Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä

Vierailija
04.08.2022 |

Jos, niin mikä saa teidät uskomaan asiaan?

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran naisen aloitus. Koska minua on petetty, niin muitakin petetään-tyyliä.

Vierailija
22/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena: aika ahdistavilta kuulostaa parisuhteet, joissa toinen ei varmuudella petä, koska se ei käy koskaan missään / koska se käy vain töissä / koska ollaan aina yhdessä.

Kukin tavallaan tietysti, mutta itse en osaa kuvitella elämää, jossa olisi toisen kanssa niin täydellisen samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja ajanviettotavat/harrastukset, ettei oltaisi erillään kuin korkeintaan työpäivän ajan.

Meillä mies tekee pitkiä päiviä ja ne harvat vapaa hetket haluaa olla kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeran naisen aloitus. Koska minua on petetty, niin muitakin petetään-tyyliä.

Yllättävän monella (naisella) on tietynlainen pakkomielle pettämisestä. Vaikka sitä ei olisi siis tapahtunutkaan.

Vierailija
24/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohiksena: aika ahdistavilta kuulostaa parisuhteet, joissa toinen ei varmuudella petä, koska se ei käy koskaan missään / koska se käy vain töissä / koska ollaan aina yhdessä.

Kukin tavallaan tietysti, mutta itse en osaa kuvitella elämää, jossa olisi toisen kanssa niin täydellisen samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja ajanviettotavat/harrastukset, ettei oltaisi erillään kuin korkeintaan työpäivän ajan.

Ja sinä olet aina kotona, koska...?

(Saa siellä tietysti olla, itsestäni tuntuisi vain ajan ja elämän tuhlaamiselta olla vain töissä ja kotona.)

Vierailija
25/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan käytännössä aina yhdessä, vain kun olen ollut omassa kodissani pari viikkoa, olisi aikaa.

Halua sillä varmaan on, on somessa tykkäilevä setämies, ja treffitkin on sopinut, mistä jäi kiinni ennen niitä.

En luota.

Vierailija
26/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap olet sitä mieltä, että kaikki miehet pettävät?

Vierailija
27/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Voisiko ap kertoa, mistä sen tietää, pettääkö mies?

Vierailija
28/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi tietää 100%, mutta luotan 100%.

Vierailija
29/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% ei petä,ei puhu,ei hymyile.Kuoli 2021.Pari suhde kesti 22v. perustu luotamukseen. Mitä en nähnyt itse luotin. Toisten juttuihin en koskaan lähtenyt mukaan.

Vierailija
30/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen varma. Me ollaan käytännössä aina yhdessä, etätyötä molemmat tekee kotona, yleensä kaikki menemiset viikonloppunakin yhdessä, käydään kävelyllä yhdessä. Joskus jompikumpi käy ostoksilla yksin toki. Mutta aika nopeasti sitten pettämisensä saisi hoitaa ja harvakseltaan :D Uskon myös siksi, että me kumpikaan ei olla erityisen seksuaalisia. On meillä seksiä, mutta se ei ole mikään iso juttu elämässä. Ja molemmat oli ollut ennen tapaamista vuosikaudet ilman.

Vierailija
31/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet aina kotona, koska...?

(Saa siellä tietysti olla, itsestäni tuntuisi vain ajan ja elämän tuhlaamiselta olla vain töissä ja kotona.)

Missä mun pitäis olla? En keksi kyllä mihin mun pitäis mennä ettei olisi elämän tuhlaamista.

Vierailija
32/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset ovat naiiveja. Joo, veljelläkin oli tuollainen suhde, jossa oli sovittu, että jos ihastuu toiseen, niin sitten siitä jutellaan avoimesti kuten kaikesta muustakin. Mutta eihän se sitten ihan niin mennyt. Eipä toiseen mieheen kiimoissaan ollut vaimo sitten loppujen lopuksi halunnutkaan rupatella aiheesta. Sehän meinaisi sitä, että ei voisikaan toteuttaa halujaan vaan pitäisi jutella siitä, että mistä tämä nyt johtuu ja mitä parannettavaa omassa suhteessa on jne. Ei semmoinen enää kiinnosta siinä tilanteessa.

Vierailija
33/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mekin ollaan käytännössä aina yhdessä, kumpikaan ei ole töissä. Aika epätodennäköisenä pidän että lenkeillään tai metsässä juostessaan pettäisi.

