Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja olen lihava :(

Vierailija
03.08.2022 |

100 kiloinen nainen :( jo pitkään olen ollut tukeva, mutta viimeiset 10 kg on tullut lyhyessä ajassa ja nyt tämä lihavuus vaikuttaa kaikkeen joka päivä. Pukeutuminen on hirveää, siksi pysynkin kotona piilossa kun en kehtaa mennä minnekkään. Hirveää jos meillä käy jotain vieraita, en kehtaa mennä heidän lähelle tai edes kävellä vierestä kun korostuu se miten olen isompi kuin monet miehet! Kun olen vielä pitkäkin, 175 cm. Olen syönyt terveellisesti ja hyvää kotiruokaa, mutta toki usein tulee siihen lisäksi syötyä herkkuja. Nyt on ihan pakko keksiä tehokas tapa laihtua, en halua että elämä on ohi kolmekymppisenä :[

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiruoka ei ole = terveellinen

Herkut ei yksinään lihota ketään vaan liian suuret annoskoot ja virheelliset käsitykset ruuan terveellisyydestä. Ja ne juomat.

Vierailija
2/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja, mä en ole. Olen nainen 180cm ja 118kg. Olen juuri sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, sinun ei pidä keksiä tehokasta tapaa laihtua vaan muuttaa elintapoja. Laihtumisen filosofia ei sovi hätähousuille ja sille pitää antaa aikaa.

Vierailija
4/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ruoka maistuu ja vähän muutkin?

Vierailija
5/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä painoani mutta huomaan, että vaatteet alkaa kiristää ja pepun pyyhkiminen vessassa hankaloitunut, nyt pitää alkaa tehdä jotain munkin näille ihroille.

Vierailija
6/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkut ei yksinään lihota ketään vaan liian suuret annoskoot ja virheelliset käsitykset ruuan terveellisyydestä. Ja ne juomat.

Kerrotko ne oikeat käsitykset terveellisyydestä.

Vierailija
7/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, sinun ei pidä keksiä tehokasta tapaa laihtua vaan muuttaa elintapoja. Laihtumisen filosofia ei sovi hätähousuille ja sille pitää antaa aikaa.

Tämä on totta. Vaikka nykyisin yritetäänkin uhriuttaa kaikkia lihavia ihmisiä, niin kyllä edelleenkin lähes aina lihavuus johtuu siitä, että ihminen syö enemmän kuin kuluttaa. Ja lihavuuteen lääke on sama: kuluttaa enemmän kuin syö. Ruokavalio kuntoon ja lisää liikuntaa. Suosittelen ruokapäiväkirjaa ja vaikka sitten ihan kaloreiden laskemista. Painonvartijoissa moni on saanut helpon opin laihduttamiseen. Tavoitteetkin on realistisia ja paino putoaa pikku hiljaa. 

Vierailija
8/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienennä annoskokoa

Vierailija
9/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla painolla älä mene pensasaitaan nokosille ja pysy kaukana mattotelineistä.

Vierailija
10/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun meidän takia tartte laihduttaa. Saat olla millainen kuin haluat. Ei ketään kiinnosta.

Vierailija
11/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä miksi kiihottaa

Mua yhtä pitkä kuin leveä nainen

Jalat kuin pylväät ja rinnat niin ylväät

Joista kiinni saa

Se nainen unissani liihottaa

Se lähes sadan kilon keijukainen

Muodokas kyllä, kun ei vaatteita yllä

Ole ollenkaan.

Sopivasti lihava

Leevi and the leavings

Vierailija
12/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkän matkan pääset cooperin testissä ?

Vierailija
13/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla painolla älä mene pensasaitaan nokosille ja pysy kaukana mattotelineistä.

Juuri harrastin seksiä lähellä pensasaitaa.

Vierailija
14/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta se kävelymatto josta nyt kauheasti kaikki puhuu. Voit kävellä kotona kaikessa rauhassa

Vierailija
15/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 169cm ja 127kg. Käyn normaalisti kolmivuorotyössä ja liikun ihmisten ilmoilla. Miksi mun pitäisi kotiin jäädä? 

Vierailija
16/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 80 kg ja oon 190cm ja oon myös lihava. Olen nainen.

Vierailija
17/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 169cm ja 127kg. Käyn normaalisti kolmivuorotyössä ja liikun ihmisten ilmoilla. Miksi mun pitäisi kotiin jäädä? 

Palstamammojen mukaan vain normaalipainoiset ja hoikat saa käydä ihmisten ilmoilla.

Vierailija
18/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ylipainoon Suomessa mitään apuja? Siis pudottaakseen painoa ja saavuttaakseen paremman terveyden?

Olisi kiva jos kaikille olisi olemassa mahdollisuus saada valtion tukemaan kuntoutusta, siis ei pelkästään ylipainoisille vaan kaikille jotka sitä haluaisivat.

Vierailija
19/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tavoite on hikoilla paljon ja kuolla nuorena, ihan sopiva.

Läskivihasta toiseen ääripäähän sätkyily on ihan yhtä tyhmää kun se läskiviha, vähemmän ilkeää, mmutta yhtä tyhmää.

Vierailija
20/88 |
03.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lautasmallit, ruokaympyrät ja -pyramidit lihoineen, pastoineen, kaloineen, leipineen ja lehmänmaitoineen ovat iskostuneet ihmisten mieliin niin hyvin, että moni luulee olevan terveellistä tai jopa välttämätöntä syödä näin päivittäin, jopa joka aterialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän