Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Itsellä lukee vieläkin, että opiskelijavalinta kesken.Haen siis erillishaun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Hei te jotka odotatte 2-4 sijalta paikkaa, varmistin tän ihan koululta niin tänään saa nuo paikat vahvistettua. Tulis nyt vain äkkiä kun tarvitsisi todistuksen opiskelija-asuntoa varten
Miksei 5-6 sijaa saa?
Nyt oikeesti! Huutakaa heti ku jotain tapahtuu.
Monellakohan meistä on mennyt viimeiset pari viikkoa suurin osa päivästä tämän keskustelun ja opintopolku.fi:n kyttäämiseen :D
Vierailija kirjoitti:
Monellakohan meistä on mennyt viimeiset pari viikkoa suurin osa päivästä tämän keskustelun ja opintopolku.fi:n kyttäämiseen :D
Vissiin aika monella 😃
Näin painajaisia koko viimeyön tästä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä lukee vieläkin, että opiskelijavalinta kesken.Haen siis erillishaun kautta.
Mihin haet? Itse sain Laureasta jo keskiviikkona tiedon
Mä heräsin 1.30 ja olin varma että on aamu, sit heräilin tunnin tai parin välein katsomaan kelloa ja nousin 6.30 kun totesin ettei tästä tuu enää mitään. :D
Varmaan kannattaa kysyä sieltä koululta varuiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin haet? Itse sain Laureasta jo keskiviikkona tiedon
Laureaan minä myös, mutta ei ole kuulut mitään.Saitko paikan?
Siis tuo kommentti oli tuohon työtodistusasiaan. Ei näköjään toimi vastaus-toiminto tai käyttäjässä vikaa XD
Nyt sain sähköpostiviestin!!!
Nni NYTSE YHTEENVETO TULI SPOSTII. KATOTAAS LIIKKUKO SIJAt jeee
Nyt tuli kirje.
Tulin valituksi mutta joku tekninen vika etten päässyt ottamasn paikka vastaan ja koko kirje katosi!!!!
Odottamaton virhe ota yhteyttä ylläpitoon
Mitä per kelettä?????
Sieltä tuli ja sosionomiopinnot alkaa tammikuussa, ilmoittauduin jo kouluunkin! Onnea kaikille kouluun päässeille ja tsemppiä varasijoilla roikkuville!
Mitä ihmettä. Nyt tuli opintopolkuun ilmoitus vastaanotettavasta paikasta ja kun yritin ottaa paikan vastaan, niin "tapahtui odottamaton virhe, ota yhteys ylläpitoon" :O kamala stressi, onko joku sittenki syöny mun opiskelupaikan
Onkohan tää nyt joku opettajien kosto, että palauttavat tehtävän 23:59? 😂😂