Vaikka ehkä nuoren ja nätin haluaisikin, tuskin saisi. Minä taas en pääse mihinkään jos hän on poissa, kun ei ole edes avainta. Saattaisin kyllä lähteä testaamaan viehätysvoimaani minäkin.

Vierailija
34/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varmuudella en voi tietää, mutta luotan mieheeni ja tunnen hänet. Jos en luottaisi, emme olisi yhdessä.

Vierailija
35/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on avoin suhde joten ei ole vaaraa moisesta. Kumpikin saa toteuttaa omaa itseään kaikin tavoin, mutta ei se silti ole kovin suuressa roolissa elämässä. Ehkä juuri sallivuus on syy omaan tyytyväisyyteen, vaikken pettämistä oikein aiemmissakaan suhteissa pelännyt. Luotetattavia fiksuja miehiä on paljon.

Vierailija
36/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luotan mieheeni, vaikka jouduinkin edellisessä avioliitossa petetyksi. Luottamus syntyy siitä, millainen mies on. Hän ei ole impulsiivinen eikä vahingossa koskaan ajaudu mitään tekemään. Lisäksi hänellä ei ole kovin korkea libido, vaan oli ollut selibaatissa pari vuotta ennen tapaamistamme. Hän katselee autojen perään, ei naisten.

Vierailija
37/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin suhde, eli seksiä harrastetaan puolin ja toisin muidenkin kanssa. Eikä näytä rakastuneenkaan toiseen, sillä keskustellaan avoimesti. Ei ole kehittänyt pidempää seksisuhdetta kehenkään yksittäiseen, petikumppanit vaihtuu.

Vierailija
38/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on aina kotona, paitsi lenkillä käydessään jonne sinnekin menemme ja lähdemme samasta paikasta yhdessä.  Ei ota edes kännykkää lenkille mukaan, lenkin kesto 1,5 h ja tulee hikisenä autoon.

Olemme samassa työpaikassa, ei käy työmatkoilla.

Olen 99% varma että ei petä. Olisi kyllä järkky yllätys jos pettäisi.

Vierailija
39/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma.

Mies ei oikeastaan ole viimeisen puolen vuoden aikana poistunut kotoa ilman minua (sairauden takia).

Jos tuo tuosta kuntoutuu, niin ei se siltikään petä. En pysty kuvittelemaan tilannetta, jossa tilanne sellaiseen ajautuisi. Ei ole kovin korkea libido, ei oikein osaa iskeä naisia, ulkonäkökään ei ole sellainen huomiota herättävä, ei käy paikoissa, joissa tilaisuuksia voisi tulla eteen... ja lisäksi on edelleen umpirakastunut minuun <3

Toisaalta, en ole erityisen omistushaluinen luonne, eli pettäminen ei meillä varmaan edes mikään suhteen loppu olisi.

Vierailija
40/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtöoletus on luottamus siihen, että toinen ei petä. 

Lisäksi mies tietää hyvin että jos häntä yhtään kiinnostaa, niin voimme avata suhdettamme. Lisäksi on myös paljon asioita joita en edes laske pettämiseksi ja joita siis mies saa puolestani tehdä vapaasti ilman että siitä tarvitsee minulle raportoida. Tällaista on esimerkiksi yleinen läheisyys vastakkaista sukupuolta olevan ystävän kanssa, yhdessä nukkuminen ja suutelu jne on ihan ok ja jos on jotain erityisiä fantasioita, on mielestäni ihan sallittua käyttää maksullisten palveluksia. Tosin siitä olen esittänyt vahvan toiveen, että jos näin tekee, niin on hyvin tarkka siitä kyseessä on aikuinen, vapaaehtoisesti ko työtä tekevä, täyspäinen ihminen. Ei alaikäinen, ihmiskaupan uhri eikä esimerkiksi huumeriippuvainen. Yksi hyvä tapa varmistaa tämä on muunmuassa se että ostaa palvelun Suomalaiselta jolla on y-tunnus. Tottakai varmasti kalliimpaa, mutta ainakin tietää varmuudella että kyseessä on eettinen palvelu. 

Toisaalta mies tietää, että jos nyt joku yksittäinen hetken huuman harahdus tapahtuisi, ei se välttämättä olisi mikään maailmanloppu. Tärkeintä olisi asiasta keskusteleminen ja esimerkiksi tautiriskin minimointi. Ja toki se, että jos mies halua itselleen vapauksia niin niitä on oltava myös minulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi