Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jassu laitettiin taas hiljaiseksi.
Rusu! Meillä on ikävä sinua!
Rusua ois voinut katsella pitempääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä Ruzu on söpö mutta Aleksi ei. Kauneus on katsojan silmissä. Jokainen tykkää mistä tykkää.
Eivät ole menneet missikisaan joten voit pitää turhat ja typerät mielipiteesi omana tietonasi.
Harmi, ettei sun kuvaa voi tässä arvostella. :DMitä pahaa siinä on jos sanoo kuka on ulkonäöllisesti omaan mieleen ja kuka ei? Ei sitä pahalla tarkoiteta. Sama kuin sanoisi mielipiteen persoonasta.
Et sinä sitä noin sanonutkaan, vaan asiattomasti. Mutta turhaa rumalle vammaiselle koettaa selittää.
Onko sinun viestisi asiallinen? Ei nimittelyä?
Miikka ja Heidi piti loppuun asti liittolaisen puolia. Nostan hattua! Reeolta lähti nyt pisteet jyrkkään alamäkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun mielestä Ruzu on söpö mutta Aleksi ei. Kauneus on katsojan silmissä. Jokainen tykkää mistä tykkää.
Eivät ole menneet missikisaan joten voit pitää turhat ja typerät mielipiteesi omana tietonasi.
Harmi, ettei sun kuvaa voi tässä arvostella. :DMitä pahaa siinä on jos sanoo kuka on ulkonäöllisesti omaan mieleen ja kuka ei? Ei sitä pahalla tarkoiteta. Sama kuin sanoisi mielipiteen persoonasta.
Et sinä sitä noin sanonutkaan, vaan asiattomasti. Mutta turhaa rumalle vammaiselle koettaa selittää.
Miten on asiatonta sanoa että joku ei ole söpö?
Miika ja Heidi mun suosikit
Vierailija kirjoitti:
Fisu haisee. Kirsiä näkynyt?
Hae apua, että loppuu nuo alapääjutut. Kuulostat neljävuotiaalta lapselta.
Ihana Sami! Hiljensi ton matamin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuula jatkaa finaaliin!!!!
Meitä faneja riittää. Äänestetään ja pidetään talossa finaaliin!
Yök🤮
Heidillä oli kiire Miikkan kanssa yövartioon vaikka isot pinot kuivuneita tiskejä. Nabaz tiskaa 15 minutissa sen minkä Heidi vuorokaudessa. Mites nyt huijasko Heidi Sallaa että saanut Rooman olla äänestämättä Sallaa.
Vierailija kirjoitti:
Miika ja Heidi mun suosikit
On kyllä tullut selväksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Jassu osaa kysyä oikeat kysymykset.
Ai saakeli, jos se sais olla haastattelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä yritä moralisoida toisten kielenkäyttöä jos omasta suustasi pääsee sammakoista. Et ole yhtään sen parempi. Säälittävää myös käyttää vammaista haukkumanimenä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä varmasti mainittu jo aiemmin, en jaksa koluta taaksepäin, mutta olisi ollut jumalaton peliliike äänestää Sofia ulos.
Ei tuo porukka tunnu kykenevän mihinkään todellisiin peliliikkeisiin.
hyvä jassu, kysy rusbelta kotonakin pelleilet kun olet yksin...
Järkyttävä tuo jassu. Pahempi possu kiroilija se toki oli aikoinaan bbssä mutta niiiiin hirveä vieläkin. Miksi päästetään studioon huutamaan, haukkumaan kisailijat. Yrittää ottaa juontajan paikankin, nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on asiatonta sanoa että joku ei ole söpö?
Ei siinä ollut kaikki mitä sanoit. Vammainen ei tietenkään muista.
Aleksi ei ole aito. Esitti Rusun ystävää mut anto häätöpisteen.Ja ne krokotiilin kyyneleet,Ei hyvä.
Miten Kirsi sai kiitollisuusringissäkin puukotettua porukkaa selkään :D "olen kiitollinen että talossa on ihmisiä, jotka ymmärtää minua vaikka en sanoisi sanaakaan".