Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jolle urheilekaan vaikka on oma pt talossa.
On päässyt niin tukevaksi keskivartalo
Oli myös melkoinen ahteri. Toki naiset tykkää isoista takapuolista. Samaa ihmettelin, miksi Janni ei ole laittanut pullaposkea treeneihin?
Raha sivuuttaa paksun keskivartalon ja ahterin! Jos Jolle olisi tavallinen duunari, ei pääsisi kymmentä kilometriä lähemmäs Jannia.
Olisko pieni kateus...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli myös melkoinen ahteri. Toki naiset tykkää isoista takapuolista. Samaa ihmettelin, miksi Janni ei ole laittanut pullaposkea treeneihin?
Koska Jollesta on tullut tuommoinen vanha paksu pappa???
Joku ottanut nyt kiusaamisen kohteeksi Jollen. Surullista.
Joku ottanut nyt kiusaamisen kohteeksi Jollen. Surullista.[/quote]
Joo parasta olis, jos ei peukuttais näitä ollenkaan, eikä ainakaan lainais.
Jollella ja Jannilla upea kuntosali uudessa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatyylisestä täällä joku mainitsikin.
Se on juuri se syy, miksi en enää tätä kilpailua katso. Vaikka kuinka elettäisiin vapaamielisiä aikoja.Minua, kuten varmaan joitain mutakin, ärsyttää kun nykyään ihan joka ohjelmaan pitää tyrkyttää nykyajan vapaamielisyyttä. Eiköhän se ole jo tullut sekväksi. Niin sukupuolten kuin seksinkin osalta.
Näköjään ei millään ollut mahdollista säilyttää edes YKSI ohjelma, jossa pitäydyttäisiin itse asiassa, eli tässä nyt tanssissa, ilman tätä joka tuutista tulevaa "tiedon" valistusta ja pakkosyöttöä.
Viime vuonna naispari, sekin jo montaa harmitti, mitähän vielä nyt mahtaa tulla.
Kyllä, suurin osa tiedämme, että maailma on muuttunut. Mutta ei sitä joka paikassa tarvitse silmille lätkäistä ja tuputtaa kuin sormella osoittaen. Alkaa tuntua jo ihmisten älykkyyden aliarvioimiselta.Minusta älykkyyden puutetta taas on se, jos tuollainen häiritsee. Maailma muuttuu, deal with it.
Niin muuttuu, mutta kaikkea ei silti pidä hyväksyä sokeana ilman omaa arviointia ja arvostelukykyä. Aivopesu toimii hyvin, muttei onneksi kaikille.
Ihmisillä on silti oikeus omiin mielipiteisiinsä ja omiin arvoihinsa. Ei tarvitse tykätä jos ei tykkää.
Alykkyyttä on se hyväksyä ja ymmärtää.Aivopesu, lol. 😅 Menkääpä ylilaudalle takaisin, trollit. Teitä ei kaivata täällä vastustamassa kehitystä.
Oletko itse rehellisesti sitä mieltä, että kaikki nykyinen kehitys on ollut ihmiskunnalle hyväksi?
Onko vaihtoehdot nämä: hyväksyt kaikki uudet kotkotukset yhtään kyseenalaistamatta tai käyttämättä omaa arviointikykyäsi tai kehityksen vastustaminen?Kysynkin mihin silloin nykyihminen enää omaa älyään tai omaa tietämystään tarvitseekaan jos kaikki käy.
Todellakin on menty parempaan suuntaan. Enkä hyväksy mitään kyseenalaistamatta, vaan ajattelen ihan omilla aivoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että Eveliina varmaan tippui lähinnä sen takia, että heilastelee Roope Salmisen kanssa. Ihmisillä on mennyt maku Eveliinaan tätä myötä ja siksi eivät ole häntä halunneet äänestää.
Mulla oli tää sama ajatus. Eikä siis vain se seurustelu, vaan eiks näillä ollut salasuhde pitkään jos illoin kun Salmisella oli avovaimo ja pieni lapsi?
Olihan tuo entinen avovaimokin salarakas siinä vaiheessa kun oli vielä Siepin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että Eveliina varmaan tippui lähinnä sen takia, että heilastelee Roope Salmisen kanssa. Ihmisillä on mennyt maku Eveliinaan tätä myötä ja siksi eivät ole häntä halunneet äänestää.
Mulla oli tää sama ajatus. Eikä siis vain se seurustelu, vaan eiks näillä ollut salasuhde pitkään jos illoin kun Salmisella oli avovaimo ja pieni lapsi?
Suurin osa tansseja katsovista ei tiedä, että Eveliina on yhdessä Roope Salmisen kanssa. Heitä ei edes kiinnosta.
Tuo voi olla totta. Ei esim. äitini ehkä tiedä. Vaikka toisaalta kyllä hän Salmisen tietää Putouksesta.
Itseltäni meni ikuisesti maku tästä muijasta... Salmisesta oli mennyt jo aiemmin. (Ainoa lieventävä tekijä olisi, jos saisin kuulla, että Salmisella ja Nummelalla oli koko ajan avoin suhde ja homma näin olen OK.)
Nummela tiesi tasan tarkkaan, millaisen miehen matkaan lähti. Petti entistä avokkiaan lukuisten eri naisten kanssa, joista yksi Nummela itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatyylisestä täällä joku mainitsikin.
Se on juuri se syy, miksi en enää tätä kilpailua katso. Vaikka kuinka elettäisiin vapaamielisiä aikoja.Minua, kuten varmaan joitain mutakin, ärsyttää kun nykyään ihan joka ohjelmaan pitää tyrkyttää nykyajan vapaamielisyyttä. Eiköhän se ole jo tullut sekväksi. Niin sukupuolten kuin seksinkin osalta.
Näköjään ei millään ollut mahdollista säilyttää edes YKSI ohjelma, jossa pitäydyttäisiin itse asiassa, eli tässä nyt tanssissa, ilman tätä joka tuutista tulevaa "tiedon" valistusta ja pakkosyöttöä.
Viime vuonna naispari, sekin jo montaa harmitti, mitähän vielä nyt mahtaa tulla.
Kyllä, suurin osa tiedämme, että maailma on muuttunut. Mutta ei sitä joka paikassa tarvitse silmille lätkäistä ja tuputtaa kuin sormella osoittaen. Alkaa tuntua jo ihmisten älykkyyden aliarvioimiselta.Minusta älykkyyden puutetta taas on se, jos tuollainen häiritsee. Maailma muuttuu, deal with it.
Niin muuttuu, mutta kaikkea ei silti pidä hyväksyä sokeana ilman omaa arviointia ja arvostelukykyä. Aivopesu toimii hyvin, muttei onneksi kaikille.
Ihmisillä on silti oikeus omiin mielipiteisiinsä ja omiin arvoihinsa. Ei tarvitse tykätä jos ei tykkää.
Alykkyyttä on se hyväksyä ja ymmärtää.Aivopesu, lol. 😅 Menkääpä ylilaudalle takaisin, trollit. Teitä ei kaivata täällä vastustamassa kehitystä.
Oletko itse rehellisesti sitä mieltä, että kaikki nykyinen kehitys on ollut ihmiskunnalle hyväksi?
Onko vaihtoehdot nämä: hyväksyt kaikki uudet kotkotukset yhtään kyseenalaistamatta tai käyttämättä omaa arviointikykyäsi tai kehityksen vastustaminen?Kysynkin mihin silloin nykyihminen enää omaa älyään tai omaa tietämystään tarvitseekaan jos kaikki käy.
Todellakin on menty parempaan suuntaan. Enkä hyväksy mitään kyseenalaistamatta, vaan ajattelen ihan omilla aivoillani.
