Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL
Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?
Kommentit (6165)
Vierailija kirjoitti:
Eveliina siellä kekkaloi alusvaatteillaan harkoissa
No mitä muutakaan laulutaidottomalta (ja todennäköisesti myös tanssitaidottomalta) tyrkyltä saattoi odottaakaan...
Vierailija kirjoitti:
Benjamin on hyvä kaikessa mihin ryhtyy
Ei ainakaan laulamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Oispa Andy Mc Coy.
Andy alkaa olla jo niin huonossa kunnossa, ettei taida pysyä kunnolla edes jaloillaan. Mutta ethän sä tosissasi ollutkaan.
Andyltä on juuri ilmestynyt youtubessa Take me I'm yours video. Siinä hän liikehtii aika kiehtovan eroottisesti ja tanssii itämaisittain 😂
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako jolle päästä kielenpyörittelystä eroon.
Kännykkä kiinnosti enemmän kuin Tiian opit
Voisi olettaa että on kasvatuksessa otettu huomioon tuleva asema julkisuudessa, että tuskin on täysin ylitsepääsemätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Mikko Nousiainen sukua Saimi Hoyerille os. Nousiainen?
Saimi ja Mikko ovat veljesten lapsia eli serkuksia keskenään.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Oispa Andy Mc Coy.
Andy alkaa olla jo niin huonossa kunnossa, ettei taida pysyä kunnolla edes jaloillaan. Mutta ethän sä tosissasi ollutkaan.
Andyltä on juuri ilmestynyt youtubessa Take me I'm yours video. Siinä hän liikehtii aika kiehtovan eroottisesti ja tanssii itämaisittain 😂
Katsoin videon ja kyllä tämä itämainen tanssi tähän videoon riittää. Jätetään kuitenkin tanssitreenit/kilpailut muille.🤣
Vierailija kirjoitti:
Onko Mikko Nousiainen sukua Saimi Hoyerille os. Nousiainen?
Eivät ole ainakaan kovin läheistä sukua.
Hyvä, et skannaavat iha selvät pökkelöt pois ihan jo ideatasolla kun casting-vaiheessa miettivät osallistujia. Siksi ei hynyset ja mcCoyt ole tässä ohjelmaformaatissa. Tami tammiset ja ristom ratiat on niin nähty. Pellet ja pökkelöt, ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, et skannaavat iha selvät pökkelöt pois ihan jo ideatasolla kun casting-vaiheessa miettivät osallistujia. Siksi ei hynyset ja mcCoyt ole tässä ohjelmaformaatissa. Tami tammiset ja ristom ratiat on niin nähty. Pellet ja pökkelöt, ei kiitos.
Ei se ole yksin heidän skannaamisista kiinni. Kaikki mukaan kysytyt eivät lähde.
Ensimmäiset tanssit ja biisit https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiden-kappaleiden-tahtiin-pyorahde…
Joel Harkimo tulee voimaan pärjäämään hyvin. On varmasti kunnianhimoinen tyyppi.
Harkimon esikois poika on ihana tavallinen persoona ja jotenkin tykkään siitä.
Harkimo ja se kuuro kundi .Siinä kivat kundit.Sekä tietenkin MTV uutis mies.
Ja Taas täällä Persoonnallis häiriöisen ihmisen!
Mollaamassa muita ihmisiä! On Huono itsetunto!
Olisit Varmasti olla opettamassa mutta voi Et päässy!
Et päässy Ohjelmaan ,
Ja ajattelit mollata ihmisiä.
Joo taas sama!
Narsisti. Kehtas kirjoittaa , kun mitään muuta tekemistä ole niin katkerana mollaa muita kun Ei itse ei päässy Ohjelmaan mukaan!
Ihan selvästi mollaaja ois Halunnu olla itse mukana.
Opettamassa tai jopa oppilaana.
Mutta opettamassa tuntuu vahvemmalts tässä, ja katkerana vaan kirjoittelee.
Mollaa Elämänsä aikana kovia , kokenutta miestä?
Taisi olla itse Tansii tähtien kanssa Opettaja Haussa, kilpailussa eikä päässy Ohjelmaan!!
Nyt byäh!😭 Kerttu pääsi ohjelmaan mä en päässy.
Nyt pitää takoa nyrkillä lattiaa ja potkia lattialla.
Huutaa kurkku suorana " EN ALA"
ja kun näkee , että Monet opettajat on vuodesta toiseen.
Kyllä se päässä naksahtaa.
Mutta voi , En mäkään pääse Katsomaan .
😁En tai käsiä lattiaan ja potki lattialla.
Hyvää päivä jatkoa sinulle .
Menen Perinne juhlaan 17:00
😁🌹🌹🎹🎻🎹On iloinen meininki
Onnea Marko nyt Oppilaasi kanssa Semppiä🌹🌹👍🤗🌺
Vierailija kirjoitti:
Harkimon esikois poika on ihana tavallinen persoona ja jotenkin tykkään siitä.
MInäkin pidän Joelista. Hän on ystävällinen, hyväntuulinen ja kiltin oloinen mies.
Minä edelleenkin haluaisin tuonne tanssimaan Jouni Hynysen.