Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-o-0-o-Maanantain HELMInauha-o-0-o-

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä piti vielä kysymäni, että onko helmimammoissa muita opettajia? Minä kun soittelin tänään palkanlaskentaan tuosta äippälomasta ja sieltä sanottiin että mun kannattaa hakea sitä kahdessa erässä ja olla kesä ikään kuin töissä. Hoitovapaalla tiesin tuon olevan mahdollista, mutta että äitiyslomallakin? Siis muka olisin äippälomalla töissä kesäkuukaudet. Tuo palkka ei ole sijaiseltani pois, sillä hän on myös virassa oleva, vuoden vaihteessa hoitovapaalta palaileva ope.

Niin, että onkos tuo yleinen käytäntö? Olin toisissa töissä esikoisen syntymän aikoihin, eikä tuollainen juolahtanut mieleenkään nyt.

Timbe taas

Vierailija
22/24 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista porukalta kyselisin, että onko täällä muita joilla on hieman hankaluuksia odotuksessa verisyhmänsä takia? Itselläni on O- ja alhainen verenpaine. Salmiakkia saisi neuvola tädin mukaan syödä, mutta kun se heikkous on suklaa ja salmiakista ja lakusta en tykkää.

Verikokeissa saa rampata yhtenään ja koko ajan pelottaa että tuleeko vasta-aineita vai ei? Väsyttää kovasti mikä johtuu verenpaineesta ja raudan puutteesta. Voimat ei tahdo riittää aina välillä ja kovastiu huimaa. Mieheni onkin kieltänyt minulta kaiken kiipeilyn eli aina jos pitää jotain nostaa ylös niin häntä pitää vaivata.

Hieman huono omatuntu kun olen tottunut tekemään paljon ja harvoin kysymään apua.

Emppu ja " Eetu"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mattimyöhänen ilmottautuu tämänpäiväiseen pinoon..!

On ollut koko päivän niin kova kiire paikasta toiseen, että nyt vasta ehdin koneelle ja huh huh..kylläpä tänään on helminauhassa ollut aktiivisia kirjoittajia!!

Missähän luuraa muuten RvaPomelo ja Makkara?!! Onko multa menny jotain ohi vai pitääkö ne taukoa pinosta..?

Sjt: Minäkin olen vedellyt herkkuja kaksin käsin ja mietin kokoajan, että mitähän hyvää seuraavaksi söisi!

Huomenna neuvola ja saapi nähdä joko se mässääminen näkyy painossa! On ihme jos ei näy.

Mairannelle oikein antoisaa ja romanttista häämatkaa jo näin etukäteen, ettei unohdu!!

Vauva0207: Mulla meinaa aina paniikki iskeä, kun vauva ei liiku vähään aikaan, mutta kuten totesit, kaipa niilläkin on hiljaisempia välillä niinkun kuka tahansa!

Mulla ei maitoo ole vielä tullut, eikä tod. näk. tulekaan ennen synnytystä. Esikon odotusaikana tuli ihan muutama tippa, kun puristi, mutta kakkosta odottaessa ei tullut mitään.

Minä tuskailen niitten vaatteitten ostamisen ja ostamatta jättämisen välillä, mutta kai sitä jotain tarvitsisi hommata pakkasille, ettei ihan pystyyn jäädy!

Tuo keskustelu miehistä ja riitelystä on hyvä aihe, mikä herättää keskustelua aina naisten kesken..

Meillä ei tämän lähes kymmenen vuoden yhdessäolon aikana ole riidelty oikeastaan ollenkaan, tosin kyllä sellasta pienimuotoista sanasotaa käydään välillä, mutta siitä ei kumpikaan oikeastaan suutu.

Minä naputan kyllä akkamaiseen tapaan varmaan kaiket päivät miehen tekemättömyydestä ja siitä kuinka aina joudun siivoamaan yksin ja aina saan ukon tavaroita keräillä sen jäljiltä ym. ym.!!

Taidan olla melkoinen pirttihirmu

= )

Huomenna siis neuvola ja keskiviikkona ultra! Jee

mammutti ja Vilppu rv 23+3

Vierailija
24/24 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

:

Vauva0207: Mulla meinaa aina paniikki iskeä, kun vauva ei liiku vähään aikaan, mutta kuten totesit, kaipa niilläkin on hiljaisempia välillä niinkun kuka tahansa!

Tarkoitin siis että vauvat on välillä hiljaisempia, kuten kuka tahansa.

Tai, että kaipa niilläkin on hiljaisempia päiviä, kuten kellä tahansa.

ja poiis..