Jos pahin koulukiusaajasi tulisi vastaan 30 kiloa lihoneena kolmen huutavan penskan kanssa, tuntisitko salaa mielihyvää/sanoisitko jotakin
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Olisin kateellinen lapsesta ja oletetusta parisuhteesta.
No jaa, eivät lapset ole tae parisuhteesta. Joissakin ovissahan on sukunimiä yhtä paljon kuin asunnossa asukkaita.
Minä kuulin että minun kiusaajani ja koulun mulkkutyyppi oli rötöstelykierteen jälkeen kuollut huumeiden yliannostukseen. Hyvä mieli tuli! :)
Itsekin olin nuorena kiusattu ja yksinäinen mutta on vaikea ymmärtää joidenkin kommentoijien katkeruutta. Että edelleen haudotaan kostoa. Oletan siis että olette jo aikuisia ja kouluvuosista on aikaa. Itse tuossa tilanteessa ajattelisin ehkä ettei kiusaaja välttämättä edes muista/tunnista minua. Jos tunnistaisi voisin tervehtiä ja kysyä vaikka lapsista jotain.
Tunnetteko muuten jonkinlaista paremmuutta myös silloin jos joku mukava ihminen lihoo, sairastuu tms.?
Eikö se ole aika selkeä juttu että lapsena/teininä ollaan vielä keskeneräisiä ja sitten myöhemmin elämässä voi tulla eteen mitä vain? Ei kai kukaan tosissaan oleta että niillä koulun cooleimmilla menee automaattisesti hyvin aikuisenakin? Joskus tuntuu että kiusaajia pahempia on henkisesti lapsen tasolle jääneet entiset kiusatut...
Harmittaisi, että hän on saanut kolme penskaa. Ihmettelisin kyllä, että niin vanhana vielä kolme penskaa. Kilot on hänen kannettava, ei minun. Onneksi olen normaalipainoinen ja kolme lastani ovat jo täysiikäisiä, vaikka ihania olivatkin myös lapsena, niin toki elämä on nyt helpompaa:)
En lähtisi karkuun kiusaajaa vaan kävisin juttelemassa vanhoista. Yksi kiusaaja jo nolostui, kun näki miten vahva minusta on kaikesta huolimatta tullut ja hän ei ole menestynyt elämässään. Vaikeroi, että ei ollut koulussakaan hyvä, mikä oli sitten syynä kiusaamiseeni.
Kävelisin vaan nenä pystyssä ohi enkä noteeraisi. On pelkkää ilmaa minulle.
Näin on siis käynyt kaksi kertaa, toisella heistä on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa, yksinhuoltaja. Lihoi 50 kiloa muutamassa vuodessa.
"Vaikeroi, että ei ollut koulussakaan hyvä, mikä oli sitten syynä kiusaamiseeni."
Kateus onkin usein syynä kiusaamiseen.
Mun kiusaajalla jäi ryyppy päälle jo nuorena. Näyttää olevan edelleen samalla polulla...
Voi hyvänen aika kun en ollut tunnistaa! Kolme lasta ja neljäs tulossa! Tässä alkusyksystäkö on laskettu aika?
Kannattaa mieluummin kasvaa aikuiseksi - aika surkeaa jos elää surkeaa kouluelämäänsä vuodesta toiseen uudelleen..
Vierailija kirjoitti:
Keksin kyllä monta pahempaakin kohtaloa kuin kolmen lapsen äitiys, ja kilotkin saa pois. Tää ei nyt oikein nappaa.
Sama. :D
Piikki kädessä, hampaat mätinä jossain puiston kulmilla ois EHKÄ vähän pahempi, kuin ylipainoisena mammana.
Aikoinaan näin erään lapsuudessamme kaikkia pienempiä kiusanneen ja rahoja varastelleen tyypin. Oli todella väsyneen, turvonneen ja rähjäisen näköinen punakalla naamallaan. Paskaiset vaatteet päällä, ruostunut vanha Hiace, pari lasta ja valaan kokoinen tatuoitu violettitukkainen nainen vieressä. Salaa kyllä hymyilytti mihin sekin kaveri oli elämässään päässyt. Toki ihan mukavaa ja toivon, että hänkin oli kuitenkin onnellinen elämässään.
En. On ainakin saanut lapsia, joita itse en voi koskaan saada.
Itse asiassa yksi kiusaajani tuli eilen kotiovelleni. Ennätti sanoa moi kun aloin huutaa hänelle saatanan paska häivy helvettiin jne. Muuta ei ennättänyt sanoa kuin moi ja minä haukuin niin paskaksi, että poistui itkien pois. Toista kertaa tuskin tulee ovelle. Ja ei mikään nuori juttu, koska olemme molemmat jo lähes 50v. Eli minä entinen ujo ja arka kaiken vastaanottava olen muuttunut täysillä takaisin antavaksi. Oikeastaan tärisin tunteja tuon jälkeen vihasta. Jos olisi jatkanut jotain tuon jälkeen niin ehkä en olisi voinut hillitä itseäni vaan olisin lyönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksin kyllä monta pahempaakin kohtaloa kuin kolmen lapsen äitiys, ja kilotkin saa pois. Tää ei nyt oikein nappaa.
Sama. :D
Piikki kädessä, hampaat mätinä jossain puiston kulmilla ois EHKÄ vähän pahempi, kuin ylipainoisena mammana.
Kyllä ne on melkein samanlaiset kohtalot. Tosin tietysti lapset aikuistuu aikanaan ja muuttaa pois ja voi laihduttaa ne kilotkin ja mennä kauneusleikkauksiin. Sekakäyttäjät harvemmin elää sinne asti.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa yksi kiusaajani tuli eilen kotiovelleni. Ennätti sanoa moi kun aloin huutaa hänelle saatanan paska häivy helvettiin jne. Muuta ei ennättänyt sanoa kuin moi ja minä haukuin niin paskaksi, että poistui itkien pois. Toista kertaa tuskin tulee ovelle. Ja ei mikään nuori juttu, koska olemme molemmat jo lähes 50v. Eli minä entinen ujo ja arka kaiken vastaanottava olen muuttunut täysillä takaisin antavaksi. Oikeastaan tärisin tunteja tuon jälkeen vihasta. Jos olisi jatkanut jotain tuon jälkeen niin ehkä en olisi voinut hillitä itseäni vaan olisin lyönyt.
Seuraavalla kerralla sitten lyöt.
Aika moni kiusaaja on myös hyvin menestynyt elämässään ja varsin hyvillä paikoilla yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulosta kovin tervehenkiseltä tuo käytöksesi.
En noteeraisi mitenkään. Eivät merkitse ihmisinä minulle mitään. Olkoot rauhassa, kunhan pysyvät kaukana. Poissa silmistä, poissa mielestä. Vastenmielisiä ihmisiä olivat silloin ja yhtä kamalia ovat edelleen.
“Love me or hate me, both are in my favor. For if you love me I will always be in your heart; if you hate me I will always be in your mind."
- Shakespeare
Siis kolme lastahan on hieno juttu. Ylikilot saa pois kun lapset vähän kasvaa ja tulee enemmän aikaa itselle, jos ei pikkulapsiarjessa jaksa ollat tarkka omista syömisistä. En siis näkisi tuota mitenkään huonona elämäntilanteena.
Laihtunut, hampaaton nisti olisi oikeasti kurja skenaario.