Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
En halua katsoa koosteita tai studiota, koska niiden välittämä vinoitunut ja puolueellinen kuva ärsyttää niin paljon. Kiinnostaisi kuitenkin tietää mitä tänään vieraana oleva Jassu sanoo, koska on ainoa ohjelman vakiokaartiin kuuluva, joka katsoo 24/7 ja tietää mm. Kirsin todellisen luonteen. Joten raportoikaa Jasdun kommentit tänne, please.
Miikka olis kyllä ihanne kumppani.
Niin kauniisti puhuu puolisostaan aina ja Instassakin ihania juttuja.
Puhuu myös tosi nätisti talossa muille asukkaille. Vaikuttaa tosi fiksulta, asialliselta ja luotettavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeolla maha kipeä, oisko saanut hiivaiselta, p..kaiselta ruokapöydältä? Kannattaisikohan lopultakin kieltää sen juoruilijan istuminen/seisominen ruokapöydällä?
Eikö siellä ole lautasia? Pöydältä syödään? Huh huh. Lautasia taloon.
Heidi ei ole ehtinyt tiskaamaan, kun on pitänyt nuoleskella Sofiaa, niin täydellistä ihmistä.
Miksi nuoleskelisi tuota korkokenkää, ei siitä mitään hyötyä.
Aso voitti aikoinaan kun puheli yksin kiukaalle saunassa. Sitä pätkää näytettiin loputtomiin kaikissa koostelähetyksissä ja netissä. Muuten ei mies saanut sanaa suustaan. Ruzbeh ehkä yritti vähän samaa peliliikettä jutellessaan yksin yöllä ja pelleillessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliko reep viimeksi haukkumassa kun heidi "antoi"liittolaisen mennä häätöön? nyt itse antoi äänen omalleen
Tämä!!!
Muutenkin aivan sairasta, että ensin halutaan joku tyyppi häätöön, annetaan sille häätöäänet, ja sitten (teko)itkeskellään kun se on niiiiiin hyvä tyyppi ja hirvee harmi kun jättää talon?!? WTF???
Aleksikin äänesti Rusua ja sitten pihalla kaulailee Rusun kanssa että sää oot niin mun paras ystävä täällä???
Kornilta näytti Sofian ja Tuulan tekoitkut siinä kun Rusu häädettiin.
Olisi jassu nyt vaan oma itsensä ja kiroilisi joka toisen sanan.
Eipä mimmi uskalla.
Rahaa puhuu puolestaan.
Toi Karvan on huippuluokan vapaaottelia. Toivottavasti tuo uutta väriä taloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oliko reep viimeksi haukkumassa kun heidi "antoi"liittolaisen mennä häätöön? nyt itse antoi äänen omalleen
Tämä!!!
Muutenkin aivan sairasta, että ensin halutaan joku tyyppi häätöön, annetaan sille häätöäänet, ja sitten (teko)itkeskellään kun se on niiiiiin hyvä tyyppi ja hirvee harmi kun jättää talon?!? WTF???
Aleksikin äänesti Rusua ja sitten pihalla kaulailee Rusun kanssa että sää oot niin mun paras ystävä täällä???
Jep, tollaset ystävät eivät ole mitään ystäviä.
Miikka selvästi johtajahahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä Ruzu on söpö mutta Aleksi ei. Kauneus on katsojan silmissä. Jokainen tykkää mistä tykkää.
Eivät ole menneet missikisaan joten voit pitää turhat ja typerät mielipiteesi omana tietonasi.
Harmi, ettei sun kuvaa voi tässä arvostella. :DMitä pahaa siinä on jos sanoo kuka on ulkonäöllisesti omaan mieleen ja kuka ei? Ei sitä pahalla tarkoiteta. Sama kuin sanoisi mielipiteen persoonasta.
Et sinä sitä noin sanonutkaan, vaan asiattomasti. Mutta turhaa rumalle vammaiselle koettaa selittää.
Miten on asiatonta sanoa että joku ei ole söpö?
Ei siinä ollut kaikki mitä sanoit. Vammainen ei tietenkään muista.
Niin...? Sanoin että Ruzu on mielestäni söpö, kauneus on katsojan silmässä ja jokainen tykkää mistä tykkää?
Mummo taas herkällä tuulella
No, tuleeko yhteishenki hyväksi. Tajusiko joku, että kritiikkiä on tullut kotikatsomoista?
(Voi juma tota Tuulaa 🥱)
Vierailija kirjoitti:
Miika ja Heidi mun suosikit
Samaistutko, koska ovat talon rumimmat? Ei ainakaan mitään kadehtittavaa.
Kooste järkyttävää shaibaa liveen verrattuna. Näkee tuotannon puolueellisuuden.
On tuo Tuula kyllä vastenmielinen. Taas kerätään sympatiapisteitä omaan pussiin ja otetaan se uhrin rooli itkeskelemällä ruokapöydässä. Tuossa mummossa ei ole mitään sympaattista.
Voiko joku selittää, mikä lammaslauma tuolla äänestelee. Ensin pannaan paras kaveri pihalle, mukava ihminen, hyvä tyyppi ja sitten itketään perään. Onko tämän vuoden punainen lanka koko pelissä tosiaan selkäänpuukotus ja kaksinaamaisuus. Eniten ihmetyttää Heidi, Aleksi, Mia ja Reeo, ei mitään ryhtiä, mennään vaan joukon jatkona.
Ja kun joku täällä kirjoittaa, että Sofia on mukava eikä juonittele, niin kissan viikset. Kova pelaaja joka on kuulolla joka ryhmässä, on ymmärtävinään, mutta käyttää toisten uskoutumisia omaksi hyödykseen ja käyttää valtaansa.
Kostonsa Rusulle pikkuasiasta oli hyvä osoitus hänen kovuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi tuota Heidiä nuoleskelemassa Sofiaa. Sääolot minun mielestä niin täydellinen ihminen ja nyt sä nouset siitäkin vielä ylemmäs.
Typerä pikkulikka.
Ja sinä olet älykäs vanha kurppa?
En minä ole BB talossa. Pysy asiassa ja jätä muut kirjoittajat rauhaan.
Kyllä sinuakin saa arvostella, kun tänne paskaasi suollat. Jos et kestä niin painu pois.
Kannattaa opetella, miten keskustelupalstalla käyttäydytään ja pysyä aiheessa.
Toisten kirjoittajien kimppuun ei hyökätä, eikä heitä nimitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!!!
Jep, tollaset ystävät eivät ole mitään ystäviä.
Eipä kahdessa viikossa tosiystäviksi tulla ja tuo on sitä paitsi kilpailu.
Jaahas, tähän ketjuun on päässyt joku säälittävä trolli jolla ei ole parempaa tekemistä kuin haukkua vammaisia ja selittää heille asioita vaikka nämä "vammaiset" eivät edes "ymmärrä". Eli on itsekin siis vähän vajaa kun yrittää tehdä mahdotonta.
Ei se ole haukkumista, koska olet oikeasti vammainen. Etkä ole mikään arvostelemaan muiden haukkumisia.