Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.08.2022 |

Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?

Kommentit (6165)

Vierailija
521/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuuro ei kuulu ohjelmaan, koska tanssi on olennaisesti liikkeen sovittamista musiikkiin ja liikkeen ja musiikin vuorovaikutusta. Kun musiikki puuttuu, kysymys on toisen liikkeisiin sovitetusta liikesarjasta eikä tanssista. 

Minulla ei ole mitään kuuroja vastaan, mutta rajoitteet pitäisi myöntää.

Kaiken lisäksi tilanne on kiusallinen sekä tuomaristolle että yleisölle. Saako kuuro sympatiapisteitä ja uskaltaako tuomaristo kritisoida?  Miten tuomaristo antaa parannusehdotuksia, jos esimerkiksi kanta-askeleet eivät osu rytmiin?

Vierailija
522/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

And we have the winner! Pikkutyttöjen suosio ja tanssitaito takaavat Benjamin Peltoselle voiton. 

Sorry vaan, mutta vaikeaa kuvitella, että pikkutytöt katsoisivat tätä ohjelmaa?

Miksi eivät katsoisi? Ainakin minun 7-vuotiaalle kummitytölleni tämä on yksi lempiohjelmistaan. Mutta hän ei toki äänestä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku Hajllis voisi mennä Venäjän TTK

Vierailija
524/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa saada taas kokea näitä tansseja. Kiva et tuomareille annettiin aikaa puhua ja kertoa: tietoa ihmisille. Ens sunnuntaita odotellessa.

Vierailija
525/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se tullut jo selväksi.

Maltan toki odottaa viikon. Sitten Joel poiex.

Vierailija
526/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että moni täällä on päättänyt olla tykkäämättä Tiiasta tanssinopettajana, koska ei pidä hahmostaan Evasta Salkkareissa. Arvelen, että ei ihan näin paljoa kritisoitaisi, jos olisi tunnettu vain tästä ohjelmasta.

Vierailija
527/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kuuro ei kuulu ohjelmaan, koska tanssi on olennaisesti liikkeen sovittamista musiikkiin ja liikkeen ja musiikin vuorovaikutusta. Kun musiikki puuttuu, kysymys on toisen liikkeisiin sovitetusta liikesarjasta eikä tanssista. 

Minulla ei ole mitään kuuroja vastaan, mutta rajoitteet pitäisi myöntää.

Kaiken lisäksi tilanne on kiusallinen sekä tuomaristolle että yleisölle. Saako kuuro sympatiapisteitä ja uskaltaako tuomaristo kritisoida?  Miten tuomaristo antaa parannusehdotuksia, jos esimerkiksi kanta-askeleet eivät osu rytmiin?

Huomaa, ettet ymmärrä mitään kuuroudesta ja olet oikeasti hyvin ennakkoluuloinen, vaikka muuta väität. Mitään tuollaistahan säälihommaahan ei ole, vaan Marko on kilpailija siinä missä muutkin. Rajoitteita on vain sinun päässäsi. Kuuro pystyy tanssimaan ihan yhtä hyvin kuin kuulevakin, koska musiikin voi aistia muutekin kuin kuulemalla. Tuntemalla nimittäin. 

Vierailija
528/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta suosikkia ekan ohjelman perusteella: Katariina, Mikko, Signmark ja Jaakko.

Mun suosikit on Mikko ja Signmark.

Vierailija
529/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ohi tuo Tiian ja Joelin tanssi, mutta olipa se Joel tuhtissa kunnossa. Olen kuvitellut hänet urheilulliseksi ja tosi hoikaksi. Yllätyin. No kuitenkin Mikko js Kerttu, sekä Katriina ja Anssi sekä vielä Singmark Anniinan kans täällä suosikkeja. Kiva ko tämä alkoi.

Vierailija
530/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellee ei tullu kakkosia.

Vierailija
531/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Joel lähtee koukkunenineen kotiin ihan kohta. Se on hyvä se.

Harkimot ja oligarkit äänestää sen rahoineen jatkoon!

Vierailija
532/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että moni täällä on päättänyt olla tykkäämättä Tiiasta tanssinopettajana, koska ei pidä hahmostaan Evasta Salkkareissa. Arvelen, että ei ihan näin paljoa kritisoitaisi, jos olisi tunnettu vain tästä ohjelmasta.

Enpä edes tiennyt, että Tiia on näyttelijäkin. Siinä onkin itse asiassa ihan järkeen käyvä selitys sille, miksi esiintyy kameroille eikä keskity tanssiin. Näyttelijänä tottunut olemaan itse pääroolissa. Tanssissa sellainen vaan ei toimi, vaan tässä pitäisi enemmin tuoda sitä oppilasta esiin eikä viedä itse kaikkea huomiota. Toki Joelin kaltaisen puupökkelön kanssa on aika vaikea saada oppilaasta mitään esiteltävää esiin. 

Vierailija
533/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se tullut jo selväksi.

Maltan toki odottaa viikon. Sitten Joel poiex.

Taitaa Hjalliksen ruplat siivittää pojan jatkoon. 

Vierailija
534/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni ohi tuo Tiian ja Joelin tanssi, mutta olipa se Joel tuhtissa kunnossa. Olen kuvitellut hänet urheilulliseksi ja tosi hoikaksi. Yllätyin. No kuitenkin Mikko js Kerttu, sekä Katriina ja Anssi sekä vielä Singmark Anniinan kans täällä suosikkeja. Kiva ko tämä alkoi.

Ja myös Ansku oli yllättävän tuhdissa kunnossa. Olen aina ennen ihaillut sen kroppaa.

Ellu syöttänyt sille silavaa?

Vierailija
535/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erkku on lukenut vauva-palstaa ohjelman aikana :D Mitä pidemmälle ohjelma meni sitä vähemmän meni haastatteluissa haastateltavien syliin. 

Ja muutenkin rauhoittui ja vähensi putous-tyyliiä.

Erkku selviytyi hyvin.

Vierailija
536/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja myös Ansku oli yllättävän tuhdissa kunnossa. Olen aina ennen ihaillut sen kroppaa.

Ellu syöttänyt sille silavaa?

Joo, väkisin tunkenut ihraa kurkusta alas. Anskuhan ei osaa itse syödä....

Vierailija
537/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä edes tiennyt, että Tiia on näyttelijäkin. Siinä onkin itse asiassa ihan järkeen käyvä selitys sille, miksi esiintyy kameroille eikä keskity tanssiin. Näyttelijänä tottunut olemaan itse pääroolissa. Tanssissa sellainen vaan ei toimi, vaan tässä pitäisi enemmin tuoda sitä oppilasta esiin eikä viedä itse kaikkea huomiota. Toki Joelin kaltaisen puupökkelön kanssa on aika vaikea saada oppilaasta mitään esiteltävää esiin. 

Onhan Tiia ollut tanssija kauan ennen kuin aloitti Salkkareissa.

Vierailija
538/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy kyllä ihmetellä tuota Vapun mekkoa! Rintavako herättää todella katseita ihmisillä!! Kehtaakin!!! Kummaa kyllä kun Helenalla nyt vako peitetty. Yleensä näyttelee tissejänsä. Toivottavasti Vapulla ensi kerralla toinen asu!

Vapulla oli ruma mekko. Toi esiin Vapun huonoimmat puolet: paksut käsivarret ja kaulattomuuden. Tukka oli kuin joku kypärä. Ihan kuin pilakuva 80-luvun Dynastiasta.

Vierailija
539/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Benjamin Peltonen on niin komea mies, että sillä lienee kaunis tyttöystäväkin.

Jos hänellä joku on niin poikaystävä. Hän homo. 

Älä nyt, ihanko oikeesti? xD

Vierailija
540/6165 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääpä hoitoon te, joille ihmisten paino on olennaisin asia TANSSIohjelmassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi