Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIISKAUS

Vierailija
23.10.2006 |

KERTOKAA TYTÖT TYKKÄÄTTEKÖ HARRASTAA SITOMIS, PIISKA YM LEIKKEJÄ????

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää ettei tällaiseen touhuun lähde toisen mieliksi. Väkivaltaa vain siinä määrinnkun ajatus miellyttää molempia ja pystyt 101% luottamaan kumppaniin.

Vierailija
42/45 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto sentään. Tätä on todella hankalaa varmaan ymmärtää, kun selittäminenkin tuottaa vaikeuksia. Enkä kertoisi tätä tai edes jostain syystä kehtaisi kertoa edes lähimmälle ystävälleni, mutta aivan järkyttävän kiihottavaa saada välillä miehiseltä mieheltäni piiskaa pyllylle. Aivan valun jos siitä, kun hän ilmoittaa minun olleen taas tuhmana. Leikkiin kuuluu, että pari päivää pukeudun aika paljastavasti, nalkutan siitä ja tästä kunnes hän saa siitä "tarpeekseen". Yleensä hän komentaa riisumaan, pyllistämään kunnolla ja sitten saan välillä oikein kunnon "rangaistuksen". Piiskauksen jälkeen hän nai minut todella rajusti ja ne omat orgasmini tulevat sarjana. Ainoa tapa minulle laueta niin voimalla ja useasti.

Aivan täysin järjenvastaista, mutta hemmetti soikoon kuinka välillä kiihottaa näinkin omituinen touhu.

Saan Vitsaa Ja Remmiä,Hevospiiskaa Tarpeenmukaan kuinka hullua tämä onkin Mutta Nautin kaikkien näiden saamisesta Perä on Hellänä mutta pimppasylkee nesteensä mitäkovempi käsittely sitä enemmän Orkkuja Järjellä Ei Mitään tekemistä (NAUTITAAN)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Uutta Koivuvitsaa Eilen Pyrstöpunoitti pimpannesteet tuli reisille.

Vierailija
44/45 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto sentään. Tätä on todella hankalaa varmaan ymmärtää, kun selittäminenkin tuottaa vaikeuksia. Enkä kertoisi tätä tai edes jostain syystä kehtaisi kertoa edes lähimmälle ystävälleni, mutta aivan järkyttävän kiihottavaa saada välillä miehiseltä mieheltäni piiskaa pyllylle. Aivan valun jos siitä, kun hän ilmoittaa minun olleen taas tuhmana. Leikkiin kuuluu, että pari päivää pukeudun aika paljastavasti, nalkutan siitä ja tästä kunnes hän saa siitä "tarpeekseen". Yleensä hän komentaa riisumaan, pyllistämään kunnolla ja sitten saan välillä oikein kunnon "rangaistuksen". Piiskauksen jälkeen hän nai minut todella rajusti ja ne omat orgasmini tulevat sarjana. Ainoa tapa minulle laueta niin voimalla ja useasti.

Aivan täysin järjenvastaista, mutta hemmetti soikoon kuinka välillä kiihottaa näinkin omituinen touhu.

Olin Viime Perjantaina Naisen sylissä saamassa remmiä olin pelkissä ritsikoissa hyväilyjä,remmiä olin yllättynyt kun nainen sai minut kovaankiimaan reitetkastuivat remmin jälkeen  sain itselleni uutta laittoi kolmihaara dildon analiinsa,pimppaansa olin polvillanisohvalla piti lantiostani kiini työnteli melkopaksua dildoa hiljalleen pyrstööni sain monta orkkua peräkkäin oli ihana kokemus, nautinto toivottavasti ei viimeinen.

Vierailija
45/45 |
13.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitominen Ei Kuulu Minun Leikkeihini inhoan jos pikkarit on polvissa tunnen itseni sitotuksi Olen mielelläni Nakuna Max Rintsikoissa Pyllyni on Kutissut 12Vuotiaasta Lähtien Vieläkin Pylynikutiaa,Kihelmöi Vitsa Auttaa Tähän olen kultani sylissä pyöriteltävänä pimppasylkee nesteensä Ihanaa.