Kannattaako luottaa mieheen, joka suhteen alussa tapaili toistakin naista?
He olivat tapailleet pidempään, sitten mies kohtasi minut ja oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen kunnes lopetti suhteen ja kertoi naiselle, että on tavannut toisen, jonka kanssa haluaa olla. . Päällekkäisyyttä kesti kuukauden verran. Nyt mies sanoo olevansa rakastunut minuun ja haluavansa parisuhteen kanssani. Hän on pahoillaan, että hoiti suhteen alun niin huonosti. Luottaisitko?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö nyt oikein että valehteli ettei tapaa muita? Mistä voit olla varma että ettei valehtele laittaneensa itse sitä poikki? Ja kun valehtelee pienistä voi valehdella isommistakin asioista. En luottaisi.
Hän sanoi, ettei halua tapailla enää muita, mutta meni silti vielä puhumaan suhteen kunnolla loppuun. Mökkireissusta he olivat sopineet jo aiemmin ja siellä mies sitten jätti naisen. He eivät olleet nähneet neljään viikkoon sitä ennen. Mies kertoo kyllä avoimesti minulle iselleen epäedullisetkin asiat.
Ap
:Dd miksei perunut heti koko reissua? Joo ei. Voi vaan arvata mitä ne teki siellä.
Ota nyt toi ainakin hitaasti ja luottamatta vähintään.. se että kysyt täällä muilta kertoo että itsekin epäilet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö nyt oikein että valehteli ettei tapaa muita? Mistä voit olla varma että ettei valehtele laittaneensa itse sitä poikki? Ja kun valehtelee pienistä voi valehdella isommistakin asioista. En luottaisi.
Hän sanoi, ettei halua tapailla enää muita, mutta meni silti vielä puhumaan suhteen kunnolla loppuun. Mökkireissusta he olivat sopineet jo aiemmin ja siellä mies sitten jätti naisen. He eivät olleet nähneet neljään viikkoon sitä ennen. Mies kertoo kyllä avoimesti minulle iselleen epäedullisetkin asiat.
Ap"mies sanoo, että ei ollut parisuhteessa naisen kanssa vaan tapaili häntä"
Kutsun myös tapailusuhdetta suhteeksi. Nainen olisi halunnut jatkaa tapailua, siksi mies halusi puhua asiat selväksi.
Ap
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKiinnostaa kuulla miten se sitten menikin panemiseksi siellä mökillä?
Taitaa olla niitä miehiä joilla housut tippuu aina kun mahdollisuus tulee.
Uskomattomia kommentteja tällä palstalla.
Ikinä ei toisesta ihmisestä voi olla 100% varma, mutta anna palaa AP. Jos itsestäsi tuntuu, että haluat toisen kanssa olla, niin anna suhteelle mahdollisuus.
Hirmuisen katkeria, ahdistavia kommentteja kirjoitellaan. Ei kaikki miehet ole k*sipäitä.
Ja minusta on hyvä, että mies puhuu asioista. Mennyt on mennyttä ja tulevaisuus on nyt.
No hän valitsi sinut, eikä jäänyt roikottamaan kahtaa naista. Minun mieheni sanoi, että kun hän oli varma minusta niin perui toiset treffinsä ja tuli minua tapaamaan. Silloin ei oltu kyllä vielä suhteessa, mutta siitä se lähti.
Luottamisesta en tiedä mutta kannattaa antaa pillua jos miehelle maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa itse olisin todella hyvilläni. Mies hoiti asian hyvin. Hän tapaili sinua ja toista ja totesi lyhyen ajan päästä, että sinä olet henkilö jonka kanssa hän haluaa olla. Siististi ilmoitti toiselle, että lopettaa tapailun. Ei ollut siis päällekkäisyyttä parisuhteessa. Todellakin mies on selkärangallinen ja hyvä ihminen. Iso peukku.
Ei ole kuten minä kakkosena: vuoden verran pantu ja nähty ja ollaan kuin parisuhteessa. Mitä nyt miehellä on avopuoliso toisessa kaupungissa. Minulle on avoin, puhuu myös muista entisistä naisistaan ja omasta naisestaan. Avopuolisolle ei ole avoin vaan pettää minkä kerkeää. Haluaisi minusta tehdä vaimon itselleen, minä totean joka kerta että ei todellakaan. En luota mieheen millään tasolla ja ei se luotto todellakaan kasva tässä kuukausien aikana.
Miksi sinä olet siinä suhteessa?
Miksi et etsi luotettavaa?
Miksi et vaadi jotakin?
Miksi olet patja? Kynnysmatto? Tai mikä se sitten onkin?
Opettele kunnioittamaan itseäsi ja tee sellaisia valintoja.
Nyt syyllistät sitä selkärangatonta raukkismiestä, jonka kanssa olet irrallisena suhteessa,
Kosmiset haluaisit pysyvää luottamukseen perusturvaa suhdetta, niin kertoisit ja toimisit sen mukaan.
Jos mies haluaisi luotettavan suhteen, niin toimisi niin.
Nyt teillä on winwin-tilanne. Kumpikin saa mitä haluaa.
Ihan turhaa sinä sitä äijää syyllistät. Saat mitä haluat.
Kyllä sen sitten tietää, kun on valmis.
Mutta itse katson teitä kumpaakin kuin halpaa makkaraa, kun pidätte tuollaista yllä. 👀
Raukkamaista ja ikävää tuo on sille äijän puolisolle. Todella raukkamaista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on tapailumies joka on käynyt tapailun aikana ulkomaanmatkoilla, viikonloppulomilla, uimassa ja huvipuistossa ym. muiden tapailunaisten kanssa.
Itselle tämä on ok. Olen kuitenkin miettinyt, ovatko muut tapailunaiset tietoisia siitä että heidänkään kohdalla kyse ei ole seurustelusta.
Miksi tämä on sinulle ok?
Siksi että olen parisuhteessa.
Siis petät miestäsi toisen huaran kanssa?
Tapailen myös muita miehiä. Ei kaikki parin hakijat ole sinkkuja.
Oksettavaa touhua. Ei ole normaalia eikä ihmisille hyväksi. Ei vaikka naistenlehdet ja "seksuaaliterapeutit" uskottelisivat mitä.
Ymmärrän että kaikki eivät tykkää. Se on minulle ihan ok.
Naistenlehtiä en lue ja terapeuteista ei kokemusta.
Myös perheellinen nainen voi etsiä itselleen toimivamman parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap"mies sanoo, että ei ollut parisuhteessa naisen kanssa vaan tapaili häntä"
Kutsun myös tapailusuhdetta suhteeksi. Nainen olisi halunnut jatkaa tapailua, siksi mies halusi puhua asiat selväksi.
Ap
Ap
Ja puhumisen sijaan sitten pani asiat selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:Dd miksei perunut heti koko reissua? Joo ei. Voi vaan arvata mitä ne teki siellä.
Ota nyt toi ainakin hitaasti ja luottamatta vähintään.. se että kysyt täällä muilta kertoo että itsekin epäilet.
Nimenomaan epäilen. Olen tässä pari viikkoa jo miettinyt, mitä teen. Mies ei ole luovuttanut suhteeni. Sitä mies juuri katuu, ettei vain perunut reissua. Hän sanoi, ettei uskonut vielä silloin, että olisin tosissani hänen kanssaan. Mietin, annanko yhden virheen anteeksi ja katson, onko mies luottamuksen arvoinen. En usko ehdottomuuteen enkä täydellisyyden vaatimukseen mutta en halua, että minuun sattuu myöhemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä on tapailumies joka on käynyt tapailun aikana ulkomaanmatkoilla, viikonloppulomilla, uimassa ja huvipuistossa ym. muiden tapailunaisten kanssa.
Itselle tämä on ok. Olen kuitenkin miettinyt, ovatko muut tapailunaiset tietoisia siitä että heidänkään kohdalla kyse ei ole seurustelusta.
Oksettavaa touhua. Ei ole normaalia eikä ihmisille hyväksi. Ei vaikka naistenlehdet ja "seksuaaliterapeutit" uskottelisivat mitä.
Se mitä etsit ei löydy seksisuhteista eri kumppaneiden kanssa. Surullista, että olet harhautunut kuvittelemaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mitä etsit ei löydy seksisuhteista eri kumppaneiden kanssa. Surullista, että olet harhautunut kuvittelemaan niin.
En etsi seksisuhteita eri kumppaneiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:Dd miksei perunut heti koko reissua? Joo ei. Voi vaan arvata mitä ne teki siellä.
Ota nyt toi ainakin hitaasti ja luottamatta vähintään.. se että kysyt täällä muilta kertoo että itsekin epäilet.Nimenomaan epäilen. Olen tässä pari viikkoa jo miettinyt, mitä teen. Mies ei ole luovuttanut suhteeni. Sitä mies juuri katuu, ettei vain perunut reissua. Hän sanoi, ettei uskonut vielä silloin, että olisin tosissani hänen kanssaan. Mietin, annanko yhden virheen anteeksi ja katson, onko mies luottamuksen arvoinen. En usko ehdottomuuteen enkä täydellisyyden vaatimukseen mutta en halua, että minuun sattuu myöhemmin.
Ap
Nythän miehen sanomiset menevät ristiin kertomasi mukaan. Ensin hän halusi mennä pistämään suhteen mökille poikki juurta jaksaen, ja nyt hän meni mökille koska ei usko että sinun olevan tosissaan.. Siis kumpi on totta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesteistäsi paistaa että olet todellakin pihalla etkä itsekkään tiedä mitä olet tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tilanteessa itse olisin todella hyvilläni. Mies hoiti asian hyvin. Hän tapaili sinua ja toista ja totesi lyhyen ajan päästä, että sinä olet henkilö jonka kanssa hän haluaa olla. Siististi ilmoitti toiselle, että lopettaa tapailun. Ei ollut siis päällekkäisyyttä parisuhteessa. Todellakin mies on selkärangallinen ja hyvä ihminen. Iso peukku.
