Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Ihan kiva Saanalle, että voitti viimein oltuaan niin monena kautena mukana. Seuraavaksi toivoisin voittoa Kialle, jolle olisin sen tosin suonut jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli se punatukkainen äijä, joka istui Sannan vieressä katsomossa?
Tommi Läntinen. Niillä on suhde. Varma tieto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö tota Anskun "narina" puhe ääntä saada mutelle kun se puhuu...
Saat, kun painat oman vastaanottimesi niillä hetkillä mutelle. Ei ole edes vaikeaa.
ai sinäkö oikeesti kuunteet sen narinaa...?
Miksipä en. Ei ole minulle mikään ongelma.
minulle on...
Ja minä annoin sinulle ratkaisun siihen ongelmaan. Voit siis rauhoittua jo.
en ikinä...
Sonjan viimeinen tanssi sai vain vähän äänestysaikaa- ja se juuri oli hyvä. Ja muutenkin Sonja loisti tänään. Mutta kyllä se Benjamin on tanssija luonnoltaan ja ehkä siitä tulee urakin. Kun muutakaan ei ole. Sonjalla ja Loikkasella työt.
Ei mulla muuta, mutta onko ton Ellu Geen pakko tunkea aina joka paikkaan?!
Vaikuttaa aika omistushaluiselta ja raskaalta tyypiltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensin olavia tanssiattialla ja nyt Tommia tanssiattian vieressä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Sonja ja Matti olivat paras pari vielä viime viikolla ja nyt Benjamin ja Saana saavat 60% äänistä?
Maikkarin laskukoneella tapahtuu ihmeellisiä asioita. Benkulle lisättiin vähän håmåkerrointa.
Lopetahan jo tuo håmåeroottinen hehkutuksesi..Paras pari voitti. Näkihän tuo ihan tanssitaidotonkin kotisohvaltaan miten taitava pari he olivat, paras. Eikö se Helenakin kannustanut Benkkua jatkamaan tanssiuraa? En muista että olisi aiemmin muille voittajille tämmöistä sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ensin olavia tanssiattialla ja nyt Tommia tanssiattian vieressä...
Seuraavaksi sitten Antti Tuiskua tanssilattia alla. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se Anniina hävisi?
Ettei ois vaan Sigmark yrittänyt pokata Anniinaa, joka ei ajatuksesta digannu?
Oliko Sigmark lopputanssissa?
Vierailija kirjoitti:
Miten Sonja ja Matti olivat paras pari vielä viime viikolla ja nyt Benjamin ja Saana saavat 60% äänistä?
Suurin osa katsojista jätti äänestyksen finaaliin, kuten minä ja mieheni. Siksi.
En yleensä äänestä missään ja mitään mistä pitää maksaa. Sama läheisillä.
Benjaminilla 280 tuhatta seuraajaa instassa. Liekö fanit aktivoituneet nyt finaalissa?
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuus ratkaisee. Minä itse äänestin esim. viimeksi kaikkia muita, mutta en sitä paria, joka putosi. Vaikka Sonja ja Matti oli minunkin suosikkeja, niin äänestin voittajiksi kuitenkin Saanaa ja Benjaminia, koska he olivat ylivoimaisia. Jos he eivät olisi olleet kisassa Sonja ja Matti olisivat voittaneet.
Vierailija kirjoitti:
Jaakon kaverilla huulet tärisi Vapun luona ja erkkerissä puhuessaan
Mitä väliä? Varmasti jännittää, kukapa ei jännittäisi tuollaisessa tilanteessa.
Jaakon tsäänssit meni freestyle-numeron myötä. Kulunut ja mauton biisivalinta, ryhmätanssissa liikaa väkeä, teinibileiden liian yksinkertaiset tanssiliikkeet ja Ellu G. mukana (miksi??). Jaakon ja Anskun olisi kannattanut tanssia mielummin joku tyylikäs fryystyle-vakio. Burleski oli jo se hulluttelupuoli, viimeisessä tanssissa olisi voinut näyttää tyylikkäämpää osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maikkarin laskukoneella tapahtuu ihmeellisiä asioita. Benkulle lisättiin vähän håmåkerrointa.
Lopetahan jo tuo håmåeroottinen hehkutuksesi..Paras pari voitti. Näkihän tuo ihan tanssitaidotonkin kotisohvaltaan miten taitava pari he olivat, paras. Eikö se Helenakin kannustanut Benkkua jatkamaan tanssiuraa? En muista että olisi aiemmin muille voittajille tämmöistä sanonut.
Meidän kannattaa muistaa, että noita epäasiallisia kommentteja voi kirjoittaa vain yksi omasta seksuaalisuudestaan epävarma koulupoika. Ja todennäköisesti näin onkin. Benjamin on tosiaan poikkeuksellinen lahjakkuus tanssijana.
Marin fanit äänestivät Benjaminin.
Lopettakaa jauhaminen voittajasta. Missä oli Sigmark?!!!
Mun mielestä illan parhaat tanssit oli Sonjan ja Matin Kuolemantanssi-parodia sekä Benkun ja Saanan tango, jossa hieno musiikki, värimaailma ja valaistus.
Sen voit lukea ensi viikon Seiskasta! T. Hra. Hörkkö