Kuinka saada nainen parisuhteeseen?
Näin miehenä sinkkuna on ihan kivaa ja nautin siitä vapaudesta. On ollut irtosuhteita jo tarpeeksi. Olisi kiva löytää se sopiva ja asettua lopulta jonkun kanssa vaan tuntuu olevan mahdottoman työn takana. Kaikki naiset joista olen ollut kiinnostunut, no niitä nyt ollut siis oikeastaan 3, ovat antaneet pakit. On ollut pirun kivaa, hyvää seksiä, mutta jokaisella on tullut samanlainen vastaus takaisin ja ettei naisella ole noussut sellaista tunnetta mitä odotti, kemiat ei kohdanneet, hyvää loppuelämää. Nämä ovat kyllä olleet kauniita, hyvät kropat ja varmasti vientiäkin riittää, mutta mitä yliluonnollisia juttuja ne odottaa mieheltä?
Mulla on elämä kondiksessa. Sijoitan, treenaan, soitan instrumenttia, some juttuja, keskipalkkainen mutta nousussa, mielestäni ihan ok näköinen vielä. Olen oma itseni ja naisilla on kyllä ollut kivaa mun kanssa. Seksistä ovat nauttineet kovasti. Tämä juuri pakit antanut tapaus kertoi suoraan että hän ei ole sormileikeistä ennen niin nauttinut mut nyt oli kyllä jees.
Kohta alkaa olemaan niin kova kuori mulla, että viittiikö sitä kohta enää. Kävi mielessä jatkossa antaa itse naiselle seksiä vasta viidensien treffien kohdalla. Yleensä ongelma on päinvastainen. Ja kyllä nämä naiset ainakin Tinderin perusteella etsivät vakio kainalopaikkaa.
Nyt tämän viimeisen pakkien kohdalla kysyin suoraa rakentavaa palautetta jos jotai meni persiilleen mun osalta, odotan vielä vastausta. Toki voihan se olla mahdollista että kemiat ei vaan kohtaa.
Mä ku olen kiinnostunut, kysyn aika vaikeitakin kysymyksiä ja ilmaisen sen aika innokkaana. Ja tulee seuraavia treffei jo keskustelua siinä, että mitä mitä. Vaimovitsei jne, taisin mä harjan jättämisestäki heittää jotai läppää. Eli pitäskö mun tää yli-innokkuus jättää pois ja olla mystisempi tai tylsempi? Mun persoona pääsee valloilleen kun löytyy kiinnostava tyyppi, minkäs sille teen.
Ei vaan jaksais enää harrastaa seksiä jonkun kanssa kenen kanssa tuntuu siltä, että haluaisin tutustua suhdemielessä.
Naiset, kertokaa mulle mitä mä tekisin toisin. M30.
Ja siis kyllä. Mullakin on tunteet enkä jaksa mitää panojuttuja enää. Voi se mennä näin miehelläkin.. Ihastun myös helposti joten.. En tiiä, pitäskö vaan vetää selibaatti päälle.
En mä nyt jatkuvasti ole seksiä harrastamassa mutta tarpeeksi usein ja nyt kun suhdetta haen niin sitäkin vähemmän. Ois kiva löytää se tunneyhteys jonkun kanssa, vastakaiku vaan puuttuu.
Kommentit (365)
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua, mutta tuon oman näkemykseni, mikä on miehessä todella tärkeää: taka-ajatusten puuttuminen.
Minä kun tapasin mieheni, niin hän makasi maassa ja minulla oli hame päällä. Minulla on myös isot rinnat. Kertaakaan hän ei jäänyt kiinni siitä, että olisi yrittänyt kurkata hameen alle tai katsoa rintoihini. Hän katsoi vain silmiini.
Tämä teki minuun ison vaikutuksen. Jos miehen katse yhtään harhailee, niin se on sitten siinä.
Tämä on todella hyvä ohje kaikille. Itse pyrin tätä tekemään. Se on ihan mahtavaa tuijottaa pitkään silmiin. Monen naisen kohdalla (ei kaikkien) jostain syystä eivät katso pitkään mua silmiin, enemmänkin jatkavat sitten vain alaspäin katsomista tms. Ihankuin tilanne olisi jotenkin kiusallinen tai sitten alistumisreaktio. Toki yritän pitää katsekontaktia ja välillä jopa pyytänyt että katso mua silmiin. No ei treffitilanteessa mut esim jos on ollut flirttiiä ja/tai hommat edennyt pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Nainen aistii miehestä helposti sen, jos mies on tyyppiä, joka tykkää iskeä naisia tai joka pyörittää paljon naisia. Sellaisen miehen kanssa kyllä voi ryhtyä kevytsuhteeseen tai hauskanpitoon, jos sattuu olemaan nainen, joka haluaa tällaisis kevytsuhteita. Mutta eipä sellaisen miehen kanssa mitään vakiintunutta ja pysyvää halua, sitä varten on erilaiset miehet.
Ne erilaiset miehet näkevät kuvailemassasi naisessa aivan saman hauskanpitäjän kuin ap on(vrt 10 seksikumppania/6kk)
Alistumisreaktio? Kuka ihme ajattelee tuollaista? Ehkä ne naiset siksi kääntävät pois katseensa.
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua, mutta tuon oman näkemykseni, mikä on miehessä todella tärkeää: taka-ajatusten puuttuminen.
Minä kun tapasin mieheni, niin hän makasi maassa ja minulla oli hame päällä. Minulla on myös isot rinnat. Kertaakaan hän ei jäänyt kiinni siitä, että olisi yrittänyt kurkata hameen alle tai katsoa rintoihini. Hän katsoi vain silmiini.
Tämä teki minuun ison vaikutuksen. Jos miehen katse yhtään harhailee, niin se on sitten siinä.Tämä on todella hyvä ohje kaikille. Itse pyrin tätä tekemään. Se on ihan mahtavaa tuijottaa pitkään silmiin. Monen naisen kohdalla (ei kaikkien) jostain syystä eivät katso pitkään mua silmiin, enemmänkin jatkavat sitten vain alaspäin katsomista tms. Ihankuin tilanne olisi jotenkin kiusallinen tai sitten alistumisreaktio. Toki yritän pitää katsekontaktia ja välillä jopa pyytänyt että katso mua silmiin. No ei treffitilanteessa mut esim jos on ollut flirttiiä ja/tai hommat edennyt pidemmälle.
No onhan se kiusallista, jos katsomalla katsotaan silmiin eli se on jotenkin rakennettu tilanne. Ap, susta puuttuu tunne. Kaikki on ihan hirveää taktikointia ja analysointia.
Mikä pitkään silmiin katsomisessa on mahtavaa?
Normaalissa vuorovaikutuksessa on Hietasen mukaan äärimmäisen häiritsevää, jos joku katselee erittäin pitkiä aikoja toista silmiin.
– Tavallisesti katsetta irrotetaan keskustelukumppanista usein. Useimmat meistä eivät harrasta kovin pitkiä katsekontakteja, Hietanen sanoo.
Pari sekuntia katsekontaktiksi on jo pitkä aika.
Tavallisesti katsetta irrotetaan keskustelukumppanista usein.
Erityisesti ammatillisessa roolissaan jotkut pitävät yllä niin pitkiä katsekontakteja, että ne voidaan kokea jo kiusallisina, outoina tai tungettelevina.
Tiukalla silmiin tuijottamisella voidaan Hietasen mukaan yrittää antaa luotettava vaikutelma. Esimerkiksi poliitikot ovat televisiohaastatteluissa hyvin taitavia pitämään katseensa kohdistettuna yhden henkilön silmiin.
En lukenut ketjusta kuin aloituksen mutta ensimmäinen joka tuli mieleen että aloittajalla on hieman lapsellinen kuva siitä millä perusteilla ihmiset menevät parisuhteeseen. Ei siihen mennä niin että löydetään joku ihan kiva ja ok (jota aloittaja varmaan on) vaan ihminen joka tuntuu jollain tavalla ihan erityiseltä. Ja sellaista kemiaa ei vain yksinkertaisesti löydä ihan helposti. On aika paljon tuurista kiinni että onko se ihminen se ensimmäinen jonka kanssa päätyy treffeille vai se sadasviideskymmenes. Vähänkin huonolla tuurilla saa kyllä tavata aika ison määrän ihmisiä ennen kuin löytyy se jonka kanssa todella kolahtaa.
Ei siinä siis auta se että kyselee naisilta että mikä minussa oli vikana ja mitä voisin tehdä toisin. Tuskin mitään. Et vain ollut se joka saa aikaan sen oikean tunteen. Ei sille voi mitään jos sitä ei synny. Ainoa mitä voi tehdä on laittaa uutta matoa koukkuun ja tavata lisää ihmisiä.
