pettänyt en miestäni olekaan, 25v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa alibin keksimiseltä tuo kuvashöy. Sori.
Mitä enemmän selittelee sitä varmemmin jotain muuta on menossa.
Osan reissusta voi viettää muualla ja töitä voi tehdä muualta kuin toimistolta. Useimmiten. Vaikka ylityöt hoitaisikin kotoa sun silmien alla.
Joka kauppareissulla ehtii soittaa toiselle naiselle ja kun menee treeneihinsä voi olla todellisuudessa muualla, ei joka kerta mutta toisinaan. Kun menee vessaan tai sinä poistut huoneesta, ehtii lähetellä viestejä hurumykket.
Minä olin aika varma koska meillä on mahdollisuus toistenkin kanssa touhuilla mikäli toiselle osapuolelle sopii. Mutta kyllä silti jäi pettämisestä kiinni, mutta asiat puhuttu halki ja yhteiselo jatkuu. 😊
En tiedä missä vaiheessa pettäisi. On aina kotona. Täällä en ole ketään vierasta naista nähnyt.