Yhteishaku & AMK-valintakoe syksy 2022
Syksyn yhteishaussa on tarjolla lähinnä AMK-kohteita, joten käydään keskustelua sekä yhteishausta että AMK-valintakokeessa samassa ketjussa.
Syksyn 2022 yhteishaku 31.8.14.9.2022.
Syksyn 2022 todistusvalinnan tulokset julkaistaan viimeistään 20.10.2022.
AMK-valintakoe järjestetään syksyllä ajalla 31.10.3.11.2022.
Syksyn yhteishaun kohteet:
https://opintopolku.fi/konfo/fi/haku?order=desc&size=20&sort=score&yhte…
Kommentit (1931)
Aaapua, kävin hyväksymässä opiskelupaikan ja nyt en löydä mistään kohtaa, jossa mainittiin liitteistä eli todistuksista ym. Mitkä piti lähettää, en muista lähetinkö ne jo hakiessa. Ehkä.
Mihin ne piti lähettää? Hylätäänkö hyväksytty paikkani pian tämän takia 😃
Onko kukaan saanut tuloksia valintakurssilla valituista?
Itse Samkista, mutta en 1. olevasta Humakista.
Selailin viestejä taaksepäin, niin Laurean AMK-tulokset tulivat 12 jälkeen näkyviin, olisikohan tänäänkin sama sitten tänään YAMK:n kanssa? Ei millään jaksaisi enää odottaa.
Nyt tuli Laurea YAMK, ainakin turvallisuusjohtamisen osalta. Eipä onnistanut tällä kertaa, sen verran kaukaisilla varasijoilla, että ei mahkuja päästä.
Ei vieläkään Laurea Sote YAMK tuloksia 😬
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan todennäköisesti polkuopintojen kautta pääsee tutkinto-opiskelijaksi?
Riippuu kuinka monta muuta on polkuopinnoissa ja miten hyvät arvosanat saat. Sun pitää päästä kaikki kurssit läpi että edes harkitsevat ja ne ottaa ne joilla on parhaat arvosanat kursseista.
Masentavaa katsoa opintopolkua kun varasija ei muutu :/ onkohan mitään saumaa päästä 7. siljalta opiskelemaan
K kirjoitti:
Masentavaa katsoa opintopolkua kun varasija ei muutu :/ onkohan mitään saumaa päästä 7. siljalta opiskelemaan
Samaa mietin😢
Ei oo liikkunu itelläkään mikään.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm kirjoitti:
Millä varasijoilla ootte ja mihin? :)
Laurea, Lab ja Lapin AMK sosionomin verkko-opinnot.. Kunpa ne varasijat liikkuisi! Ilmoitellaan tänne sitä mukaa jos jollain jossian tapahtunut muutoksia🤗 Tsemppiä odotukseen!
Mulla täysin samat! Nyt mietin jo polkuopintoja, lappiin vai laureaan🤔
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli Laurea YAMK, ainakin turvallisuusjohtamisen osalta. Eipä onnistanut tällä kertaa, sen verran kaukaisilla varasijoilla, että ei mahkuja päästä.
Täällä sama :( varasija 50😭
Marsmeli kirjoitti:
Sain tulokset yhteisöpedagogi nuoriso ja järjestöpuoli. Pääsin. Työyhteisön kehittäjä ei vielä näy.
Mihin hait?
Tsemppiä kaikille, jos nyt ei onnista niin valmennuskurssin kautta keväällä
onkohan mahikset päästä sisään turun amk konetekniikan insinööriksi 8. varasijalta 😬
Onkohan nämä varasijat vielä edes päivittyneet jos kenelläkään ei ole liikkunut.
A kirjoitti:
Onkohan nämä varasijat vielä edes päivittyneet jos kenelläkään ei ole liikkunut.
Mulla liikkui viime viikolla yhen sijan alaspäin ja lauantaina se oli tullut sitten yhen sijan ylöspäin siihen lähtötilanteeseen :D
Yhteisöpedagogi työyhteisön kehittäjä Humakiin, opiskelijavalinta kesken lukee edelleen =(
Vierailija kirjoitti:
Marsmeli kirjoitti:
Sain tulokset yhteisöpedagogi nuoriso ja järjestöpuoli. Pääsin. Työyhteisön kehittäjä ei vielä näy.
Mihin hait?
Siis työyhteisön kehittäjä hain, edelleen näkyy opiskelijavalinta kesken.
Onnea, että pääsit toiseen!
Kuinkahan todennäköisesti polkuopintojen kautta pääsee tutkinto-opiskelijaksi?