Kannattaako luottaa mieheen, joka suhteen alussa tapaili toistakin naista?
He olivat tapailleet pidempään, sitten mies kohtasi minut ja oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen kunnes lopetti suhteen ja kertoi naiselle, että on tavannut toisen, jonka kanssa haluaa olla. . Päällekkäisyyttä kesti kuukauden verran. Nyt mies sanoo olevansa rakastunut minuun ja haluavansa parisuhteen kanssani. Hän on pahoillaan, että hoiti suhteen alun niin huonosti. Luottaisitko?
Kommentit (164)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen"
Ensin kävi mökillä? Entä se toinen kerta?Ei vaan viimeinen kerta, kun he näkivät, oli siellä mökillä, jossa mies lopetti tapailun. He olivat käyneet samalla viikolla kahvilla, kun mies tapasi minut. Näkivät siis kaksi kertaa kuukauden aikana.
Ap
Näki + nus si
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen"
Ensin kävi mökillä? Entä se toinen kerta?Ei vaan viimeinen kerta, kun he näkivät, oli siellä mökillä, jossa mies lopetti tapailun. He olivat käyneet samalla viikolla kahvilla, kun mies tapasi minut. Näkivät siis kaksi kertaa kuukauden aikana.
ApNäki + nus si
Mahto olla "jäähyväiset"
Tyyppi panee aina kun tilanne tulee, yrittää manipuloida naisia ja ilmeisesti on ns. paremman näköinen kun naisia löytyy nopeasti. Selkeä pleijeri, joka yrittää nyt vedota ap:n tunteisiin lässytarinoillaan ja juuri tuon kilpailuasetelman kautta ns. turhamaisuuteen, että ap olisi ns. parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista miehille tapailla useita naisia samaan aikaan ja jos joku naisista kiinnostaa enemmän, niin sitten keskittyy yhteen naiseen.
Myös naisille. Oma parisuhteeni alkoi niin ja olemme olleet vuosia onnellisia. Tämä hetki ratkaisee, ei mennyt. Parisuhde ei ole mikään peli, se on tunnetta ja tahtomista.
Mies on harrastanut muiden naisten kanssa seksiä, hän tulee aina kaipaamaan muitakin naisia. Jätä se sika ennen kuin hän pääsee särkemään sydämmesi.
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä että mies sanoo, että ei ollut parisuhteessa naisen kanssa vaan tapaili häntä. Olen hyvin varovainen ja suojelen itseäni, mutta samalla pelkään, että menetän elämäni rakkauden, jos en heittäydy tähän.
Ap
Siis sun elämäsi rakkaus on sellainen joka panee muitakin. OK
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mies ajattelisi jos ehdottaisit, että laittaisitte tilit tasan ja sinä kävisit nyt viettämässä kiihkeän yön jonkun toisen miehen kanssa.
Ehdotin tätä miehelle. Hän sanoi, että se tuntuisi pahalta, mutta hän ymmärtäisi, miksi tekisin sen, ja että hän kestää sen, jos sillä saa minut.
Ap
Just. Tämä vahvistaa, että miehelle seksi ei selvästikään merkitse yhtään mitään. Voit olla aika varma että tulee suhteenne aikana eksymään vieraaseen sänkyyn.
Tuollaiselle miehelle sopisi parhaiten avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mies ajattelisi jos ehdottaisit, että laittaisitte tilit tasan ja sinä kävisit nyt viettämässä kiihkeän yön jonkun toisen miehen kanssa.
Ehdotin tätä miehelle. Hän sanoi, että se tuntuisi pahalta, mutta hän ymmärtäisi, miksi tekisin sen, ja että hän kestää sen, jos sillä saa minut.
Ap
Joko tämä ei ollut ap tai paljastuit juuri provoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö nyt oikein että valehteli ettei tapaa muita? Mistä voit olla varma että ettei valehtele laittaneensa itse sitä poikki? Ja kun valehtelee pienistä voi valehdella isommistakin asioista. En luottaisi.
Hän sanoi, ettei halua tapailla enää muita, mutta meni silti vielä puhumaan suhteen kunnolla loppuun. Mökkireissusta he olivat sopineet jo aiemmin ja siellä mies sitten jätti naisen. He eivät olleet nähneet neljään viikkoon sitä ennen. Mies kertoo kyllä avoimesti minulle iselleen epäedullisetkin asiat.
Ap
+ nus simaan
Onko jalkavaimojen uusi nimi tapailunainen? Rehellinen moniavioisuus alkaa tämän rinnalla vaikuttaa kunnialliselta toiminnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö nyt oikein että valehteli ettei tapaa muita? Mistä voit olla varma että ettei valehtele laittaneensa itse sitä poikki? Ja kun valehtelee pienistä voi valehdella isommistakin asioista. En luottaisi.
Hän sanoi, ettei halua tapailla enää muita, mutta meni silti vielä puhumaan suhteen kunnolla loppuun. Mökkireissusta he olivat sopineet jo aiemmin ja siellä mies sitten jätti naisen. He eivät olleet nähneet neljään viikkoon sitä ennen. Mies kertoo kyllä avoimesti minulle iselleen epäedullisetkin asiat.
ApKiinnostaa kuulla miten se sitten menikin panemiseksi siellä mökillä?
Vahingossa kettu eksy koloon
Vierailija kirjoitti:
Entä jos mies tapaa jonkun naisen ja jättää sut toisen naisen takia?
Sitten hän tekee niin. Kuka tahansa voi tehdä niin koska tahansa. Sinunkin miehesi voi huomenna tavata jonkun ja jättää sinut. Ap voi vuoden päästä tavata toisen miehen ja jättää nykyisen. Ikinä ei voi tietää.
Ap taitaa olla aika sinisilmäinen ja vietävissä. Minkä ikäinen olet.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia kommentteja tällä palstalla.
Ikinä ei toisesta ihmisestä voi olla 100% varma, mutta anna palaa AP. Jos itsestäsi tuntuu, että haluat toisen kanssa olla, niin anna suhteelle mahdollisuus.
Hirmuisen katkeria, ahdistavia kommentteja kirjoitellaan. Ei kaikki miehet ole k*sipäitä.
Ja minusta on hyvä, että mies puhuu asioista. Mennyt on mennyttä ja tulevaisuus on nyt.
Ei, mutta AP petturimies on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap"mies sanoo, että ei ollut parisuhteessa naisen kanssa vaan tapaili häntä"
Kutsun myös tapailusuhdetta suhteeksi. Nainen olisi halunnut jatkaa tapailua, siksi mies halusi puhua asiat selväksi.
Ap
ApJa puhumisen sijaan sitten pani asiat selväksi.
Vain toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:Dd miksei perunut heti koko reissua? Joo ei. Voi vaan arvata mitä ne teki siellä.
Ota nyt toi ainakin hitaasti ja luottamatta vähintään.. se että kysyt täällä muilta kertoo että itsekin epäilet.Nimenomaan epäilen. Olen tässä pari viikkoa jo miettinyt, mitä teen. Mies ei ole luovuttanut suhteeni. Sitä mies juuri katuu, ettei vain perunut reissua. Hän sanoi, ettei uskonut vielä silloin, että olisin tosissani hänen kanssaan. Mietin, annanko yhden virheen anteeksi ja katson, onko mies luottamuksen arvoinen. En usko ehdottomuuteen enkä täydellisyyden vaatimukseen mutta en halua, että minuun sattuu myöhemmin.
Ap
YHDEN virheen?
Eikö se tehnyt jo monta virhettä, kun sua tapasi USEASTI vaikka oli varattu?
Vierailija kirjoitti:
No huhhuh. En todellakaan ole mikään tiukkapipoinen uskis, mutta jos mies olisi jo aloittanut jutun minun kanssani ja sanonut, ettei enää tapaile muita ja sitten kuitenkin lähtee mökille jonkun entisen tapailunaisen kanssa (jonka kanssa ei olekaan vielä lopettanut tapailua), niin en todellakaan katsoisi enää miestä päinkään. Yök, että panee vuoron perään kahta eri naista. Ei todellakaan parisuhdemateriaalia (jos siis monogamisen suhteen haluat).
Lähtee ja nusasee
Kyseessä ei ole yksittäinen virhe, vaan tapa toimia, joka perustuu luonteeseen ja arvoihin. Kaikkea te naikkoset uskotte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia kommentteja tällä palstalla.
Ikinä ei toisesta ihmisestä voi olla 100% varma, mutta anna palaa AP. Jos itsestäsi tuntuu, että haluat toisen kanssa olla, niin anna suhteelle mahdollisuus.
Hirmuisen katkeria, ahdistavia kommentteja kirjoitellaan. Ei kaikki miehet ole k*sipäitä.
Ja minusta on hyvä, että mies puhuu asioista. Mennyt on mennyttä ja tulevaisuus on nyt.
Näin haluaisin ajatella ja voida luottaa. Näen, miten mies häpeää ja miten pahoillaan on. Olin itse aika etäinen nuo ekat tapailuviikot ja ymmärrän, miksi hän oli epävarma minusta. En voisi luottaa kehenkään uuteen tuntemattomaan senkään vertaa. Mietin, annanko tämän yhden virheen anteeksi ja katson, mitä mies todella haluaa ja miten kanssani elää. Vai olenko ehdoton enkä salli toiselle yhtäkään virhettä.
Ap
Et luota ihmisiin mutta luotat pettajään.
Mies petti kanssasi entistä naista.
Pettää sinuakin lkum moraali on mikä on
*raha-asianne