Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIISKAUS

Vierailija
23.10.2006 |

KERTOKAA TYTÖT TYKKÄÄTTEKÖ HARRASTAA SITOMIS, PIISKA YM LEIKKEJÄ????

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
28.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen nautinnollisempaa kuin peppu paljaana miehen polvella saamassa kuritusta. En tykkää liiallisesta kivusta, kädellä läiskiminen tai koivuvitsa sen sijaan saa pakarat kuumottamaan ihanan kiihottavasti. Sitten vain naintia takaapäin punaisten pyllynposkien väliin...

Vierailija
22/45 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen minun makuuni, onko sinulla vakituinen miesystävä?.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
31.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan Suomessa toimia minkäänlaista klubia piiskauksesta kiinnostuneille? Tarkoitan lähinnä yhteisiä tapaamisia, joissa voisi olla julkista piiskaamista yms.

18

Vierailija
24/45 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei pidä yleistää. Tuo on sama kun sanoisi että mies ei voi olla tunteellinen, siivota, tms.

Kunpa joku piiskaisi minua.t. piiskauksesta pitävä

Vierailija
25/45 |
10.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaa kun on mahdollista saada

Vierailija
26/45 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan piiskata vaimon tänä iltana, joko polven päällä avokämmenellä tai ruoskalla pöytää vasten nojaten.

Piiskan jälkeen otan vaimon takaapäin lattialla.

Vierailija
27/45 |
11.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluaistte tehdä minulle?

T. Tuhma vaimo

Vierailija
28/45 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhmalta vaimolta lasketaan housut nilkkoihin otetaan polven pälle ja piiskataan avokämmenellä takalisto punaiseksi.

Käsittelyn jälkeen alkaa tuhmempikin vaimo taas kehräämään kiltisti kainalossa.

T. ankaran hellä mies

Vierailija
29/45 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sai juuri eilen illalla viikkottaisen muistutuksen kuinka käy jos on tuhma, tulee piiskaa pyllylle.

Valmiiksi märkää naista on kyllä ilo painaa takaapäin.

Vierailija
30/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan piiskaa itselleni hevospiiskalla yletyn antamaan molemmille pakaroille annan yleensä 10-15 minutin piiskat kyllä kutinat lähtee pyllystä tykkään olla myös miehen sylissä aina ei saatavilla .

Vierailija
31/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain illalla ihanasti piiskaa monen kuukauden jälkeen. Emme näitä usein nauti, mutta nyt oli yleisöäkin - hävetti ja kiihotti samaan aikaan, kun mieheni antoi raipaa kaverinsa nähden oikein kunnolla. 

Subrva 46

Vierailija
32/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla sidottuna ja saada ratsupiiskalla ja kämmenellä hellästi piiskaa. Mieheni myös tykkää sitä mulle antaa ja hänen aloitteestaan sitä alettiin tehdä. En edes tiennyt, että mulla oli sellainen fetissi. Se saa mut jostain syystä tosi märäksi.

Vierailija
33/45 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevospiiskalla Saan Piiskattua Reitenikin pakaroiten lisäksi

Vierailija
34/45 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme Käyttäneet  Hevospiiskaa noin 3vuotta noin 4kertaa Vuotessa annamme toisillemme tänään Aamupäivällä annoin Kullalleni hevospiiskaa pitkänkäsittelyn kyllä änkyi,potki halasi,suukotteli käsittelyn jälkeen olemme aina nakuina selkäsaunoja antaissa annamme tasapuolisesti viikon päästä  saan änkyä,potkia pakarani ovat punaiset,hellät .

Vierailija
35/45 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain hevospiiskaa ihan kiva vaihtelu perähellänä .

Vierailija
36/45 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain illalla ihanasti piiskaa monen kuukauden jälkeen. Emme näitä usein nauti, mutta nyt oli yleisöäkin - hävetti ja kiihotti samaan aikaan, kun mieheni antoi raipaa kaverinsa nähden oikein kunnolla. 

Subrva 46

Saitko ihan aiheesta, mitä teit?

Vierailija
37/45 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SainHevospiiskaa helmi maaliskuun vaihteessa viikon lopulla sain vitsaa olimme mökillä pitkälläkoivupiiskalla navasta alaspäin olin paljaana nojasin sohvaan reitetlevällään Piimättuli reisille piiskauksen loppuvaiheessa sainmonta orkkua olen rantuinen reisiltä,lantiolta.

Vierailija
38/45 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan pitkiä piiskauksia piiskakimpulla noin puolentunnin piimät tuleereisille orkkujenmyötä on niin ihana olo hyvänkylvetyksen jälkeen.

Vierailija
39/45 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto sentään. Tätä on todella hankalaa varmaan ymmärtää, kun selittäminenkin tuottaa vaikeuksia. Enkä kertoisi tätä tai edes jostain syystä kehtaisi kertoa edes lähimmälle ystävälleni, mutta aivan järkyttävän kiihottavaa saada välillä miehiseltä mieheltäni piiskaa pyllylle. Aivan valun jos siitä, kun hän ilmoittaa minun olleen taas tuhmana. Leikkiin kuuluu, että pari päivää pukeudun aika paljastavasti, nalkutan siitä ja tästä kunnes hän saa siitä "tarpeekseen". Yleensä hän komentaa riisumaan, pyllistämään kunnolla ja sitten saan välillä oikein kunnon "rangaistuksen". Piiskauksen jälkeen hän nai minut todella rajusti ja ne omat orgasmini tulevat sarjana. Ainoa tapa minulle laueta niin voimalla ja useasti.

Aivan täysin järjenvastaista, mutta hemmetti soikoon kuinka välillä kiihottaa näinkin omituinen touhu.

Vierailija
40/45 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään Kaikkea Mikätuntuu Hyvälle,nautitaan.