Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä
Kommentit (127)
En tietenkään voi satavarmasti _tietää_, ettei petä, mutta luotan kyllä että ei ole pettänyt. Mahdollisuuksia pettämiseen olis melko vähän, mutta eihän se toki vaadi kuin yhden kerran. Mulla ei oo mitään syytä epäillä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena: aika ahdistavilta kuulostaa parisuhteet, joissa toinen ei varmuudella petä, koska se ei käy koskaan missään / koska se käy vain töissä / koska ollaan aina yhdessä.
Kukin tavallaan tietysti, mutta itse en osaa kuvitella elämää, jossa olisi toisen kanssa niin täydellisen samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja ajanviettotavat/harrastukset, ettei oltaisi erillään kuin korkeintaan työpäivän ajan.
Jos parisuhde on onnellinen, kyllähän sitä kotona viihtyy oman kullan kainalossa :)
Toki välillä käydään ystävien kanssa tahoillamme milloin missäkin mutta sieltäkin palaa kotiin yleensä melko pikaisesti. Niin rakkaita ja läheisiä kuin kaikki muut ihmiset ovatkin, ei heistä ole oman kumppanin korvaajaksi. <3
Mies ei petä. Itsestäni en niinkään menisi takuuseen jos tilaisuus kävelisi vastaan.
Mieheni ei petä se on varma juttu. On liian kiltti ja liian ujokin lähestymään naisia. Mieheni ei käy edes baareissa eikä sillä ole nais ystäviä kuin muutama joiden kanssa juttelee enemmän facebookissa kuin tapaa niitä.
Minä olen varma. Itse olen pettänyt miestäni useasti mutta en tee sitä enää. N39
Njaa. Mä olen kyllä sanonut ettei mulle nyt olisi niin iso asia jos jonkun muun kanssa olisi, että voitaisiin kokeilla myös avointa suhdetta. Ei ole miehelle sopinut tämä. Ja aina on kauhean pahoillaan jos jossain keikalla joku vieras nainen tulee lääppimään, pyytelee anteeksi vaikkei itse ole tehnyt mitään. Voisin siis kuvitella ettei mun selän takana mitään kovin kummallista tapahdu, mutta en tietenkään ole varma kun en 24/7 miestä kyttää.
Taitaisi aika moni varattu nainen yllättyä kun näkisi Tinderin. Nykyään joka toinen profiili etsii "salaista seuraa"
No eihän sitä voikaan varmaksi tietää - tämänhän sä halusit kuulla?
16 vuotta naimisissa ja ainakaan vielä ei ole ollut mitään mistä olisi kärähtänyt mut mistäs sitä tietää. Avioliitto perustuu luottamukselle. Luotan, enkä hirveästi arjessa mieti että pettääkö vai ei.
Kun te naiset tietäisitte! Moni mies pettää työaikana.
Menkää ja ratsatkaa nettideittipalstat. Hieman muutatte asetuksia niin sieltä niitä pettäjiä löytää. Ihan varmasti teidänkin puolisot, jotka väitätte, ettei petä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää ja ratsatkaa nettideittipalstat. Hieman muutatte asetuksia niin sieltä niitä pettäjiä löytää. Ihan varmasti teidänkin puolisot, jotka väitätte, ettei petä.
Sanotaan nyt näin, että jos parisuhde toimii ja seksiä riittää, niin mitä oikeastaan väliä? Ei se järvi soutamalla kulu.
Jostain syystä miehiä vaan rassaa ihan hirveästi että nainen ei ole mustasukkainen ja vaadi yksinoikeutta miehen munaan.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei petä. Miksi on vaikea tajuta että on olemassa kunnollisiakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan löydy. :D
Sen lisäksi, että puolisoni ei halua pettää, hänellä on sellainen päälle päin näkyvä ominaisuus, mikä karkottaa kaikki irtosuhteita etsivät naiset.
Isoon osaan pettämisiin liittyy päihteet. Jos ukkos juoksee baarissa. Ja usein, niin varmasti pettää.
On sen verran huono valehtelemaan, että en usko että onnistuisi salaamaan asiaa.
Onko tässä nyt kyse seksuaalisesta pettämisestä, vai pettämisestä yleisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Jos hän kotona, omassa työhuoneessaan, mihin minulla ja lapsilla on vapaa pääsy, niin varmasti jää kiinni.
Ja viihteellä ei käy, eikä päihteitä käytä.
Yleensä mies pettää varatun naisen kanssa joten...
Naisille kelpaa lisäksi sinkkumiehet. Sinkunaiset taas ei varattuun mieheen koske pitkällä kepilläkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ei petä. Miksi on vaikea tajuta että on olemassa kunnollisiakin miehiä.
Tai että on näin yksinkertaisia naisia :)
Noissa suhteissa joissa on sopimus että saa "pettää" kunhan puhuu siitä ennakkoon, ei toimi.
Pettämisen viehätys on juuri siinä että pettää toisen luottamuksen, tekee tuhmuuksia.
Tämä kiihottaa pettäjää.
Aivan sama millainen sopimus parisuhteen puoliskoilla on, siinä ei pysytä silloin kun halutaan pettää.
Pettämisen jälkeen syytetään sitä kolmatta osapuolta, ja myös sitä petettyä.