Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako luottaa mieheen, joka suhteen alussa tapaili toistakin naista?

Vierailija
03.08.2022 |

He olivat tapailleet pidempään, sitten mies kohtasi minut ja oli vielä pari kertaa nähnyt tämän naisen kunnes lopetti suhteen ja kertoi naiselle, että on tavannut toisen, jonka kanssa haluaa olla. . Päällekkäisyyttä kesti kuukauden verran. Nyt mies sanoo olevansa rakastunut minuun ja haluavansa parisuhteen kanssani. Hän on pahoillaan, että hoiti suhteen alun niin huonosti. Luottaisitko?

Kommentit (164)

Vierailija
161/164 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi tapailla muitakin. Sehän se on esim tinderiin tarkoitus. Valitaan parhaat ja tapaillaan ja katsotaan mikä hyvä. Seurusteluvaiheessa ei enää muita nähdä. Tapailu on just tapailua.

Ei kyllä mun mielestä voi. Oletko edes lukenut suomen seksitautien runsaasta leviämisestä? Kukaan ei halua mitään tauteja itselleen, kun suhataan siellä täällä.

Eikä pelkästään tautien takia. Kyllä ihmisen pitää yksi kerrallaan jaksaa tutustua. Eikä sänkyyn tarvitse mennä ilman tunteita. Ja jos on tunteita, ei edes halua muita. Kyllä se olisi ehdoton ei, jos mies olisi vielä tapaamiseni jälkeen mennyt sänkyyn toisen kanssa. Vaikka meillä ei vielä olisi seksiä ollutkaan. Jotain itsekunnioitusta naiset!

Vierailija
162/164 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tyttöystävät joita minulla on ollut, ovat tapailleet muita kun olen tavannut heidät.

En näe tuossa mitään estettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/164 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tyttöystävät joita minulla on ollut, ovat tapailleet muita kun olen tavannut heidät.

En näe tuossa mitään estettä.

Ai lähteneet toisen pitkäaikaisen tapailukumppanin kanssa mökille vielä sen jälkeen, kun on vannonut sulle, ettei enää tapaa muita? En usko.

Vierailija
164/164 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi tapailla muitakin. Sehän se on esim tinderiin tarkoitus. Valitaan parhaat ja tapaillaan ja katsotaan mikä hyvä. Seurusteluvaiheessa ei enää muita nähdä. Tapailu on just tapailua.

Ei kyllä mun mielestä voi. Oletko edes lukenut suomen seksitautien runsaasta leviämisestä? Kukaan ei halua mitään tauteja itselleen, kun suhataan siellä täällä.

Minun elämässä tapailuun ei kuulu seksi.