Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä
Kommentit (127)
Olen täysin varma. Minua on petetty aiemmissa suhteissa ja kyllä sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Kun te naiset tietäisitte! Moni mies pettää työaikana.
Menkää ja ratsatkaa nettideittipalstat. Hieman muutatte asetuksia niin sieltä niitä pettäjiä löytää. Ihan varmasti teidänkin puolisot, jotka väitätte, ettei petä.
Moni ei tarkoita kaikkia. Kuulostaa, että sinulla on ongelmia parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohiksena: aika ahdistavilta kuulostaa parisuhteet, joissa toinen ei varmuudella petä, koska se ei käy koskaan missään / koska se käy vain töissä / koska ollaan aina yhdessä.
Kukin tavallaan tietysti, mutta itse en osaa kuvitella elämää, jossa olisi toisen kanssa niin täydellisen samanlaiset mielenkiinnon kohteet ja ajanviettotavat/harrastukset, ettei oltaisi erillään kuin korkeintaan työpäivän ajan.
Meillä mies tekee pitkiä päiviä ja ne harvat vapaa hetket haluaa olla kotona.
Ja sinä olet aina kotona, koska...?
(Saa siellä tietysti olla, itsestäni tuntuisi vain ajan ja elämän tuhlaamiselta olla vain töissä ja kotona.)Missä mun pitäis olla? En keksi kyllä mihin mun pitäis mennä ettei olisi elämän tuhlaamista.
Maailmassa ei ole mitään paikkoja tai nähtävyyksiä, joissa haluaisit käydä ja jotka haluaisit nähdä? Ei sellaisia kulttuurielämyksiä (musiikkia, elokuvia, kuvataidetta...)? Et halua ystävien kanssa ulos syömään, kahville tai baariin? Mikään kodin ulkopuolella harrastettava asia ei kiinnosta sinua?
Asun maalla ja ei täällä ole mitään kulttuurielämyksiä tai kahviloita.
Meillä on lehmiä, hevosia ja muita eläimiä joten työt ja harrastukset on kotona.
Olen 110 prosenttisen varma. Mies ollut etätöissä viimeiset 2 v. Ja kaikki ajat ollaan yhdessä. Myös mies voi luottaa minuun ihan täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin tiedän ettei mieheni petä. Hän käy ainoastaan töissä joten olisi mahdotonta. Eikä hänellä ole tarvetta pettää.
Fyi kyllä se työpäivän aikana onnistuu. Voi keksiä töihin etätöitä, saikkuja tai työmatkoja. Ei niistä sulle puhuta.
Ja mistä tiedät ettei ole tarvetta? Se jos teillä on seksiä ei tarkoita etteikö silti olisi tarve.
Eipä tuolla navetassa tai traktorissa ole vieraita naisia näkynyt.
Ihan varma. Työpaikalla ei onnistu, ja kaupassa käydessään ei ehdi.
Tiedän, ettei tällä hetkellä petä, koska on aina kotona eikä käy missään. Tiedän, että on pettänyt ja kyllä sen silloin huomasi. En luota häneen enää ja ahdistaa aina, kun palaa töihin (kausiluontoinen työ), sillä pettäminen tapahtui työkaverin kanssa. Mutta seuraavalla kerralla sitten jo jättäisin, jos toistamiseen pettäisi.
En voi tietysti tietää varmaksi, mutta todella en usko. Asumme pienellä paikkakunnalla, olisi jo jäänyt kiinni. Eikä hän käyttäydy mitenkään salaillen mitään.
Hänelläkin on ihan tietyt mieltymykset, niitä ei ihan heti löydy muualta. Joten vaikuttaa erittäin tyytyväiseltä minun kanssa.
100% varma, koska ei ole puolisoa.
Mä tiedän että mies on pettänyt/sillä on ollut suhde. En vain ole sanonut siitä miehelle enkä kenellekään, ja tuskin aionkaan. Varmaan ulkopuoliset asiasta tietävät kuvittelevat että mulla ei ole hajuakaan. Kyllä sen tajuaminen sattui ja mietin pitkään mitä teen, mutta ei se lopulta ole maailmanloppu. Luulen että kaltaisiani on muitakin, ja siksi yleisesti luullaan että petetyllä ei ole mitään hajua.
On pettänyt, ties kuinka monta kertaa. Väittää olleensa viime vuodet uskollinen . Teeskentelen uskovani.
Tavan vuoksi yhdessä, ei meillä mitään seksiä ole ollut aikoihin koska miestä ei kiinnosta yhtään mikään
Trollaako yksi/pari keskustelijaa tätä ketjua kommenteilla "tiedän ettei petä koska olemme aina yhdessä", vai onko oikeasti olemassa noin paljon tuollaisia parisuhteita? Ja ihmisiä, jotka luottavat puolisoonsa vain siksi, että hän on aina kontrollin alaisena?
Mielenkiintoista, koska omassa kuplassani on ihmisiä, joilla on onnellinen parisuhde mutta myös enemmän tai vähemmän omia menoja (eli "tilaisuuksia pettämiselle"), eivätkä ne vaikuta olevan mikään ongelma.
Jaaha.. No inkkeliä ei petetä, kun se ei saa ketään.. se koittaa tällä ketjulla saada varatut naiset huolestumaan miehistään.
Olen aika varma, suurempi riski on se, että lähtisin itse vieraisiin. Syynä on mieheni aiempi sairaus mikä vaikuttaa edelleen s*ksielämään, loppuelämän ajan. Olen tyytyväinen että meillä on tämänkin verran s*ksielämää, ja siksi luotan mieheni, koska seksi vaatii nyt häneltä aikaa ja suurta luottamusta, että se ylipäätään onnistuu. Joten ihan randomien naisten mukaan ei lähtisi. Lisäksi lääkitys alkoholin kanssa tekisi sen, että vieras nainen saisi nukkuvan miehen viereensä 😊 Sairaus on myös kasvattanut ja hionut meitä yhteen, joten uskon ettei halua tai tarvetta pettämiseen ole kummallakaan. Olemme ylipäätään onnellisia, että meillä on vielä yhteisiä vuosia edessä. Mutta koskaan ei voi sataprosenttisesti sanoa kenestäkään, sen verran on maailmaa nähty.
Vierailija kirjoitti:
Trollaako yksi/pari keskustelijaa tätä ketjua kommenteilla "tiedän ettei petä koska olemme aina yhdessä", vai onko oikeasti olemassa noin paljon tuollaisia parisuhteita? Ja ihmisiä, jotka luottavat puolisoonsa vain siksi, että hän on aina kontrollin alaisena?
Mielenkiintoista, koska omassa kuplassani on ihmisiä, joilla on onnellinen parisuhde mutta myös enemmän tai vähemmän omia menoja (eli "tilaisuuksia pettämiselle"), eivätkä ne vaikuta olevan mikään ongelma.
Kyllä on. Mies saa mennä omille menoilleen, en estä. Kohtahan se hirvenmettyy alkaakin:D Aina se näkyy minut mukaan haluavan, olkoon mökkiviikonloppu tai muu meno:D
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi pettää, koska meillä on sivusuhteet sallittu. Hankala pettää, kun menee luvalla.
Miksi vastasit tähän ketjuun, kun kysymys oli pettämisestä ja sinulla ei siihen ole riskiä?
Vierailija kirjoitti:
Minkä kontrollin alaisena? Puolisoni ei petä, enkä minä petä. Se on fakta. Kumpikaan ei halua tuhota tätä liittoa.
Olen 100% varma, sillä hän on impotentti.
En usko, että pettää. En tiedä missä välissä pettäisi kun käy töissä ja on muuten lähinnä kotona. Tehdään paljon asioita viikonloppuisin yhdessä kun tykätään olla toistemme kanssa. Toki koskaan ei voi olla varma, mutta mies on sellainen, että oma parisuhde on hänelle tärkein asia maailmassa ja pidetään hyvää huolta suhteestamme.
Luotan mieheeni ja missä välissä hän edes pettäisi. Tiedän missä liikkuu, hänellä ei ole varsinaisia omia menoja. Käy töissä (säännöllinen työaika, tunnen työkavereita ja hallissa samassa tilassa kaikilla työt), kaupassa tai vaikka kaatopaikalla, tekee pihahommia ja kunnostaa kotia. Itse olen myös paikalla. Tällaista leppoista keski-ikäisen pariskunnan touhua, joissa ollaan jo hyvin kasvettu yhteiseen arkeen. Ja vapaat/juhlat yms liikutaan yhdessä.