Kuinka moni teistä naisista on varma, että puoliso ei petä
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
En usko, että pettää. Uskoisin, että miehen käytös muuttuisi jotenkin, jos pettää. Miehet on niin läpinäkyviä kuitenkin.
Enkä käytä energiaani yhtään tällaisten asioiden miettimiseen. Jos pettää, niin pettäkööt. Uskon naisen vaistoon, että sen jotenkin huomaisin.
MUTTA 100% en keneenkään luota, niin paljon olen tuolla baareissa/laivoilla/hiihtokeskuksissa/työreissuissa pyörinyt tähän ikään mennessä, sekä varattuna että sinkkuna ja nähnyt monien miesten touhut. (Naistenkin) Kyllä tosi moni mies, etenkin ne perheelliset ja naimisissaolevat on valmiita pettämään.
Älkääkä luottako siihen, että mies käy "vain töissä". Työaikanakin, ennen sitä ja sen jälkeen pystyy kyllä pettämään.
Mahdotonta jos on kotona töissä.
Miksi minun pitäisi jotenkin murehtia mieheni tekemisiä?
Hän on ihan vapaasti kanssani ja jos haluaa pettää niin siitä vaan. Minähän en sellaista katsele, joten tämän jälkeen hän ei ole mikään minun mieheni.
Toivottavasti hänellä on kanssani yhtä hyvä kuin minulla hänen kanssa. Sillä mennään.
Vierailija kirjoitti:
joku inkkeli taas haluaa saada varatut naiset epäluuloisiksi
semmosta se on, kun on katkera ja k-pää
Inkkeli tai Igor. Tai inkkeli-igor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joku inkkeli taas haluaa saada varatut naiset epäluuloisiksi
semmosta se on, kun on katkera ja k-pää
Inkkeli tai Igor. Tai inkkeli-igor.
Igorilla onkin aikaa, kun ei naista saa.. Vain rupusia ruplia Putinilta.
Tiedän yhden miehen, joka luultavasti pettää. Yhtäkkiä alkoi "työmatkat" lisääntyä torstaisin ja maanantaisin, vaikka työnkuva säilyi aivan entisellään - hänen hommansa jopa vähenivät. Viikonloppuisin aina "kalareissulla", josta alibikuvia someen. Kulissin takia eivät luultavasti tule kuitenkaan eroamaan. Luulevat, ettei kukaan huomaa mitään, vaikka kuvio on selvä kaikille tutuille, ollut jo pari vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä 100 prosenttista varmuutta ei voi olla, joten sellaista on turha edes kuvitella tai toivoa. Ei ikinä kannata olla liian sinisilmäinen puolisoa tai ylipäätään elämää kohtaan. Voi luottaa toiseen ja samalla olla 98 % varma. Se riittää ainakin minulle.
Voi olla, jos on yhdessä 24/7.
Jos esim. kirjoittelisi jonkun kanssa, se olisi mulle ok. En pidä sitä pettämisenä.
Sairautensa takia ei kuitenkaan kykenisi tapaamiseen.
En usko, että pettää. Uskoisin, että miehen käytös muuttuisi jotenkin, jos pettää. Miehet on niin läpinäkyviä kuitenkin.
Enkä käytä energiaani yhtään tällaisten asioiden miettimiseen. Jos pettää, niin pettäkööt. Uskon naisen vaistoon, että sen jotenkin huomaisin.
MUTTA 100% en keneenkään luota, niin paljon olen tuolla baareissa/laivoilla/hiihtokeskuksissa/työreissuissa pyörinyt tähän ikään mennessä, sekä varattuna että sinkkuna ja nähnyt monien miesten touhut. (Naistenkin) Kyllä tosi moni mies, etenkin ne perheelliset ja naimisissaolevat on valmiita pettämään.
Älkääkä luottako siihen, että mies käy "vain töissä". Työaikanakin, ennen sitä ja sen jälkeen pystyy kyllä pettämään.