Ei ole kuten minä kakkosena: vuoden verran pantu ja nähty ja ollaan kuin parisuhteessa. Mitä nyt miehellä on avopuoliso toisessa kaupungissa. Minulle on avoin, puhuu myös muista entisistä naisistaan ja omasta naisestaan. Avopuolisolle ei ole avoin vaan pettää minkä kerkeää. Haluaisi minusta tehdä vaimon itselleen, minä totean joka kerta että ei todellakaan. En luota mieheen millään tasolla ja ei se luotto todellakaan kasva tässä kuukausien aikana.
Miksi sinä olet siinä suhteessa?
Miksi et etsi luotettavaa?
Miksi et vaadi jotakin?
Miksi olet patja? Kynnysmatto? Tai mikä se sitten onkin?Opettele kunnioittamaan itseäsi ja tee sellaisia valintoja.
Nyt syyllistät sitä selkärangatonta raukkismiestä, jonka kanssa olet irrallisena suhteessa,
Kosmiset haluaisit pysyvää luottamukseen perusturvaa suhdetta, niin kertoisit ja toimisit sen mukaan.
Jos mies haluaisi luotettavan suhteen, niin toimisi niin.Nyt teillä on winwin-tilanne. Kumpikin saa mitä haluaa.
Ihan turhaa sinä sitä äijää syyllistät. Saat mitä haluat.
Kyllä sen sitten tietää, kun on valmis.
Mutta itse katson teitä kumpaakin kuin halpaa makkaraa, kun pidätte tuollaista yllä. 👀
Raukkamaista ja ikävää tuo on sille äijän puolisolle. Todella raukkamaista toimintaa.
En voi miehen puolesta puhua. En tiedä tarkalleen, mitä heillä on suhteessaan menossa ja en tiedä mitä nainen miehen pois ollessa touhuaa. Asia ei yksinkertaisesti kuulu minulle. En miestä syyllistä mistään, olen itse tehnyt tietoisen valinnan ja teen joka päivä kun jatkan sudettamme.
En nyt varsinaisesti ikinä etsi ihmisiä elämääni. Tämäkin henkilö vain tuli ja asiat johtivat toiseen. Kun en saa enää sitä mitä tästä haluan eli seksiä, niin ilmoitan miehelle, että tämä oli tässä. Jos tapaan jonkun yhtään kiinnostavan miehen niin ilmoitan tälle pettäjälle, että tämä oli tässä. Yllättävää kyllä, minulta löytyy selkärankaa kyllä ja en itse pystyisi pettämään toisia. Osa saattaa nähdä, että petän miehen nykyistä avovaimoa, mutta itse en sitä niin näe. Olen sinkku ja sinkkuna pysyn niin kauan kunnes olen sopinut toisen kanssa seurustelusta tai tapailusta. Edes tapailussa en tapailisi muita, vaan pysyisin rinnalla. Siksikin jo mies on ehdoton ei, koska hänellä on arvomaailma täysin erilainen omaani. Seksillä vain saa aika paljon aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesteistäsi paistaa että olet todellakin pihalla etkä itsekkään tiedä mitä olet tekemässä.
Milläs tavalla se viesteistäni paistaa? Loppuiko sinulta argumentointitaidot näin lyhyeen?
Mies halusi vielä perusanaalia. Sen jälkeen muisti, että ainiin se toinen hupakko, onkohan se sittenkin tosissaan, vaikka aiemmin mies mietti, ettei se varmaan ole, siksi on parasta ottaa varman päälle ja nussia vielä tuota vakipillua kun tilaisuus tuli. Kohta selviää, että oli muutakin kuin perusanaalia ja tämä "tapailunainen" (joka luuli olevansa vähintäänkin seurustelusuhteessa) on raskaana. Mutta mies selittelee kyllä tämänkin itselleen parhain päin, niin ne aina tekevät. Naisten suuri ymmärrys ja empatia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota nyt toi ainakin hitaasti ja luottamatta vähintään.. se että kysyt täällä muilta kertoo että itsekin epäilet.Nimenomaan epäilen. Olen tässä pari viikkoa jo miettinyt, mitä teen. Mies ei ole luovuttanut suhteeni. Sitä mies juuri katuu, ettei vain perunut reissua. Hän sanoi, ettei uskonut vielä silloin, että olisin tosissani hänen kanssaan. Mietin, annanko yhden virheen anteeksi ja katson, onko mies luottamuksen arvoinen. En usko ehdottomuuteen enkä täydellisyyden vaatimukseen mutta en halua, että minuun sattuu myöhemmin.
ApNythän miehen sanomiset menevät ristiin kertomasi mukaan. Ensin hän halusi mennä pistämään suhteen mökille poikki juurta jaksaen, ja nyt hän meni mökille koska ei usko että sinun olevan tosissaan.. Siis kumpi on totta?
Kumpikin. Mies halusi kuulemma lopettaa suhteen joka tapauksessa, mutta minun kohtaamiseni vauhditti asiaa. Nyt hän uskoo, että olin tosissani, kun ollaan puhuttu, ja on ihan murtunut sen takia ja katuu valtavasti ja pelkää menettävänsä minut.
Ap
Entä jos mies tapaa jonkun naisen ja jättää sut toisen naisen takia?