Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako luottaa mieheen, joka suhteen alussa tapaili toistakin naista?

Vierailija
03.08.2022 |

He olivat tapailleet pidempään, sitten mies kohtasi minut ja oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen kunnes lopetti suhteen ja kertoi naiselle, että on tavannut toisen, jonka kanssa haluaa olla. . Päällekkäisyyttä kesti kuukauden verran. Nyt mies sanoo olevansa rakastunut minuun ja haluavansa parisuhteen kanssani. Hän on pahoillaan, että hoiti suhteen alun niin huonosti. Luottaisitko?

Kommentit (164)

Vierailija
21/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. Päällekkäiset suhteet tuskin tuottaisivat hänelle ongelmia jatkossakaan.

Vierailija
22/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskikset tulee taas jeesustelemaan että on vapaitakin, mies on sika. Irl sukat ei pyöri jaloissa kovin monen kanssa. Ja itse kysymykseen, luottaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaisin mahdollisuuden osoittaa olevnasa luottamuksen arvoinen JOS ei valehdellut sinulle missään vaiheessa toisesta naisesta. 

Siinä mielessä hän valehteli, että hän sanoi, ettei tapaile enää ketään muuta, mutta meni kuitenkin vielä sinne mökille, missä jätti naisen. Hän sanoo, että se oli typerästi tehty ja katuu sitä.

Ap

Vierailija
24/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin antaa mahiksen, mutta olisin varovainen ja epäluuloinen. Kertoiko itse toisesta naisesta?

Kertoi heti alussa. Luulin että he eivät enää tapaa, mutta tapasivat sittenkin vielä naisen mökillä. Siellä mies kertoi hänelle, että on tavannut minut eikä halua enää pitää yhteyttä. Se, että heillä on ollut vielä yhteinen yö, tuntuu pahalta. Toisaalta mies on tosi pahoillaan siitä miten tilanteen hoiti ja haluaa ehdottomasti edes saada tavata vielä minua, koska on rakastunut.

Ap

Ero hoidetaan julkisella paikalla. Mies haluaa hoitaa lähtemisen panon kautta. Siinä on viesti.

Vierailija
25/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Voitit sen toisen naisen.

Vierailija
26/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskikset tulee taas jeesustelemaan että on vapaitakin, mies on sika. Irl sukat ei pyöri jaloissa kovin monen kanssa. Ja itse kysymykseen, luottaisin.

Ei. Mies lähinnä nauraa sulle. Toimit ilmaisena maksullisena.

Jalkavaimo ;)

Vierailija
27/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En luottaisi. Päällekkäiset suhteet tuskin tuottaisivat hänelle ongelmia jatkossakaan.

Olen eri mieltä, kun kyse oli vain neljästä viikosta. Tunteet ratkaisevat. Olen itsekin ollut vielä hiipuvassa suhteessa, kun tapasin nykyisen mieheni kolme vuotta sitten. En ikipäivänä pettäisi häntä, hän on elämäni mies.

Vierailija
28/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Voitit sen toisen naisen.

Voitti? Toihan panee aikansa ja siirtyy uusiin maisemiin.

Vierailija
29/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkavaimo ;)

Niin ja vähän jeesustelemaan siinä sivussa. Jehova🤡

Vierailija
30/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

27, rikollinen? Murhaaja pyytää aina johonkin syrjään.

Vierailija
31/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jalkavaimo ;)

Niin ja vähän jeesustelemaan siinä sivussa. Jehova🤡

Hei, oo mitä oot. Sun kaltaisia naisia vedetään ihan kuus nolla.

Vierailija
32/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi on pitkä aika. Jos mies olisi heti ottanut etäisyyttä toiseen naiseen, niin luottaisin. Tuossa tilanteessa olisin vähän varovainen. Riippuu miten ihana mies on, onko riskin arvoinen.

Vierailija
33/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies todella haluaa sinut, antaisin mahdollisuuden. Ehkä tulit niin yllättäen hänen elämäänsä, ettei hän ehtinyt ja osannut ajatella ja hoitaa edellistä suhdetta paremmin ja nopeammin alta pois. Kyse oli kuitenkin vain viikoista. Niinhän Tinder-suhteetkin usein alkavat: tapaillaan useampaa ja valitaan sitten yksi, se paras ja ihanin.

Miksi tuo on jokin oletus? Itse en tapaillut tinderissäkään kuin yhtä kerrallaan. Ei tullut mieleenkään edes ryhtyä tapailemaan ketään, joka ei heti vienyt jalkoja alta.

En haluaisi itsekään olla mikään järkivalinta, jota on muihin vertailtu ja todettu, että tämä on paras. Tuollaisessa meiningissä tunteet loistavat poissaolollaan. Se ei ole sitä mitä suhteelta haluan

Vierailija
34/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on tapailumies joka on käynyt tapailun aikana ulkomaanmatkoilla, viikonloppulomilla, uimassa ja huvipuistossa ym. muiden tapailunaisten kanssa.

Itselle tämä on ok. Olen kuitenkin miettinyt, ovatko muut tapailunaiset tietoisia siitä että heidänkään kohdalla kyse ei ole seurustelusta.

Vierailija
35/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen"

Ensin kävi mökillä? Entä se toinen kerta?

Vierailija
36/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on tapailumies joka on käynyt tapailun aikana ulkomaanmatkoilla, viikonloppulomilla, uimassa ja huvipuistossa ym. muiden tapailunaisten kanssa.

Itselle tämä on ok. Olen kuitenkin miettinyt, ovatko muut tapailunaiset tietoisia siitä että heidänkään kohdalla kyse ei ole seurustelusta.

Casul dating on ihan normia. Todennäköisesti ovat.

Vierailija
37/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä, kun kyse oli vain neljästä viikosta. Tunteet ratkaisevat. Olen itsekin ollut vielä hiipuvassa suhteessa, kun tapasin nykyisen mieheni kolme vuotta sitten. En ikipäivänä pettäisi häntä, hän on elämäni mies.

Joo ja sit jos se suhteessa menee vieraisiin niin sekin katotaan sormien läpi, kun kyse oli vain yhdestä panosta.

En hyväksy päällekkäisyyttä missään vaiheessa, enkä sellaista harrasta itsekään. Etsiköön jokun kaltaisensa.

Vierailija
38/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen"

Ensin kävi mökillä? Entä se toinen kerta?

Ei vaan viimeinen kerta, kun he näkivät, oli siellä mökillä, jossa mies lopetti tapailun. He olivat käyneet samalla viikolla kahvilla, kun mies tapasi minut. Näkivät siis kaksi kertaa kuukauden aikana.

Ap

Vierailija
39/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteenne tulee ajautumaan samaan tilanteeseen parin vuoden jälkeen. Kiertokulli pitää normaalina pitää kahta naista. Tekee tätä, koska naiset hyväksyvät hänen käytöksensä ja aloittavat suhteen.

Vierailija
40/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan asia vähän niinkin että jos mieheltä alkaa tenttaamaan että seurustellaanko me? Se todennäköisesti vastaa kyllä, koska haluaa pitää sen naisen, muiden tapailunaisten ohella.