Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pahin koulukiusaajasi tulisi vastaan 30 kiloa lihoneena kolmen huutavan penskan kanssa, tuntisitko salaa mielihyvää/sanoisitko jotakin

Vierailija
02.08.2022 |

Jos, niin mitä sanoisit ja ajattelisit?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kiusaaja on myös hyvin menestynyt elämässään ja varsin hyvillä paikoilla yhteiskunnassa.

Terävät kyynerpäät ja röyhkeä luonne vievät pitkälle.

Vierailija
42/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisistä koulukiusaajista on tullut mm. mielenterveyshoitajia, psykiatrinen sairaanhoitaja, useampikin opettaja, terveydenhoitaja, autonasentaja ja hyvin monesta ei mitään. Ainakin pari on jo kuollut. Jännä että mielenterveyshoito ja opettajan ammatti viehättää noita kiusaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatut niitä säälittäviä yleensä ovat, ei kiusaajat.

Olin itse kiusattu ja yhä se nolo ja ruma läski, kiusaajat kauniita ja seksikkäitä ja kaikilla myös hyvät opiskelupaikat hyvistä korkeakouluista.

Vierailija
44/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse kiusattu ja yhä se nolo ja ruma läski, kiusaajat kauniita ja seksikkäitä ja kaikilla myös hyvät opiskelupaikat hyvistä korkeakouluista.

Ja tämän oli siis kiusaajan kiusatuksi tekeytyminen. 

Vierailija
45/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisistä koulukiusaajista on tullut mm. mielenterveyshoitajia, psykiatrinen sairaanhoitaja, useampikin opettaja, terveydenhoitaja, autonasentaja ja hyvin monesta ei mitään. Ainakin pari on jo kuollut. Jännä että mielenterveyshoito ja opettajan ammatti viehättää noita kiusaajia.

Ai niin, terveydenhoitajiksi opiskeli useampikin, samoin autonasentajiksi. Myös monesta kiusaajasta on tullut lähihoitaja, yhdestä keittäjä, ilmeisesti myös nykyisissä myyjissä on entisiä kiusaajia.

Vierailija
46/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä se kiusaaja vaan jaksaa. Tekeytyy kiusatuksi. Tässä niin loistaa kiusaajan ajatusmaailma. Eikös teidän parhaat ajat olleetkin silloin peruskoulussa? Vielä pitää herkutella niillä muistoilla, niinkö?

Vierailija
47/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olin nuorena kiusattu ja yksinäinen mutta on vaikea ymmärtää joidenkin kommentoijien katkeruutta. Että edelleen haudotaan kostoa. Oletan siis että olette jo aikuisia ja kouluvuosista on aikaa. Itse tuossa tilanteessa ajattelisin ehkä ettei kiusaaja välttämättä edes muista/tunnista minua. Jos tunnistaisi voisin tervehtiä ja kysyä vaikka lapsista jotain.

Tunnetteko muuten jonkinlaista paremmuutta myös silloin jos joku mukava ihminen lihoo, sairastuu tms.?

Eikö se ole aika selkeä juttu että lapsena/teininä ollaan vielä keskeneräisiä ja sitten myöhemmin elämässä voi tulla eteen mitä vain? Ei kai kukaan tosissaan oleta että niillä koulun cooleimmilla menee automaattisesti hyvin aikuisenakin? Joskus tuntuu että kiusaajia pahempia on henkisesti lapsen tasolle jääneet entiset kiusatut...

Ei paremmuutta, vaan aitoa ja puhdasta vahingoniloa.

Vierailija
48/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulukiusaajille pitäisi kostaa heti kun se on mahdollista mutta siten että ei koskaan jää kiinni siitä... nyt kiusaajia paapotaan ja uhreilla ei ole mitään väliä - uhrien elämän saa tuhota aivan täysin...

Miten? Esimekkejä?

Vierailija
49/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta yläasteella luokallani ollut (koulun suosituin tyttö) on muutama vuosi sitten menettänyt hiuksensa lopullisesti sairauden takia. Tyttö tiesi suosionsa varsin hyvin ja usein naureskeli rumemmille ja kokemattomille.

Tuli mieleen kun hänet nyt aikuisena näin että voisiko olla että elämä yrittää opettaa nöyryyttä tuolla tavoin?

Vierailija
50/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olin nuorena kiusattu ja yksinäinen mutta on vaikea ymmärtää joidenkin kommentoijien katkeruutta. Että edelleen haudotaan kostoa. Oletan siis että olette jo aikuisia ja kouluvuosista on aikaa. Itse tuossa tilanteessa ajattelisin ehkä ettei kiusaaja välttämättä edes muista/tunnista minua. Jos tunnistaisi voisin tervehtiä ja kysyä vaikka lapsista jotain.

Tunnetteko muuten jonkinlaista paremmuutta myös silloin jos joku mukava ihminen lihoo, sairastuu tms.?

Eikö se ole aika selkeä juttu että lapsena/teininä ollaan vielä keskeneräisiä ja sitten myöhemmin elämässä voi tulla eteen mitä vain? Ei kai kukaan tosissaan oleta että niillä koulun cooleimmilla menee automaattisesti hyvin aikuisenakin? Joskus tuntuu että kiusaajia pahempia on henkisesti lapsen tasolle jääneet entiset kiusatut...

En mitenkään aktiivisesti mieti kiusaajaa ja haudo kostoa, mutta hänen sairastuminen syöpään oli hänelle ihan oikein.

Oli juuri näitä menestyjiä, röyhkeä ja älykäs. Suuret tulot ja uskovaisena oikeutus Jumalalta, että on ok polkea heikompia jalkoihinsa.

Toivon hänelle pitkää ja kivuliasta loppuelämää.

Vierailija
51/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta yläasteella luokallani ollut (koulun suosituin tyttö) on muutama vuosi sitten menettänyt hiuksensa lopullisesti sairauden takia. Tyttö tiesi suosionsa varsin hyvin ja usein naureskeli rumemmille ja kokemattomille.

Tuli mieleen kun hänet nyt aikuisena näin että voisiko olla että elämä yrittää opettaa nöyryyttä tuolla tavoin?

Ja sinä olet jäänyt lapsen tasolle - ei voi kun ihmetellä...

Vierailija
52/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään aktiivisesti mieti kiusaajaa ja haudo kostoa, mutta hänen sairastuminen syöpään oli hänelle ihan oikein.

Oli juuri näitä menestyjiä, röyhkeä ja älykäs. Suuret tulot ja uskovaisena oikeutus Jumalalta, että on ok polkea heikompia jalkoihinsa.

Ja toinen keskenkasvuinen - täällähän on oikein kokoontumisajot :D

Vierailija
53/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Ihan oikein jos sinä entisenä ja todennäköisesti nykyisenä kiusaajana pelkäät karmaa. Ei se toisen lyttääminen ja vähättely pelasta karmalta.

Vierailija
54/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaaja oli lapsi. Nyt aikuinen. Ymmättätkö eron.

Vierailija
55/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kateellinen.

Tosin oikeassa elämässä minä olen lihonnut sen 30kg, ehkä enemmänkin, eikä lapsia ole siunaantunut ainuttakaan.

Vierailija
56/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja toinen keskenkasvuinen - täällähän on oikein kokoontumisajot :D

Sinäkin elit peruskoulussa elämäsi parasta aikaa muita kiusaten ja nyt karma pelottaa? Oikein sinulle.

Vierailija
57/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Ihan oikein jos sinä entisenä ja todennäköisesti nykyisenä kiusaajana pelkäät karmaa. Ei se toisen lyttääminen ja vähättely pelasta karmalta.

Eh... Suomessa ei kylläkään juuri uskota sielun vaellukseen....

Vierailija
58/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä mielihyvää pitäisi tuntea?

Mä olen antanut kaiken anteeksi vaikkei edes pyydetty koskaan.

Lapset ne itkee joskus eikä toisten ihmisten kilot herätä itsessäni mitään suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
59/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nämä ymmärrä kun ovat jääneet lapsen tasolle lapsekkaine ajatuksineen. Lienee myös syy miksi heitä kiusattiin.

Vierailija
60/82 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen silloiset uhrinsa olivat myös silloin lapsia. Lapsia, joiden elämän he pilasivat.