Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako luottaa mieheen, joka suhteen alussa tapaili toistakin naista?

Vierailija
03.08.2022 |

He olivat tapailleet pidempään, sitten mies kohtasi minut ja oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen kunnes lopetti suhteen ja kertoi naiselle, että on tavannut toisen, jonka kanssa haluaa olla. . Päällekkäisyyttä kesti kuukauden verran. Nyt mies sanoo olevansa rakastunut minuun ja haluavansa parisuhteen kanssani. Hän on pahoillaan, että hoiti suhteen alun niin huonosti. Luottaisitko?

Kommentit (164)

Vierailija
41/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa deittipalstojen ohjeissa on, että tapaile useita deittejä.

Että tulee näkemystä, mitä on niin sanotusti tarjolla ja mitä voi saada.

Ja myös näkemystä siitä, kelle itse kelpaa ja kuka on todella kiinnostunut minusta itsestäni.

Ja tämä tarkoittaa tapailua, ei sitä että syöksytään sänkyyn joka ikisen deitin kanssa.

Vierailija
42/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö nyt oikein että valehteli ettei tapaa muita? Mistä voit olla varma että ettei valehtele laittaneensa itse sitä poikki? Ja kun valehtelee pienistä voi valehdella isommistakin asioista. En luottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on tapailumies joka on käynyt tapailun aikana ulkomaanmatkoilla, viikonloppulomilla, uimassa ja huvipuistossa ym. muiden tapailunaisten kanssa.

Itselle tämä on ok. Olen kuitenkin miettinyt, ovatko muut tapailunaiset tietoisia siitä että heidänkään kohdalla kyse ei ole seurustelusta.

Miksi tämä on sinulle ok?

Vierailija
44/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäyksenä että mies sanoo, että ei ollut parisuhteessa naisen kanssa vaan tapaili häntä. Olen hyvin varovainen ja suojelen itseäni, mutta samalla pelkään, että menetän elämäni rakkauden, jos en heittäydy tähän.

Ap

Vierailija
45/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä on tapailumies joka on käynyt tapailun aikana ulkomaanmatkoilla, viikonloppulomilla, uimassa ja huvipuistossa ym. muiden tapailunaisten kanssa.

Itselle tämä on ok. Olen kuitenkin miettinyt, ovatko muut tapailunaiset tietoisia siitä että heidänkään kohdalla kyse ei ole seurustelusta.

Siksi että olen parisuhteessa.

Vierailija
46/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäyksenä että mies sanoo, että ei ollut parisuhteessa naisen kanssa vaan tapaili häntä. Olen hyvin varovainen ja suojelen itseäni, mutta samalla pelkään, että menetän elämäni rakkauden, jos en heittäydy tähän.

Ap

Exäni harrasta panoeroja. Voit miettiä suhteiden kestävyyttä.

Vierailija
47/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Voitit sen toisen naisen.

Kyllä tässä tapauksessa se jätetty nainen taisi olla se voittaja.

Vierailija
48/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi olemaan parisuhteessa miehen kanssa, jolla on ollut seksiä toisen ihmisen kanssa vielä sen jälkeen, kun on minuun tutustunut. Enkä sellaisen, jolla on seksiä useamman ihmisen kanssa, tai edes tapailee useampaa ihmistä samaan aikaan. Mutta jokainen asettaa omat rajansa ja tuntee omat arvonsa. Sinä mietit, mikä sinulle on ok.

Vierailija
49/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen"

Ensin kävi mökillä? Entä se toinen kerta?

Ei vaan viimeinen kerta, kun he näkivät, oli siellä mökillä, jossa mies lopetti tapailun. He olivat käyneet samalla viikolla kahvilla, kun mies tapasi minut. Näkivät siis kaksi kertaa kuukauden aikana.

Ap

Miksi pidät tuollaista miestä mahdollisesti elämäsi rakkautena?

Vierailija
50/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin mahdollisuuden osoittaa olevnasa luottamuksen arvoinen JOS ei valehdellut sinulle missään vaiheessa toisesta naisesta. 

Siinä mielessä hän valehteli, että hän sanoi, ettei tapaile enää ketään muuta, mutta meni kuitenkin vielä sinne mökille, missä jätti naisen. Hän sanoo, että se oli typerästi tehty ja katuu sitä.

Ap

Mies menee mökille nussimaan naista, jonka aikoo jättää? Valoja päälle nyt.

Vierailija
51/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ymmärsinkö nyt oikein että valehteli ettei tapaa muita? Mistä voit olla varma että ettei valehtele laittaneensa itse sitä poikki? Ja kun valehtelee pienistä voi valehdella isommistakin asioista. En luottaisi.

Hän sanoi, ettei halua tapailla enää muita, mutta meni silti vielä puhumaan suhteen kunnolla loppuun. Mökkireissusta he olivat sopineet jo aiemmin ja siellä mies sitten jätti naisen. He eivät olleet nähneet neljään viikkoon sitä ennen. Mies kertoo kyllä avoimesti minulle iselleen epäedullisetkin asiat.

Ap

Vierailija
52/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis petät miestäsi toisen huaran kanssa?

Vierailija
53/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Vierailija
54/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat useimmiten monilla deittipalstoilla samaan aikaan. Sen lisäksi tapailevat deittimielessä esimerkiksi entisiä työkavereita, harrastuskavereita ja saman puolueen kannattajia.

Jos mies poistuu tinderistä, hän todennäköisesti jää vielä seuranhakuun lukuisille muille foorumeille.

Vierailija
55/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Voitit sen toisen naisen.

Kyllä tässä tapauksessa se jätetty nainen taisi olla se voittaja.

Kelaa nyt. Aikuinen nainen puhuu voittamisesta 😅

Toinen ylpeilee jalkavaimon virasta.

Vierailija
56/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis petät miestäsi toisen huaran kanssa?

Tapailen myös muita miehiä. Ei kaikki parin hakijat ole sinkkuja.

Vierailija
57/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän sanoi, ettei halua tapailla enää muita, mutta meni silti vielä puhumaan suhteen kunnolla loppuun. Mökkireissusta he olivat sopineet jo aiemmin ja siellä mies sitten jätti naisen. He eivät olleet nähneet neljään viikkoon sitä ennen. Mies kertoo kyllä avoimesti minulle iselleen epäedullisetkin asiat.

Ap

"mies sanoo, että ei ollut parisuhteessa naisen kanssa vaan tapaili häntä"

Vierailija
58/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiinnostaa kuulla miten se sitten menikin panemiseksi siellä mökillä?

Vierailija
59/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Leivo sille kakku. Haloo! Missä itsekunnioitus?

Tuolla on sinkkuja miehiä. Tee kuten muutkin ja uskalla kurkata muiden maiden tarjontaa. Norja,Ruotsi,Tanska,Viro... Niin ja Serbia.

Lentokoneilla pääsee nopsaan perille.

Vierailija
60/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiat ei aina ole niin mustavalkoisia. Joskus se loppuelämän oikea rakkaus tulee vastaan, kun on jo naimisissa toisen kanssa. Ei ole mitään kaavaa. Minä luottaisin, jos mies on tehnyt päätöksen, että haluaa vain sinut. Tutki omia tunteitasi, miltä sinusta tuntuu. Oletko ihastunut, rakastunut? Haluatko menettää hänet heti nyt vai uskoa häneen ja tutkia sydäntäsi ja suhdettanne?