Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikaan huomenna pääsee hyväksymään paikan??
Minua kans kiinnostaisi 🥳
Jos joku jaksaa etsiä niin varmaan syksyn yhteishaku 2021 keskustelusta löytyy tietoa kellonajasta, todennäköisesti sama kuin tänäkin vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku jaksaa etsiä niin varmaan syksyn yhteishaku 2021 keskustelusta löytyy tietoa kellonajasta, todennäköisesti sama kuin tänäkin vuonna.
Ei löydy
Pitääkö laittaa kello soimaan aamulla?
Haha juu kello soimaan kuudelta! Mikä varasija muilla on? Itellä 7. ja en oo ensikertalainen :/
Hei kaikki!
Katsoin tänään ihan huvikseen tuloksia, vaikka muistin, että ne olisivat tulleet vasta huomenna. Olen tokakertalainen ja toisena olevan hakukohteeni 2.varasijalla. Se on monimuoto, ja niistä kuulemma ei niin helposti tiputeta itseään pois, mutta saa nähdä :S Kaikkiin kohteisiin varasijoilla, kahteen olisi riittänyt pisteet, jos olisin ollut ekaa kertaa. Ihmettelen kyllä näitäkin tuloksia, kun luulin, että koko koe olisi tyyliin hylätty XD
Pelottaa ja jännittää kirjoitti:
Hei kaikki!
Katsoin tänään ihan huvikseen tuloksia, vaikka muistin, että ne olisivat tulleet vasta huomenna. Olen tokakertalainen ja toisena olevan hakukohteeni 2.varasijalla. Se on monimuoto, ja niistä kuulemma ei niin helposti tiputeta itseään pois, mutta saa nähdä :S Kaikkiin kohteisiin varasijoilla, kahteen olisi riittänyt pisteet, jos olisin ollut ekaa kertaa. Ihmettelen kyllä näitäkin tuloksia, kun luulin, että koko koe olisi tyyliin hylätty XD
Mille alalle hait?
Tradenomiksi tällä kertaa! ´:D
Tuleeko hyväksytty koulupaikka sähköposti sen koulun hakijapalveluista minne oot päässyt vai opintopolusta?
Itse sosionomikoulutukseen todistusvalinnassa varasijalla 2 ja valintakokeella varasijalla 4... Saahan nähdä onko mitään mahdollisuuksia...
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko hyväksytty koulupaikka sähköposti sen koulun hakijapalveluista minne oot päässyt vai opintopolusta?
Koulusta ainakin mulle tuli.
Huomenta, toivottavasti alkaa purkautua tulokset tässä aamulla.
Lukeeko teillä hakija ei ole ensikertalainen? Jos näin on siis. Mulla ei lue vaikka aikaisempina vuosina lukee?!
TÄNÄÄN ON SE ODOTETTU PÄIVÄ!!!!!!!!
Tuskallista odottaa! Haluisin vaa päästä hyväksyy ton mun kakkosvaihtoehdon.
Vierailija kirjoitti:
TÄNÄÄN ON SE ODOTETTU PÄIVÄ!!!!!!!!
Mistä vetoo, varasijat päivittyy vasta maanantaista alkaen, ja tätä tuskasta odottelua vaan jatkuu ja jatkuu 2.12. Asti 🤯
Vierailija kirjoitti:
Tuskallista odottaa! Haluisin vaa päästä hyväksyy ton mun kakkosvaihtoehdon.
Sama!
Mihin aikaan huomenna pääsee hyväksymään paikan??