Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jolle urheilekaan vaikka on oma pt talossa.
On päässyt niin tukevaksi keskivartalo
Oli myös melkoinen ahteri. Toki naiset tykkää isoista takapuolista. Samaa ihmettelin, miksi Janni ei ole laittanut pullaposkea treeneihin?
Kielillä oli valtava hanuri. En mä ainakaan naisena tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi useat kommentoijat haukkuvat Eveliinaa lihavaksi (mitä hän ei edes ole, vaan täysin normaalivartaloinen!), ja kukaan ei mainitse sitä, että esim. Joel Harkimolle on kehittynyt oikein runsas setämieskroppa. Hänhän näytti haalareissaan aivan vanhalta pulskalta ukolta kaulasta alapäin.
Ajatelkaa nyt muutenkin miten paljon vaikeampaa naisille on esiintyä, asut yleensä paljon paljastavampia ja korkokengillä tanssiminen haastavaa. Minusta täysin epäreilua.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Eveliina tanssi paremmin kuin "Jolle", jonka olisi pitänyt pudota kisasta.
Tässä ohjelmassa aina käy näin, että nimekkäämpi julkkis, mutta huonompi tanssija, vetää pidemmän korren.
Kyllä Evelina on monin verroin nimekkäämpi kuin Joel. Joel on ennen kaikkea Hjalliksen poika kun taas Evelina artisti. Evelinalla on somessakin 160 tuhatta seuraajaa, Joelilla 50 tuhatta.
Ja kaikkihan ei seuraa yhtään ketään somessa. Mä esim. en näistä kahdesta kumpaakaan ja Joel on paljon laajemmin tunnettu mun näkökulmasta, paljon enemmän esillä niissä medioissa mitä mä seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vinkki teille, joilla on pysyvä mantra haukkua solisteja, erityisesti Förstiä, niin menkää kerrankin paika päälle. Se voi muuttaa käsitystä, sillä laulu kuuluu erilaiselta livenä paikan päällä , sanoi tuttuni joka on siellä ollut.
Toinen vinkki on se, että laittakaa palautetta sinne minne ne kuuluvat. Miksi viitsii toistaa samaa mantraa vuodesta toiseen? Ei ole vaihdettu joten turhaa mölinää. Onko kaikki hyvin vakivalittajilla? Ei taida olla.
Kolmas vinkki on kaikille, jotka haukutte juontajia, tuomareita, solisteja milloin mitäkin. Opetelkaa laittamaan televisio kiinni tai vaihtakaa kanavaa. Miksi pitää kiduttaa itseään? Sanon vaan omasta kokemuksesta, että itse en alkaisi kärsimään jos en kestä tai tykkää. Silloin menee sormi kapulaa kohti.
Olisi aika tyhjää keskustelua jos saisi vaan ylistää kaikkia vuorotellen.
Miksi silti katsotaan ohjelmaa?
Todella monia kiinnostaa ohjelman idea ja haluaisi sitä seurata kilpailijoiden vuoksi.
Saahan sitä mielipiteensä kertoa aihetta käsittelevässä keskustelussa!
Jos ei saa, niin samantien poistoon kaikki ohjelmiin liittyvät officialit ja muut.
Itse taidat olla aivan väärällä sivustolla jos luulet että sinä olet se yksi ja ainoa joka voi määritellä mistä täällä keskustellaan.Olen eri, mutta hänkin saa kertoa mielipiteensä ja neuvoakin. Kuten totesit, että saahan mielipiteensä kertoa. Etkö huomaa? Ei tarvi kaikkea lukea, voi sivuuttaa.
No ensinnäkin, me muut oltiin täällä kertomassa mielipiteitämme ohjelmasta.
Se on tämän ketjun idea.
Hän taas oli täällä kertomassa mielipiteensä meistä ja ohjeistamassa meitä.
Aivan eri asia.
Ei tarvi kaikkea lukea, voi sivuuttaa?
Tää on aika älytöntä.
Jos luen, sivuuttaminen on myöhäistä.
Jos en lue, en tiedä mitä siinä kommentissa luki, joten en tiedä mitä sivuutin.
Pitääkö täällä siis vaan selata sivuja lukematta kommentteja?
Mikä helkutin idea tuollaisessakin neuvossa on??
Noudata itse älytöntä neuvoasi ja älä lue kaikkea jos niin ärsyttää.
Huomaatko miten päätön vinkki?
Vierailija kirjoitti:
Arvotaanko parit vai miten se menee?
Ei niin voi tehdä
Parien pitäisi olla toisiinsa nähden oikean mittaisia, muuten tanssi vaikeutuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorelle Benjaminille olisi sopinut paremmin Kerttu (tai Anniina) Saanan sijasta ja Saanalle Mikko Nousiainen. Ja Anssille Evelina ja Markolle Katariina Kaitue.
Saanahan on Kerttua nuorempi.
