Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävä Markon vastainen kamppanja käynnissä ilman mitään todisteita. Saisi Anniina puhdistaa Markon maineen jos kyse on jostain muusta.
Anniina ei halua selitellä , asia on hänelle henkilökohtaista .
Henkilökohtainen syy voi olla mikä vaan. Ehkä Anniina joskus myöhemmin kertoo tarkemmin.
Voisi edes sen sanoa, että ei se Markoon liity, jos niin on.
Herttinen sentään. Että ihmiset jaksavat. Juuri senhän Anniina sanoi - pitää olla ymmärtävää lukutaitoa. Hän sanoi kyseessä olevan henkilökohtainen syy = ei liity julkiseen työelämään = ei liity Markoon.
IS sivuilla alkaa lähetys jo nyt
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisestä, että TTK:n katsojamummut äänestää Loikkasen voittoon.
Haha, pieleen meni pahasti. Mä & tuntemani katsojamummut äänestämme ihanaa Sonjaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, pieleen meni pahasti. Mä & tuntemani katsojamummut äänestämme ihanaa Sonjaa!
Vaikka joku muu tanssisi paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävä Markon vastainen kamppanja käynnissä ilman mitään todisteita. Saisi Anniina puhdistaa Markon maineen jos kyse on jostain muusta.
Anniina ei halua selitellä , asia on hänelle henkilökohtaista .
Henkilökohtainen syy voi olla mikä vaan. Ehkä Anniina joskus myöhemmin kertoo tarkemmin.
Voisi edes sen sanoa, että ei se Markoon liity, jos niin on.
Herttinen sentään. Että ihmiset jaksavat. Juuri senhän Anniina sanoi - pitää olla ymmärtävää lukutaitoa. Hän sanoi kyseessä olevan henkilökohtainen syy = ei liity julkiseen työelämään = ei liity Markoon.
Tuossa ei ole logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan niin ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helskuta, kyllä tämä mummo äänestää parasta tanssijaa, eli Benjaminia
Vai että ihanaa Sonjaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku muu tanssisi paremmin?
Kuten menneiden vuosien puujalkaa Kuitusta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
FINAALI-ILTA TÄNÄÄN! Olen kohta lähdössä kauppaan ja mietin tässä tarjottavia illaksi, kun ystävä tulee kisakatsomoon. Miten te muut "juhlistatte" TTK-kauden huipentumaa?
Katsomalla Selviytyjät.
Järkevintä mitä voi tehdä, komppaan !
Ja minä lupasin itselleni. Jos vielä ensi vuonna katson TTK ta, niin vauva palstan keskustelupalstalla en käy laisinkaan.
Pilaa niin monen ohjelman tunnelman riitelyllä ja ps*** jauhamisella.
Ensivuonna 🕺🏻👩🏽🦽
Ja Vappu sairaana juontamaan.
Ernestillä koko kauden ollut kamalia vaatteita ja tänään finaalissa oikea pohjanoteeraus. Näyttää kamalalta. Smokki olisi ollut oikea valinta finaaliin.
Vai että Katri ja Signmark ...kyllä tuolla taustalla on jotain jännää kun Anniina ei ole edes tänään paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja Vappu sairaana juontamaan.
Mikä Vapulla? Ihan terveeltä vaikuttaa
Pitihän tuon narsissinkin olla tuolla! Voi luoja
Voi toivoa, että viimeinen eli finaali käydään palstallakin positiivisessa hengessä. Välttäkää negatiivisuutta ja ilkeää arvostelua, kiitos!
Montako tanssia nää vetää tänään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti!