Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Ihme kun Jorma ei antanut 10 Sonjalle ja Matille.
Matti näyttää tosi tympäältyneeltä. Eikö tykkää Sonjasta? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis hei ihan oikeesti...kuka aikuinen edes viettää Halloweenia.. 😂 Myötähäpeä tästä teemasta.
No vaikka kuinka moni. Se tosin oli jo viime viikonloppuna. Saa tässä synkkyydessä jotakin hauskaakin olla. Tekisi hyvää sinullekin löysätä vähän pipoa.
Mitä hauskaa on kaiken maailman krääsässä ja naaman sotkemisessa?
t. eri
Ei siihen mitään krääsää tarvita jos ei halua eikä naamaakaan tarvitse sotkea. Mutta jatka vaan valittamista ja synkistelyä. Tuolla asenteella mikään ei ikinä koskaan ole sinun tyylisillesi ihmisille hauskaa.
Aika söpöä, että pikkuisella menee noin isosti tunteisiin, kun aikuiset eivät halua leikkiä hänen Amerikka-kopio pilipali"juhlassaan" mukana.
Itse taidat olla aika pikkuinen. Ja edelleen olen sitä mieltä, että sellainen henkilö joka käyttää taisi mennä tunteisiin- tyylistä sanontaa, ei ole kovinkaan älykäs. Sinä saat ihan valita mitä haluat juhlia, mutta asenteesi on niin niuho, että kukaan ei kyllä tuollaisen kanssa halua juhlia yhtään mitään. Oikea ankeuttajien ankeuttaja.
Kiukutikiukutikiukuti. Menehän äidin helmoihin itkemään ja anna aikuisten keskustella Tanssii tähtien kanssa ohjelmasta.
Taidat olla aika vajaa ja todellakin negatiivinen ihminen. Älä pelkää, ei sinua kukaan juhliaan pilaamaan edes haluaisi. Järkyttävä valittaja. Sitä paitsi minun äitini on kuollut.
No niin. Joko nyt äiti sai iltakaakkaosi valmiiksi? Olisi jo korkea aika, kun noin paha väsykiukku on sinulla päällä.
Oijoi kuinka sitä nyt yritetään olla niin hauskoja. Ei meinaa nyt minun naurustani tulla loppua, kun olet niin hauska. Eikun oletkin vaan niin typerä, että mua alkoi sinun tyhmyytesi naurattamaan. Olen muuten ennenkin nähnyt noita sinun samanlaisia kirjoituksiasi. Jotain häikkää sinussa kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mammat lopettaisivat jo itkeskelynsä siitä, että kauhuteemaa on tarjolla, ja nauttisivat hyvistä esityksistä.
Ei ne osaa, kun ei kellään saa olla hauskaa ja ei saa nauttia mistään.
Aika vaikea on nauttia esim. tästä keskustelusta, kun yksi jankkaajajonne jauhaa asiaan liittymätöntä paskaa joka välissä.
t. eri
Ihan sama miten Sonja ja Matti tanssivat, aina tulee kehuja ja hyvät pisteet.
Sonja on paristi aiemmin sekoillut askelissaan pahasti ja silti saavat aina kunnon pisteet. Tykkään silti Sonjasta, mutta epäreilua muita kohtaan.
Mistä elokuvasta Benjamin ja hänen parinsa on?
Mä ajattelin aluksi, että Funnu games, mutta ei se taida olla se.
Mua innostaa nähdä Chucky nukke esitys. Mahtavat maskeeraukset heillä kun on.
Kohu! Kohu! TTK:ssa käytettiin hälytyskutsua osana pelottelupilaa, mikä on mautonta. Sama temppu tapahtui BB-talossa viikko sitten. Hälytyskutsu ei pitäisi olla leikin asia. T. Tuula
Manaaja on pelottavin alokuva. hyihyi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapulla on kyllä puhtaasti ruma silmämeikki. Ei millään tavalla kauhuteemainen. Enemmän tulee mieleen Johanna Tukiainen ylisuurine irtoripsineen.
Valivalivalivalivalivalivalivali
Olipa todella mahtava ja sisältörikas kommentti. Tuliko lapselle hyvä mieli?
En ole lapsi, mutta on alkanut jo tympäsemään nämä ainaiset valittajat. Oli kyllä ihan paska sisältö tuossa ekassa viestissä. Kirjoittaja luuli olevansa jotenkin ehkä hauska tai jotain. Ei ollut. Negatiivinen ihminen ainoastaan
No miksi sitten valitat koko ajan? Keskittyisit ohjelman sisältöön ja antaisit muiden pitää omat mielipiteensä ilman, että rupeat niistä riehumaan.
Valivalivalivalivalivalivali. Kukaan ole mitään riehunut, mutta negatiivisia ihmisiä täällä kyllä on. Se on merkki vaan empatiakyvyn puutteesta kun ei haluta nähdä missään mitään hyvää.
Hieno, että tunnistat omat puutteesi noin selkeästi. Vielä kun opit keskustelemaan ketjun aiheesta niin hyvä tulee.
Jos luet viestit uudestaan, niin kyllä sinä kärsit empatiakyvyn puutteesta. Lue ihan huolella nuo viestit.
Miksi kukaan haluaisi lukea sinun oksennuksiasi?
Buhahahhahaahahhah. Niin kyllä muakin hävettäisi, jos ei olisin noin negatiivinen ihminen. Ei paljon huvittaisi edes omia kirjoituksia lukea.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan matti on tympääntyneen näköinen riippumatta tanssiparista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mammat lopettaisivat jo itkeskelynsä siitä, että kauhuteemaa on tarjolla, ja nauttisivat hyvistä esityksistä.
Aika vaikea on nauttia esim. tästä keskustelusta, kun yksi jankkaajajonne jauhaa asiaan liittymätöntä paskaa joka välissä.
t. eri
Ohjelmasta piti nauttia. Ei kai kukaan tästä ketjusta nauti?
Vierailija kirjoitti:
Kohu! Kohu! TTK:ssa käytettiin hälytyskutsua osana pelottelupilaa, mikä on mautonta. Sama temppu tapahtui BB-talossa viikko sitten. Hälytyskutsu ei pitäisi olla leikin asia. T. Tuula
Väärin. Se ei ollut pilaa, vaan se oli osa showta.
Eiköhän kaikki ollut siellä mukana tuossa jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Ohjelmasta piti nauttia. Ei kai kukaan tästä ketjusta nauti?
Aika monikin nauttisi, jos sinä ja kaverisi lopettaisitte tuon hiekkalaatikkotason pippelinmittailun.
t. sama
Taas on tauolla ahdisteltu, liekkö mennyt nyrkkitappeluksi jo?!
Vierailija kirjoitti:
Se tympeys on Matin perusilme.
Sonjalla on tapana aina elehtiä otsallaan kurtistaen sitä ryppyyn katsoessaan puhekumppaniaan.