Voi kunpa se pelkkä kemia riittäisi. Ei sillä pääse kuin alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Joopas joo. Varo pelimiestä. Hän on hurmaava, sosiaalinen, verbaalisesti lahjakas, huumorintajuinen, itseilmaisuun kykenevä. Omaa myös herkän puolensa ja haluaa uskoa löytävänsä loppuelämän rakkauden. Unikuvissaan. Tosielämässä liitää kukasta kukkaan, naiset on pääasiassa seksiä ja rakastumisfantasiaa varten. Naisesta otetaan irti se mitä vaan saadaan, pyöritetään sitä oman tahdon mukaan ja nautitaaan onnistumisentunteesta, kun nainen rakastuu ja katsoo ihaillen, kun saa naisen pyydystetttyä sänkyyn jne.
Minä menin naimisiin tällaisen hurmaavan pelimiehen kanssa ja päivääkään en ole katunut. Mene sinä vain treffeille itseilmaisuun kykenemättömien, epäviehättävien ja jurojen peräkammarinpoikien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kemiahan juuri pitää koossa suhdetta vuosikymmenten päästäkin. Vaikka muita ongelmia kohtaisikin, niin kemia auttaa siihen, ettei erota, vaan työstetään ongelmat kuntoon taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemiahan juuri pitää koossa suhdetta vuosikymmenten päästäkin. Vaikka muita ongelmia kohtaisikin, niin kemia auttaa siihen, ettei erota, vaan työstetään ongelmat kuntoon taas.
Aika laajasti kemian määrittelet, jos noin tosiaan ajattelet. Ihminen kun ei ole vain kemiallisia hormoneja.
Itse käytän vanhanaikaista käsitettä: rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Makekeke kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä teki minuun ison vaikutuksen. Jos miehen katse yhtään harhailee, niin se on sitten siinä.Tämä on todella hyvä ohje kaikille. Itse pyrin tätä tekemään. Se on ihan mahtavaa tuijottaa pitkään silmiin. Monen naisen kohdalla (ei kaikkien) jostain syystä eivät katso pitkään mua silmiin, enemmänkin jatkavat sitten vain alaspäin katsomista tms. Ihankuin tilanne olisi jotenkin kiusallinen tai sitten alistumisreaktio. Toki yritän pitää katsekontaktia ja välillä jopa pyytänyt että katso mua silmiin. No ei treffitilanteessa mut esim jos on ollut flirttiiä ja/tai hommat edennyt pidemmälle.
No onhan se kiusallista, jos katsomalla katsotaan silmiin eli se on jotenkin rakennettu tilanne. Ap, susta puuttuu tunne. Kaikki on ihan hirveää taktikointia ja analysointia.
Mikä pitkään silmiin katsomisessa on mahtavaa?
No siis ei tietenkään väkisin katsota toista silmiin. Mut jos siinä on kahden kesken kipinää, se silmiin katsominen tuntuu tosi hyvältä ja luonnolliselta. Tulee jopa vatsanpohjaan asti ja siinä helposti alla myös enemmän hymyilee. Ja tottakai itsekin siirrän katsetta, usein vastapuoli tekee sen vain ennen minua.
Mut siis mä oon kova analysoimaan ja miettimään jälkikäteen asioita. Todennäköisesti tekee vain enemmän hallaa kuin hyvää etenkin mielenterveydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika laajasti kemian määrittelet, jos noin tosiaan ajattelet. Ihminen kun ei ole vain kemiallisia hormoneja.
Rakkaus on varmasti pitkälti monelle sama asia, kuin se kemia... Itselleni ainakin se kemia tarkoittaa sitä, että miehessä joku vetää aina vaan puoleensa, vaikka pitkässä suhteessa on ollut moni ylä- ja alamäkiä. Seksi on edelleen hyvää (tai jopa parempaa) 25 vuoden jälkeen.
Toinen tärkeä asia on tietysti halu pitää parisuhdetta yllä. Jos tahtoa ei löydy, ei mikään kemia riitä parisuhteessa. Sitoutuminen vaatii tahtoa.
Ap: liiallinen sitoutumispakkomielle karkottaa kenet tahansa. Todennäköisesti naiset ovat kokeneet sitoutumishalusi ahdistavana ja lopettavat suhteen. Anna naiselle tilaa. Hyvä seksi on tärkeä asia, mutta harvoin se naisille riittää parisuhteen perustaksi.
Ehkä on hyvä vuorotella sen suhteen, kumpi ottaa seuraavan askeleen. Oletko aina itse ehdottanut seuraavaa tapaamista, laitatko ensimmäisen viestin itse, miten suhde on edennyt? Nämä asiat kertovat dynamiikasta paljon.
Silmiin katsomisesta sen verran, että itseäni ei ole koskaan haitannut, että miehen katse vilahtaa rinnoissa tai takapuolessa. Osoittaa kiinnostusta. Oma katse saattaa vilahtaa ajoittain myös miehen paketissa, ei mahda mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on varmasti pitkälti monelle sama asia, kuin se kemia... Itselleni ainakin se kemia tarkoittaa sitä, että miehessä joku vetää aina vaan puoleensa, vaikka pitkässä suhteessa on ollut moni ylä- ja alamäkiä. Seksi on edelleen hyvää (tai jopa parempaa) 25 vuoden jälkeen.
Toinen tärkeä asia on tietysti halu pitää parisuhdetta yllä. Jos tahtoa ei löydy, ei mikään kemia riitä parisuhteessa. Sitoutuminen vaatii tahtoa.
Seksipainotteisessa liitossa halu on se kaikkien keskeisin ajuri. Oli aamu tai ilta niin aina haluttaa. Vaikka olisi riidelty miten tulisesti niin aina vaan haluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap: liiallinen sitoutumispakkomielle karkottaa kenet tahansa. Todennäköisesti naiset ovat kokeneet sitoutumishalusi ahdistavana ja lopettavat suhteen. Anna naiselle tilaa. Hyvä seksi on tärkeä asia, mutta harvoin se naisille riittää parisuhteen perustaksi.
Ehkä on hyvä vuorotella sen suhteen, kumpi ottaa seuraavan askeleen. Oletko aina itse ehdottanut seuraavaa tapaamista, laitatko ensimmäisen viestin itse, miten suhde on edennyt? Nämä asiat kertovat dynamiikasta paljon.
Silmiin katsomisesta sen verran, että itseäni ei ole koskaan haitannut, että miehen katse vilahtaa rinnoissa tai takapuolessa. Osoittaa kiinnostusta. Oma katse saattaa vilahtaa ajoittain myös miehen paketissa, ei mahda mitään...
Seksi ei ole mikään hävettävä parisuhteen perusta. Seksillä en tarkoita vain yhdyntää. Kemia onkin nykyään koodinimi seksuaaliselle halulle ja seksuaaliterapia on melkein kokonaan korvannut vanhan parisuhdeterapian. Seksiperusteisen parisuhteen hyvä puoli on se, että se yksinkertaistaa parisuhdetta. Turha ajattelu jää pois, antaa vaistojen viedä. Tietenkin ylenmääräinen ja monotoninen seksi alkaa syödä itseään kuten mikä tahansa muukin mättö.
Seksiperusteisessakin liitossa voi olla ihmisillä eri määreet sille seksille. Toinen haluaa toisenlaista laatua kuin toinen.
Vierailija kirjoitti:
Normaalissa vuorovaikutuksessa on Hietasen mukaan äärimmäisen häiritsevää, jos joku katselee erittäin pitkiä aikoja toista silmiin.
– Tavallisesti katsetta irrotetaan keskustelukumppanista usein. Useimmat meistä eivät harrasta kovin pitkiä katsekontakteja, Hietanen sanoo.
Pari sekuntia katsekontaktiksi on jo pitkä aika.
Tavallisesti katsetta irrotetaan keskustelukumppanista usein.
Erityisesti ammatillisessa roolissaan jotkut pitävät yllä niin pitkiä katsekontakteja, että ne voidaan kokea jo kiusallisina, outoina tai tungettelevina.
Tiukalla silmiin tuijottamisella voidaan Hietasen mukaan yrittää antaa luotettava vaikutelma. Esimerkiksi poliitikot ovat televisiohaastatteluissa hyvin taitavia pitämään katseensa kohdistettuna yhden henkilön silmiin.
Eiköhän Ap tunne nämä jutut kuin omat taskunsa. Silmiin katsomisen tavoite deittailutilanteessa on hämätä naista. Kun vaatteet on riisuttu ja seistään vastakkain vartaloiden arviointivaiheessa niin miehen heijari alkaa helposti kohota. Hän pyrkii säilyttämään cooleuden ja hämää sillä, että katsoo naista tiukasti silmiin. Tavoite on tällöin osoittaa, että nainen ei herätä reaktioita vaikka oma kroppa yrittäisi reaktiollaan tätä pettää.
Vierailija kirjoitti:
Ei katse sinänsä vaan miten nälkäinen se on
Tuli mieleen, että Ap:lle voisi sopia suhde jonkin seksityöläisen kanssa (vaikkei nyt ihan mikään Richard Gere olisikaan)
Tämä teki minuun ison vaikutuksen. Jos miehen katse yhtään harhailee, niin se on sitten siinä.