Ei tuossa lajissa ikäerolla ole suurta merkitystä. Kehon liikkuvuus tärkeämpää
Vierailija kirjoitti:
Onko Saana ottanut silarit?
Joo on. On olleet sillä jo pari kautta.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/tanssi/a/2011103014668377
Saana on nykyään 35v ja wikipediassa ikä laitettu väärin.
Joo, syntynyt 1986.
Vierailija kirjoitti:
Arvosteletteko te aina kaikki kaverit, sukulaiset ja muut tuttavat yhtä ilkeästi? Tyyliin onpas tuo meidän Erkki-setä lihonut ihan sotanorsuksi ja kohta on kaljukin, tuolla meidän Maire-mummulla on hirveä läskipärse ja veljentyttärellä hirveän rumat hampaat ja kamalat housut.
En kyllä haluaisi olla sellaisen ihmisen kaveri, joka näin tekee.
Täällä on semmonen asenne, et jos olet tunkenyt itsesi julkisuuteen, olet ansainnut kaikki p*skat kommentit. Se pitää ymmärtää ja ne on ansainnut. Se ihmisyys häviää siitä kohteesta (minusta kyl kommentoiasta). Pahimmat julkkistyrkyt ovat nuoret naiset tai rikkaat vesat. Naiset muuten vaan ja nuo vesat, no, kun muuten se elämä on liian helppoa. Osaavatpahan sit olla, kun vähän sanotaan.
Mikko saa jatkaa kisassa, wuuhuu!🥳
https://www.seiska.fi/katso/Uutiset/MTV-Loukkaantunut-Mikko-Nousiainen-…
Saan jatkaa kisassa. Särkylääkkeillä mennään pari kuukautta. Pystyn tanssimaan kivun sallimissa rajoissa, Mikko kertoo haastattelussa.
Mikko kertoo artikkelissa, että hänen pohkeen lihaskalvosta oli löydetty tutkimuksissa noin kahdeksan ja puolen senttimetrin repeämä. Lääkärin toiveena oli, että Mikko aktivoi lihastaan pysyy liikkeessä vammasta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mikko saa jatkaa kisassa, wuuhuu!🥳
https://www.seiska.fi/katso/Uutiset/MTV-Loukkaantunut-Mikko-Nousiainen-…
Saan jatkaa kisassa. Särkylääkkeillä mennään pari kuukautta. Pystyn tanssimaan kivun sallimissa rajoissa, Mikko kertoo haastattelussa.
Mikko kertoo artikkelissa, että hänen pohkeen lihaskalvosta oli löydetty tutkimuksissa noin kahdeksan ja puolen senttimetrin repeämä. Lääkärin toiveena oli, että Mikko aktivoi lihastaan pysyy liikkeessä vammasta huolimatta.
Tämä tietohan on täällä jo sivulla 71, MTV Uutisten sivulla oli artikkeli, jota Seiska nyt lainaa.
Oliko teidän mielestä Marko keränen jotenkin väsähtäneen oloinen?
No esim kilpirauhasen vajaatoiminta voi aiheuttaa väsymystä ja ette voi tietää kellä on se
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä, että Eveliina varmaan tippui lähinnä sen takia, että heilastelee Roope Salmisen kanssa. Ihmisillä on mennyt maku Eveliinaan tätä myötä ja siksi eivät ole häntä halunneet äänestää.
Mulla oli tää sama ajatus. Eikä siis vain se seurustelu, vaan eiks näillä ollut salasuhde pitkään jos illoin kun Salmisella oli avovaimo ja pieni lapsi?
Suurin osa tansseja katsovista ei tiedä, että Eveliina on yhdessä Roope Salmisen kanssa. Heitä ei edes kiinnosta.
Ketä kiinnostaa Salmisen suhdetilanne
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tässä vaan miettittiin, että vaikuttiks tää pettämisjuttu Evelinan suosioon, kun tipahti yllättävän aikaisin.
Mitenkähän sujuu Jollelta tsatsatsaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitähän tässä vaan miettittiin, että vaikuttiks tää pettämisjuttu Evelinan suosioon, kun tipahti yllättävän aikaisin.
... kun ei taidot riittäneet.. toki moni on samalla viivalla vaikka jatkaakin
kilpailussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jolle urheilekaan vaikka on oma pt talossa.
On päässyt niin tukevaksi keskivartalo
Oli myös melkoinen ahteri. Toki naiset tykkää isoista takapuolista. Samaa ihmettelin, miksi Janni ei ole laittanut pullaposkea treeneihin?
Raha sivuuttaa paksun keskivartalon ja ahterin! Jos Jolle olisi tavallinen duunari, ei pääsisi kymmentä kilometriä lähemmäs Jannia.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän sujuu Jollelta tsatsatsaa
Jollelle on kertynyt vatsamakkaroita.
Harjoitteleeko harkimo nyt häätanssejaan.