Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2022 OFFICIAL

Vierailija
04.08.2022 |

Tänään julkistetaan uuden kauden kilpailijat! Veikkauksia tai toiveita tulevista tähtitanssijoista?

Kommentit (6165)

Vierailija
181/6165 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niitä Vapun tansseja näe mistään kun oli itse kilpailijana?

Vierailija
182/6165 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on teidän lempiopettaja?

Katri,Ansku ja Matti. Innolla odotan tämän uuden open,Kertun tansseja. On ainakin hurjan nätti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/6165 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkimo on mielenkiintoinen mutta pelkäänpä ettei kauan tanssi kun hänen opettaja putosi viime kaudellakin ihan alussa.

Vierailija
184/6165 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Signmarkilla on valloittavan sydämellinen hymy melkein koko ajan kasvoilla, tuntuu nauttivan täysillä tanssimisesta.

Vierailija
185/6165 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta minulle Erkku ei ole tarpeeksi "glamour" tähän ohjelmaan. Kuten joku totesikin niin sopii lastenohjelmiin ja sellaiseen, mutta kaipaisin juontajalta tässä sellaista vankkumatonta ammattitaitoa ja vahvaa otetta, kuten Mikko Leppilammella oli. Ja ettei tarvitse jännittää juontajan puolesta.

Toivottavasti saan syödä sanani!

Mikko Leppilammella on karismaa, jota Ernest Lawsonilla ei ole. Mikolla on myös vankkumaton ammattitaito, jolla selvisi ohjelmassa tapahtuneista yllättävistä käänteistä loistavasti.

En ole Leppilammen fani, mutta olen sekä sinun että lainaamasi kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Tässä ohjelmassa pitää olla tiettyä "Hollywood" tyyliä ja Mikossa sitä on. Ernest on lähinnä hassu huumoripoika, joka sopii Putoukseen tms. mutta ei lähtökohtaisesti ole tämän ohjelman luonteeseen sopiva. Toki olen mielelläni väärässä tässä asiassa ja Ernestistä saa vapaasti kuoriutua charmikas hieman entisaikojen glamouria henkivä herrasmies. Jotenkin kuitenkin epäilen, että niin ei käy. 

Vähän armoa Ernestille! Hän on kymmenen vuotta Mikkoa vanhempi ja ehtii kyllä kasvamaan rooliinsa omalla, karsimaattisella tavallaan.

Vierailija
186/6165 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, mutta minulle Erkku ei ole tarpeeksi "glamour" tähän ohjelmaan. Kuten joku totesikin niin sopii lastenohjelmiin ja sellaiseen, mutta kaipaisin juontajalta tässä sellaista vankkumatonta ammattitaitoa ja vahvaa otetta, kuten Mikko Leppilammella oli. Ja ettei tarvitse jännittää juontajan puolesta.

Mikko Leppilammella on karismaa, jota Ernest Lawsonilla ei ole. Mikolla on myös vankkumaton ammattitaito, jolla selvisi ohjelmassa tapahtuneista yllättävistä käänteistä loistavasti.

En ole Leppilammen fani, mutta olen sekä sinun että lainaamasi kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Tässä ohjelmassa pitää olla tiettyä "Hollywood" tyyliä ja Mikossa sitä on. Ernest on lähinnä hassu huumoripoika, joka sopii Putoukseen tms. mutta ei lähtökohtaisesti ole tämän ohjelman luonteeseen sopiva. Toki olen mielelläni väärässä tässä asiassa ja Ernestistä saa vapaasti kuoriutua charmikas hieman entisaikojen glamouria henkivä herrasmies. Jotenkin kuitenkin epäilen, että niin ei käy. 

Vähän armoa Ernestille! Hän on kymmenen vuotta Mikkoa vanhempi ja ehtii kyllä kasvamaan rooliinsa omalla, karsimaattisella tavallaan.

Kymmenen vuotta *nuorempi* siis

Vierailija
187/6165 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Signmarkilla on valloittavan sydämellinen hymy melkein koko ajan kasvoilla, tuntuu nauttivan täysillä tanssimisesta.

Totta! Ja hänellä tuntui olevan rytmi veressä. Niin kiinnostavaa että hän on mukana. Odotan jo hänen esityksiään! Sen perusteella mitä näin, uskon, että hän pääsee pitkälle. Toisaalta uskon, että Joel Hallikainen on ensimmäisten putoajien joukossa. Tämän illan jakson viimeisten pätkien perusteella näytti, ettei hän ainakaan ole kovin nopea oppimaan. Tässä tarvitsisi kyllä olla.

Samaa mieltä mitä joku totesi, Maaret Kallio vaikuttaa teennäiseltä. Mun suosikkeja ovat Signmark, Benjamin ja Katariina Kaitue!

Vierailija
188/6165 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupeekohan Mikkoa jossain vaiheessa harmittamaan tai kaduttamaan, että lähti TTK:sta pois? Meinaakohan tehdä joskus comebackin? 🤔

Vierailija
189/6165 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta! Ja hänellä tuntui olevan rytmi veressä. Niin kiinnostavaa että hän on mukana. Odotan jo hänen esityksiään! Sen perusteella mitä näin, uskon, että hän pääsee pitkälle. Toisaalta uskon, että Joel Hallikainen on ensimmäisten putoajien joukossa. Tämän illan jakson viimeisten pätkien perusteella näytti, ettei hän ainakaan ole kovin nopea oppimaan. Tässä tarvitsisi kyllä olla.

Samaa mieltä mitä joku totesi, Maaret Kallio vaikuttaa teennäiseltä. Mun suosikkeja ovat Signmark, Benjamin ja Katariina Kaitue!

Oliskin Hallikainen.

Vierailija
190/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leppilammessa on luontaista karismaa ja senhän sai aikoinaan kokea myös se toinen ehdokas, joka oli ehdolla euroviisujen juontajaksi, en muista nimeä. Leppilammi veti homman itselleen. Lawson on jonkinlainen hupiveikko.

Vierailija
191/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskin Hallikainen.

Kallio on herkkä ja ilmeisesti kova jännittämään. Mä toivon, että hän onnistuu tässä, kun on toivonut pääsevansä, mutta oikeastaan muuta pelkään.

Vierailija
192/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se opettaja Katri ihan kunnossa, väänteli naamaansa ja nyki muutenkin haastatteluissa?

Vierailija
193/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikossa on kuori ja Ernestissä on ihminen. Teiltä lienee mennyt ohi, että hän voitti viime vuoden TTK kilpailun - siinä sitä glamouria tarvittiin. Kiitos Ernest!!

Vierailija
194/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan voi Anskua katsellessa miettiä, että elää Ellun kanssa. On se vaan E niin kolkon ja kolhon tyyppinen ihminen.

Sorry, mutta en vaan tajua.

Vierailija
195/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon Eveliinan putoavan ekana.

Vierailija
196/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon ensi kaudelle Erinin. Olen vuosia jo toivonut että hän olisi mukana. Myös Jonne Aaron, Arja Koriseva, Jonna Geagea ja Rasmuksen siirtynyt Emmi olisi kiva nähdä tanssimassa.

Vierailija
197/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon ensi kaudelle Erinin. Olen vuosia jo toivonut että hän olisi mukana. Myös Jonne Aaron, Arja Koriseva, Jonna Geagea ja Rasmuksen siirtynyt Emmi olisi kiva nähdä tanssimassa.

Erin olisi kiva nähdä mutta Arjan hohottamiseen olen jo vuosikymmenien saatossa väsynyt.

Vierailija
198/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää esittelyjakso oli vähän turha. Olisi vaan lähtenyt heti kisa käyntiin.

Vierailija
199/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka voittaa. Sonja?

Vierailija
200/6165 |
29.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako jolle päästä kielenpyörittelystä eroon.

Kännykkä kiinnosti enemmän kuin Tiian opit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän