Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä

Vierailija
04.08.2022 |

Jos, niin mikä saa teidät uskomaan asiaan?

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi pettää, koska meillä on sivusuhteet sallittu. Hankala pettää, kun menee luvalla.

Vierailija
2/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kukaan voi 100% varmuudella tietää pettääkö kumppani joten vähän outo kyssäri? Mutta kyllä mä omaan kumppaniini luotan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on rehellinen ja juttelemme kyllä ihan kaikesta. Jos hän jostain syystä haluaisi harrastaa jonkun muun kanssa seksiä, niin hän voi jutella siitä kanssani (hän tietää sen) ja päätämme, että voisiko se olla mahdollista. Minua ei häiritse se, että hän harrastaisi seksiä jonkun toisen kanssa, vaan se, että hän tekisi sen selän takana. 

Vierailija
4/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskustellaan seksuaalisuudesta ja toiveista hyvin avoimesti, joten uskoisin, että mies uskaltaisi puhua siitäkin, jos hän kokisi houkutusta. Sitten taas toisaalta hänellä on ihan tietynlaiset mieltymykset, joita ei välttämättä valtavirrasta löydä. En tiedä, ainahan elämä ja toinen ihminen voi yllättää, mutta luotan häneen kyllä tässä mielessä. 

Vierailija
5/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä olis aikaa, vietetään niin paljon aikaa yhdessä. Ei räplää puhelintakaan kuin harvakseltaan. Toisesta myös yleensä huomaa tekeekö innoissaan suunnitelmia parisuhteemme eteen, haluaako panostaa siihen, onko onnellinen siinä. 

Vierailija
6/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mistään varma. Siitä sen sijaan olen varma että petin itse viime viikolla.

Vierailija
7/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luota,puhelimen näytön piilottelu kertoo että salattavaa on.

Vierailija
8/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen täysin varma. Olen tuntenut mieheni 30 vuotta, ja hän on aina ollut rehellinen ihminen, kaikessa. Ei huijaa verottajaa, vakuutusyhtiötä, eikä mitään eikä ketään muutakaan. Hänellä on vankat omat arvot. Hänellä on myös kristillinen arvomaailma, mikä ei viittaa mihinkään persuiluun, vaan siihen, että oikeasti haluaa elää elämäänsä niiden arvojen mukaan, joihin on sitoutunut.

Vierailija
9/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko kysyt tätä samaa asiaa?

En edelleenkään suo asialle ajatustakaan. Murehdin sitten, jos käy ilmi, että pettää.

Vierailija
10/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä ikinä voi toisesta tietää mutta en usko että pettää. Ei ole sen luonteinen ja tuntuu oikein tyytyväiseltä meidän suhteessamme. Ei tee mitään epäilyttävääkään.

Vierailija
11/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luota,puhelimen näytön piilottelu kertoo että salattavaa on.

Etkö itse piilottele näyttöä, kun kirjoittelet tänne? Minä piilottelen, enkä pettäisi, enkä petä.

Vierailija
12/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat työttömiä eikä oikein käydä missään, niin en kyllä keksi milloin se ehtisi käydä pettämässä huomaamatta.

Vierailija
13/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on aina kotona.

Mutta toki jos mietin tilannetta, jossa olisi vaikka kännissä jossain kavereiden kanssa ja tilaisuus tarjoutuisi niin.. mistäs sitä tietää.

Vierailija
14/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on oltu yhdessä melkein 30 vuotta niin jo aika hyvin tietää miten se toinen reagoi eri asioihin. En oikein jaksa uskoa että osaisi olla kun mitään ei olisi tapahtunut kun reagoi paljon pienempiinkin asioihin aika voimakkaasti ja yleensä huomaa aina heti jos on jokin vialla tai mielen päällä.

Mutta mistä minä tiedän jos on äkkiä muuttunutkin Oscar-luokan näyttelijäksi...

Vierailija
15/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin tiedän ettei mieheni petä. Hän käy ainoastaan töissä joten olisi mahdotonta. Eikä hänellä ole tarvetta pettää.

Vierailija
16/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen melko varma ettei minua pitkässä parisuhteessa petetty. Miestä oli itseään petetty aiemmassa suhteessa, hän ei muutenkaan ollut kovin aktiivinen seksin suhteen. No, passiivisuus oli yksi syy miksi halusin erota ja sittemmin todennut että pettäviä miehiä on niin paljon etten tiedä viitsinkö enää parisuhteeseen alkaa, saattaisi epäilyttää.

Vierailija
17/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat työttömiä eikä oikein käydä missään, niin en kyllä keksi milloin se ehtisi käydä pettämässä huomaamatta.

Sama täällä.

Vierailija
18/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pettäjästä ennen kesää. Sarjapettäjä jäi kiinni rysän päältä jolloin tunnusti oli pettänyt 4 eri naisen kanssa ja aina napannut sitä ennen jotakin nappeja tai viivaa. Joten löytyi sekä petturi että salanarkki.

Ulkoisesti ei voinut mitenkään nähdä kuinka kaksoiselämää eli. 

Vierailija
19/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena: aika ahdistavilta kuulostaa parisuhteet, joissa toinen ei varmuudella petä, koska se ei käy koskaan missään / koska se käy vain töissä / koska ollaan aina yhdessä.

Kukin tavallaan tietysti, mutta itse en osaa kuvitella elämää, jossa olisi toisen kanssa niin täydellisen samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja ajanviettotavat/harrastukset, ettei oltaisi erillään kuin korkeintaan työpäivän ajan.

Vierailija
20/127 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, mutta en ajattele koko asiaa. Hyvä mies on ja tekee ja sanoo asioita, mutta varma en tietenkään ole. Jos pettäis, niin olisi outoa ja ihmettelisin miksi niin teki, koska häneltä ei puutu mitään mitä en mielestäni voi antaa hänelle. Kun me edelleen jutellaan toisillemme kaikesta ja tuetaan toisiamma ja käydään treffeillä jne, vaikka 17v oltu yhdessä. Olisi se outoa kaiken tämän yhteisen tekemisen päälle, että olis pettänyt tai pettää. Jos kävisi ilmi, että olis pettänyt, niin en merkitse yhtään mitään hänelle ja en anteeksi antaisi. Koskaan ei voi tietää, mutta luotan niin kauan ja en ajattele tollasia asioita ellei käry käy. Itse en ole pettänyt enkä ole ajatellut ikinä ja tuskin niin teen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme