Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitaisiinko keskustella miehen vastuusta raskauden ehkäisemisessä?

Vierailija
03.08.2022 |

Niin siis mitä mieltä olette siitä, että mies ei halua käyttää esimerkiksi kumia? itselleni ei veritulppariskin vuoksi pillerit käy ja nyt olemassa oleva kierukka aiheuttaa kystia munasarjoihin sekä rintoihin. Oli puhetta myös piuhojen poikki pistämisestä, mutta mies ei edes suostu sitä harkitsemaan. Olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta.

Tuntuu todella kohtuuttomalta, että joudun yksinäni hoitamaan vuosikymmenet tämän ehkäisyn.

Kommentit (757)

Vierailija
21/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumi on ihan hyvä vaihtoehto ja oikein luotettava, oikein käytettynä. Eli se lienee teille tässä kohtaa ainoa vaihtoehto.

Vierailija
22/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen viime kädessä päättää harrastetaanko seksiä vai ei. Jos mies ei halua kondomia käyttää niin haarat pysyy kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se raskaaksi vout tulla, ei mies. Siksi se pitäisi olla naisten vastuulla.

Miestä ei tietenkään haittasi jos naisen seksihalut laskee raskauden pelon takia?

Vierailija
24/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja se sika pois

Vierailija
25/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut vain sellaisesta seksistä, jossa ei ole mukana yhdyntää. Se on varma ehkäisymenetelmä, koska ei ole mitään, mitä pitäisi ehkäistä.

taudit?

Vierailija
26/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomi yksistään ei ole luotettava.

Onpas ja jos se menee puhki, voi hakea jälkiehkäisyn. Jos taas pillerit tai kierukka pettää, asia käy ilmi vasta kun vahinko on jo tapahtunut.

Vierailija
27/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdessä 15 v., joten lapset on jo tehty tai niitä ei enää haluta. Yksinkertaisin ja turvallisin ratkaisu on silloin miehen sterilointi. Miksi miehesi OIKEASTI ei sitä halua?

Samaa mietin. Kyllä siinä väkisin käy mielessä että mies haluaa vielä lapsia mahdollisesti jonkun muun kanssa tulevaisuudessa.

Ap

Veikkaan ennemmin kyseisen operaation hirvittävän miestä, vaikka se on oikeasti hyvin yksinkertainen toimenpide.

Vierailija
28/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme aina  käyttäneet keskeytettyä yhdyntää ja toiminut hyvin.

Vierailija
29/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestori k kirjoitti:

Jos naisilta kysyy, niin aina miehen tulisi tulisi käyttää kumia, mieluimmin vielä Nokian kumisaappaita!

Jo kortsun käyttökin takaa piiiitkän jyystön kun tunto menee!🥵

Eli kyllähän itsekkään naisen on helppo vaatia miehen vetävän vaikka kahdet Nokian kumisaappaat päällekkäin kun se ei vaikuta OMAAN tuntumaan ja nautintoon. Noiden kumien ja (kiihotuksesta?) väljän pimperon kanssa miehen täytyy jyystää tuntitolkulla eikä sittenkään vielä tunnu missään! 😖🥵
Kai se sittenkin paras/varmin vaihtoehto on siirtyä naisen tiukempaan ja enemmän nautintoa tuovaan kakkoseen, sitähän  voi jyystää ilman kumeja! Kiitos homot!

PS. Kuinka monta satunnaista ehkäisemätöntä yhdyntää tarvitaan keskimäärin että nainen tulee raskaaksi? 100, 200? Esm. Taiveaho?

Jos panet kakkoseen ilman kumian niin toivottavasti saat persebakteereja kaluusi

Vierailija
30/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä se raskaaksi vout tulla, ei mies. Siksi se pitäisi olla naisten vastuulla.

Mieshän sen raskauden alulle panee.

Vierailija
31/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestori k kirjoitti:

Jos naisilta kysyy, niin aina miehen tulisi tulisi käyttää kumia, mieluimmin vielä Nokian kumisaappaita!

Jo kortsun käyttökin takaa piiiitkän jyystön kun tunto menee!🥵

Eli kyllähän itsekkään naisen on helppo vaatia miehen vetävän vaikka kahdet Nokian kumisaappaat päällekkäin kun se ei vaikuta OMAAN tuntumaan ja nautintoon. Noiden kumien ja (kiihotuksesta?) väljän pimperon kanssa miehen täytyy jyystää tuntitolkulla eikä sittenkään vielä tunnu missään! 😖🥵
Kai se sittenkin paras/varmin vaihtoehto on siirtyä naisen tiukempaan ja enemmän nautintoa tuovaan kakkoseen, sitähän  voi jyystää ilman kumeja! Kiitos homot!

PS. Kuinka monta satunnaista ehkäisemätöntä yhdyntää tarvitaan keskimäärin että nainen tulee raskaaksi? 100, 200? Esm. Taiveaho?

Yksi kerta riittää raskauden alkamiseen, joten mitään keskimääriä ei tarvitse arvioida.

Vierailija
32/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP voisi oikein hyvin pohtia kohdun ja munasarjojen poistoa, jos mies ei kerran suostu vasektomiaan.

Ei siitä pohtimisesta ole mitään hyötyä.

Vierailija
33/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumin käytöstä kieltäytymistä en ymmärrä mutta vasektomiasta kieltäytymisen ymmärrän.

Mieskin on ihminen ja voi haluta lapsia, vaikka ei nyt niin joskus tulevaisuudessa. Vasektomia takaa koko lopun iäksi, ettei niitä enää voi tehdä (on tietysti korjausleikkauksiakin, mutta ne on epävarmoja).

En siis ymmärrä kitinää, miksi miehen pitäisi suostua lopulliseen ratkaisuun varsinkin kun sen leikkauksen voi tehdä tietysti naisellekin. Että jos itse nainen ei suostu lopulliseen leikkaukseen niin miksi miehen pitäisi suostua samaan?

Samoin leikkaus tietysti takaa, että niitä lapsia ei voi tehdä enää kenenkään kanssa. Tässä leikkauksessa otetaan oletukseksi että juuri te olette lopun ikänne yhdessä. Mutta eihän se useimmiten niin mene. Myöhemmin saattaa löytyä kumppani, jonka kanssa aidosti haluaisikin niitä lapsia, mutta sitten se onkin mahdotonta.

Miksi siis miehesi pitäisi uhrata lapsen teko mahdollisuutesi juuri sinun vuoksesi? Uhraa itse itsesi, jos se kerran niin tärkeää on.

Vierailija
34/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP voisi oikein hyvin pohtia kohdun ja munasarjojen poistoa, jos mies ei kerran suostu vasektomiaan.

Niin että käynnistetään vaihdevuodet ennenaikaisesti jos mies ei suostu vasektomiaan? Ymmärrätkö millainen operaatio kohdun ja munasarjojen poistaminen on naiselle?

Vierailija
35/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumin käytöstä kieltäytymistä en ymmärrä mutta vasektomiasta kieltäytymisen ymmärrän.

Mieskin on ihminen ja voi haluta lapsia, vaikka ei nyt niin joskus tulevaisuudessa. Vasektomia takaa koko lopun iäksi, ettei niitä enää voi tehdä (on tietysti korjausleikkauksiakin, mutta ne on epävarmoja).

En siis ymmärrä kitinää, miksi miehen pitäisi suostua lopulliseen ratkaisuun varsinkin kun sen leikkauksen voi tehdä tietysti naisellekin. Että jos itse nainen ei suostu lopulliseen leikkaukseen niin miksi miehen pitäisi suostua samaan?

Samoin leikkaus tietysti takaa, että niitä lapsia ei voi tehdä enää kenenkään kanssa. Tässä leikkauksessa otetaan oletukseksi että juuri te olette lopun ikänne yhdessä. Mutta eihän se useimmiten niin mene. Myöhemmin saattaa löytyä kumppani, jonka kanssa aidosti haluaisikin niitä lapsia, mutta sitten se onkin mahdotonta.

Miksi siis miehesi pitäisi uhrata lapsen teko mahdollisuutesi juuri sinun vuoksesi? Uhraa itse itsesi, jos se kerran niin tärkeää on.

Ai että mies sitten tekee uuden naisen toiveesta lapsia vaikkei itse halua?

Vierailija
36/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo terveyteni uhalla pitänyt kierukkaa yli 10 vuotta ja mielestäni se kertoo jo ihan tarpeeksi minusta ja siitä kuinka paljon olen uhrannut tämän parisuhteen vuoksi.

Suvussani on useampi syöpään kuollut ja pelkään että vuoroni on seuraavaksi, kun munasarjat sekä rinnat ovat täynnä kystia joiden vuoksi käyn säännöllisesti kontrollikäynneillä. Elämässä joutuu joskus tekemään isojakin päätöksiä ja parisuhteessa myönnytyksiä, mutta en nyt ymmärrä miksi sen pitäisi olla minun.

Vierailija
37/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jo terveyteni uhalla pitänyt kierukkaa yli 10 vuotta ja mielestäni se kertoo jo ihan tarpeeksi minusta ja siitä kuinka paljon olen uhrannut tämän parisuhteen vuoksi.

Suvussani on useampi syöpään kuollut ja pelkään että vuoroni on seuraavaksi, kun munasarjat sekä rinnat ovat täynnä kystia joiden vuoksi käyn säännöllisesti kontrollikäynneillä. Elämässä joutuu joskus tekemään isojakin päätöksiä ja parisuhteessa myönnytyksiä, mutta en nyt ymmärrä miksi sen pitäisi olla minun.

jonka pitää aina uhrautua

Vierailija
38/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö my body, my choice pädekään silloin kun mieheltä vaadit piuhoja poikki?

Vierailija
39/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisena itse pidättäydyn. Keskustelu ei maita, kun en oikein jaksa kuunnella naisselittämistä.

Vierailija
40/757 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistaa se kierukka heti, ihan omaa terveyttäsi ajatellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme