Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako luottaa mieheen, joka suhteen alussa tapaili toistakin naista?

Vierailija
03.08.2022 |

He olivat tapailleet pidempään, sitten mies kohtasi minut ja oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen kunnes lopetti suhteen ja kertoi naiselle, että on tavannut toisen, jonka kanssa haluaa olla. . Päällekkäisyyttä kesti kuukauden verran. Nyt mies sanoo olevansa rakastunut minuun ja haluavansa parisuhteen kanssani. Hän on pahoillaan, että hoiti suhteen alun niin huonosti. Luottaisitko?

Kommentit (164)

Vierailija
81/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieshän valitsi juuri sinut. Toki luottaisin.

KUUKAUDEN päällekäin tapailua ei ole valintaa.

En luottaisi.

Jos pettää toista/edellistä kumppania, niin pettää uutta/aloittajaakin!

Vierailija
82/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. En todellakaan ole mikään tiukkapipoinen uskis, mutta jos mies olisi jo aloittanut jutun minun kanssani ja sanonut, ettei enää tapaile muita ja sitten kuitenkin lähtee mökille jonkun entisen tapailunaisen kanssa (jonka kanssa ei olekaan vielä lopettanut tapailua), niin en todellakaan katsoisi enää miestä päinkään. Yök, että panee vuoron perään kahta eri naista. Ei todellakaan parisuhdemateriaalia (jos siis monogamisen suhteen haluat).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, alkusähellystä vain. Mies oli merkityksettömässä tapailusuhteessa, tapasi sinut, halusi jättää siististi toisen naisen, mokasi jättämiskuvion, tajusi että olet helmi, josta ei halua päästää irti. Hän on kertonut kaiken avoimesti. Anna miehelle mahdollisuus, voit jättää hänet myöhemminkin, jos ei tunnu hyvältä. Kortit on nyt sinulla.

Vierailija
84/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottaisin. Mitä muuta mies olisi voinut tehdä kuin valita paremman?

Valinta tehdään heti, ei kk päästä.

Ja  miksi rupesi tapailemaan ap, kun oli varattu = PETTURI ---> ei luotettava mies

Vierailija
85/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luottaa. Naiset on kyllä vähän vajaita jos luottaa. Ei mies noin vaan voi rakastua toiseen naiseen kun tapailee toista samaan aikaan.

Mies ajattelee munallaan, se toinen alkoi ehkä pihtaamaan joten sanoi sinulle kauniita sanoja että rakastaa ja haluaa seurustella koska naiset on sinisilmäisiä mutta varmasti on toiset naiset mielessä vielä.

Vierailija
86/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti annoit pimppaa tuolle miehelle? Annoitko anustakin? Jos olitte jo paneskelleet niin tuo tilanne on vielä erikoisempi, halusi säilyttää molemmat pimpsavaraukset.

Vierailija
87/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tapailu tarkoittaa? Jos jotain kahvilla käymistä, niin ok, mutta jos on samaan aikaan molempien kanssa seksuaalisessa suhteessa, en luottaisi.

Vierailija
88/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tyylillä tekin sitten eroatte.

Eli mies aloittaa uuden suhteen ennen kuin suhde AP on loppu.

Aloittaakoo uuden suhteen jo kuukautta vai 6kk aikaisemmin ennen kuin suhde AP päättyy.

Siinäpä vasta kysymys.

Vierailija
89/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa itse olisin todella hyvilläni. Mies hoiti asian hyvin. Hän tapaili sinua ja toista ja totesi lyhyen ajan päästä, että sinä olet henkilö jonka kanssa hän haluaa olla. Siististi ilmoitti toiselle, että lopettaa tapailun. Ei ollut siis päällekkäisyyttä parisuhteessa. Todellakin mies on selkärangallinen ja hyvä ihminen. Iso peukku.

Ei ole kuten minä kakkosena: vuoden verran pantu ja nähty ja ollaan kuin parisuhteessa. Mitä nyt miehellä on avopuoliso toisessa kaupungissa. Minulle on avoin, puhuu myös muista entisistä naisistaan ja omasta naisestaan. Avopuolisolle ei ole avoin vaan pettää minkä kerkeää. Haluaisi minusta tehdä vaimon itselleen, minä totean joka kerta että ei todellakaan. En luota mieheen millään tasolla ja ei se luotto todellakaan kasva tässä kuukausien aikana.

TYYTYVÄINEN?!?!

Ukko on varattu ollut pidempään ja tapailee muita (aloittaja).

Huh huh

Vierailija
90/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin antaa mahiksen, mutta olisin varovainen ja epäluuloinen. Kertoiko itse toisesta naisesta?

Kertoi heti alussa. Luulin että he eivät enää tapaa, mutta tapasivat sittenkin vielä naisen mökillä. Siellä mies kertoi hänelle, että on tavannut minut eikä halua enää pitää yhteyttä. Se, että heillä on ollut vielä yhteinen yö, tuntuu pahalta. Toisaalta mies on tosi pahoillaan siitä miten tilanteen hoiti ja haluaa ehdottomasti edes saada tavata vielä minua, koska on rakastunut.

Ap

Ero hoidetaan julkisella paikalla. Mies haluaa hoitaa lähtemisen panon kautta. Siinä on viesti.

Ihanko oikesti tämän kirjoittanut henkilö + 16 yläpeukuttajaa haluaa tulla jätetyksi julkisella paikalla? 

Vierailija
91/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattomia kommentteja tällä palstalla.

Ikinä ei toisesta ihmisestä voi olla 100% varma, mutta anna palaa AP. Jos itsestäsi tuntuu, että haluat toisen kanssa olla, niin anna suhteelle mahdollisuus.

Hirmuisen katkeria, ahdistavia kommentteja kirjoitellaan. Ei kaikki miehet ole k*sipäitä.

Ja minusta on hyvä, että mies puhuu asioista. Mennyt on mennyttä ja tulevaisuus on nyt.

Se, että mies kertoilee treffeistään toisen naisen kanssa ei ole mitään muuta kuin tarkoituksellista mustasukkaisuuden lietsomista. Myös kilpailuasetelman kautta yrittää kehua ap:ta (valitsin sinut). Ei kukaan normaaliempatialla varustettu laita kumppaniaan tuollaiseen kilpailuasetelmaan ja vielä oikein kertoile, että toisen kanssa oltiin kahvilla ja mökillä jne. Ihan k pää mies.

Ap:sta tulee tuossa suhteessa epävarma ja itsetunto menee ihan murskaksi. Kunnon suhteessa ei tarvi kilpailla muiden naisten kanssa miehestä.

Vierailija
92/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa tilanteessa itse olisin todella hyvilläni. Mies hoiti asian hyvin. Hän tapaili sinua ja toista ja totesi lyhyen ajan päästä, että sinä olet henkilö jonka kanssa hän haluaa olla. Siististi ilmoitti toiselle, että lopettaa tapailun. Ei ollut siis päällekkäisyyttä parisuhteessa. Todellakin mies on selkärangallinen ja hyvä ihminen. Iso peukku.

Ei ole kuten minä kakkosena: vuoden verran pantu ja nähty ja ollaan kuin parisuhteessa. Mitä nyt miehellä on avopuoliso toisessa kaupungissa. Minulle on avoin, puhuu myös muista entisistä naisistaan ja omasta naisestaan. Avopuolisolle ei ole avoin vaan pettää minkä kerkeää. Haluaisi minusta tehdä vaimon itselleen, minä totean joka kerta että ei todellakaan. En luota mieheen millään tasolla ja ei se luotto todellakaan kasva tässä kuukausien aikana.

No sinähän se luotettavalta vaikutat.  

Toinen pettää

Ja sinä mahdollistat sen ja sotkeennut varattuun

Heh

Vierailija
93/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista miehille tapailla useita naisia samaan aikaan ja jos joku naisista kiinnostaa enemmän, niin sitten keskittyy yhteen naiseen.

Vierailija
94/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mies ajattelisi jos ehdottaisit, että laittaisitte tilit tasan ja sinä kävisit nyt viettämässä kiihkeän yön jonkun toisen miehen kanssa.

Vierailija
95/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattomia kommentteja tällä palstalla.

Ikinä ei toisesta ihmisestä voi olla 100% varma, mutta anna palaa AP. Jos itsestäsi tuntuu, että haluat toisen kanssa olla, niin anna suhteelle mahdollisuus.

Hirmuisen katkeria, ahdistavia kommentteja kirjoitellaan. Ei kaikki miehet ole k*sipäitä.

Ja minusta on hyvä, että mies puhuu asioista. Mennyt on mennyttä ja tulevaisuus on nyt.

Näin haluaisin ajatella ja voida luottaa. Näen, miten mies häpeää ja miten pahoillaan on. Olin itse aika etäinen nuo ekat tapailuviikot ja ymmärrän, miksi hän oli epävarma minusta. En voisi luottaa kehenkään uuteen tuntemattomaan senkään vertaa. Mietin, annanko tämän yhden virheen anteeksi ja katson, mitä mies todella haluaa ja miten kanssani elää. Vai olenko ehdoton enkä salli toiselle yhtäkään virhettä.

Ap

Vierailija
96/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saattaisin antaa mahiksen, mutta olisin varovainen ja epäluuloinen. Kertoiko itse toisesta naisesta?

Kertoi heti alussa. Luulin että he eivät enää tapaa, mutta tapasivat sittenkin vielä naisen mökillä. Siellä mies kertoi hänelle, että on tavannut minut eikä halua enää pitää yhteyttä. Se, että heillä on ollut vielä yhteinen yö, tuntuu pahalta. Toisaalta mies on tosi pahoillaan siitä miten tilanteen hoiti ja haluaa ehdottomasti edes saada tavata vielä minua, koska on rakastunut.

Ap

Voi hyvää päivää!

Vierailija
97/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antaisin mahdollisuuden osoittaa olevnasa luottamuksen arvoinen JOS ei valehdellut sinulle missään vaiheessa toisesta naisesta. 

Siinä mielessä hän valehteli, että hän sanoi, ettei tapaile enää ketään muuta, mutta meni kuitenkin vielä sinne mökille, missä jätti naisen. Hän sanoo, että se oli typerästi tehty ja katuu sitä.

Ap

Ja vähän nusas lisäksi.

Vahingossa varmaan.

Vierailija
98/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, alkusähellystä vain. Mies oli merkityksettömässä tapailusuhteessa, tapasi sinut, halusi jättää siististi toisen naisen, mokasi jättämiskuvion, tajusi että olet helmi, josta ei halua päästää irti. Hän on kertonut kaiken avoimesti. Anna miehelle mahdollisuus, voit jättää hänet myöhemminkin, jos ei tunnu hyvältä. Kortit on nyt sinulla.

Ei todellakaan ole toisen jättämistä siististi, että lähtee viettämään yhteistä mökkiyötä. Siis ihan törkeää sille jätetyksi tulleellekin tapailunaiselle. Otti seksiä antaen ymmärtää, että homma jatkuu ja sitten jätti. Tosin en olisi niin varma, että jättikö edes oikeasti. Ehkä joku tuttu näki heidät tms. ja pelkää, että jää kiinni ja siksi kertoi ap:lle itse.

Vierailija
99/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Voitit sen toisen naisen.

Mitä voittamista tuollaisessa pertturinretkussa on.

Paremminkin pitäisi maksaa, että joku muu veisi.

Jos luottamusta ei ole - ei ole suhdettakaan.

Vai annatteko te varkaallekin rahaasianne hoitoon?

Vierailija
100/164 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mies ajattelisi jos ehdottaisit, että laittaisitte tilit tasan ja sinä kävisit nyt viettämässä kiihkeän yön jonkun toisen miehen kanssa.

Ehdotin tätä miehelle. Hän sanoi, että se tuntuisi pahalta, mutta hän ymmärtäisi, miksi tekisin sen, ja että hän kestää sen, jos sillä saa minut.

Ap