Mielestäni on maailma parempi paikka myös, jos ajattelen ihmisten tasa-arvoisuutta. Sen herättämät ristiriidat myös nousseet pintaan, jolloin ne ilmiöt helposti tuntuvat ahdistavilta tai ikäviltä. Toisille oli mukavampaa, kun vähemmistöt elivät piilossa. En silti pidä siitä, että tämäntyyppisessä ohjelmassa, kuten niin monessa muussakin, on jollain lailla normi kaikki kaksimielisyys, tai pidemmälle vietynä yksimielisyys siitä kaksmielisyydestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha sivuuttaa paksun keskivartalon ja ahterin! Jos Jolle olisi tavallinen duunari, ei pääsisi kymmentä kilometriä lähemmäs Jannia.
Olisko pieni kateus...?
Varmaan ja lisäksi Jolle oli hoikka poika kun alkoivat seurustella. Tuskin Janni on niin pinnallinen, että laittaa muuten mukavan kaverin pihalle, kun tämä muuttaa muotoaan ajan kanssa.
Täällä on jotkut niin ulkonäkökeskeisiä, että heidän mielestään kai kumppania kuuluu vaihtaa aina uuteen ja timmiin, jos entinen kerää muutaman kilon siitä, kun on ensikerran tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Oliko teidän mielestä Marko keränen jotenkin väsähtäneen oloinen?
Joo. Marko on aina ollut suosikkini, ja vähän huolestuneena mietin, että toivottavasti kaikki on hänellä hyvin. Jokin surumielisyys tai väsymys hänestä paistoi.
Even kanssa Markolla ei myöskään näkynyt samanlaista hyvää kemiaa kuin joidenkin aiempien kausien parien kanssa. Sekin saattoi vaikuttaa putoamiseen. He eivät ikään kuin tanssineet yhdessä yhteistä tanssia, ainakin sellainen olo tuli katsoessa.
Huvitti kun joku nainen tanssi siellä suurin piirtein pelkissä pikkuhousuissa, hameen virkaa toimitti muutama lanka tms. Paljastavassa tyrkkypukeutumisessa tulee pian pää vetävän käteen, kun ei ole vaatetta ollenkaan jäljellä...kannattaa siirtyä seksityöläiseksi ehkä..
Vierailija kirjoitti:
Oliko teidän mielestä Marko keränen jotenkin väsähtäneen oloinen?
Tunkkainen meikki. Liian tummaoranssi meikkivoide ja tuhruiset kajalit.
Eveliinan meikki oli hyvin tehty, iho näytti hehkuvalta. Kontrasti Markon pakkeloituun naamaan korostui ikävällä tavalla.
🇺🇦🇮🇱
Nyt täällä joku yrittää kompensoida naisten ulkonäön arvostelua arvostelemalla miehiä. Näinhän nämä ongelmat ratkaistaan.
Saanan henkilökohtaisesta elämästä en tiedä, mutta onhan hän kertakaikkisen upea ilmestys. Pitkäsäärinen ja muutenkin kaikki vartalon mitat kohdillaan ja oikeassa suhteessa. Mistä tieto, että hänellä olisi silikonit?
Jaren ja Saanan paras tanssi:
Vierailija kirjoitti:
Saanan henkilökohtaisesta elämästä en tiedä, mutta onhan hän kertakaikkisen upea ilmestys. Pitkäsäärinen ja muutenkin kaikki vartalon mitat kohdillaan ja oikeassa suhteessa. Mistä tieto, että hänellä olisi silikonit?
On alkanut käyttää tiukempia paitoja ja kyseessä kuitenkin kahden lapsen äiti. Ei implantteja voi sulkea pois, mutta hyvin saattavat olla luomutkin.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Anskun ja Mikon esityksestä. 🥰
Ansku taisi kyllä tanssia Jaakon kanssa, jos oikein muistan.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti kun joku nainen tanssi siellä suurin piirtein pelkissä pikkuhousuissa, hameen virkaa toimitti muutama lanka tms. Paljastavassa tyrkkypukeutumisessa tulee pian pää vetävän käteen, kun ei ole vaatetta ollenkaan jäljellä...kannattaa siirtyä seksityöläiseksi ehkä..
Kilpatanssissa naisen pukeutuminen lattaritansseissa on niukka. Ei sillä seksityöläistä tule.
Ei ole pakko katsoa
Koska Jollesta on tullut tuommoinen vanha paksu pappa???