Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
88921/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen niiiiiiin tyytyväinen, että Salla ei ole häädössä. 🙂

No ihan kiva Sallalle, ettei aina tartte olla häätösohvalla. Ihan kiva reipas tyttö. Mutta olisin toivonut suosikkieni Reeon, Heidin ja Millun takia, että Salla olisi ollut häädössä. Että Miikka tai Reeo olisi voittanut nimeämiskisan, koska he olisivat laittaneet sohvalle Sallan.

Salla olisi pudonnut ja suosikkini olisivat päässeet finaaliin. Salla ei tule voittamaan, joten hänen menemisensä finaaliviikolle on turhaa. Putoaa seuraavaksi kun tilaisuus on.

Ai jaa, no mä olisin just halunnut Reeon häätöön, joka ei ole minun suosikkini. Sallaa on kiva vielä seurata, eikä ole minulle yhtään turhaa.

Vierailija
88922/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei BB näytä muille videoita mitä Laura on puhunut naisten nesken koko kauden aikana muista? Tuntuu, että Lauraa suojellaan.

Niinpä, eikä edes koosteissa ole juuri näytetty. Itse 24/7 seuranneena Laura on (+Merve) haukkunut Reeoa törkeillä sanoilla mm et Reeon katse oli psykoosissa, on muka hullu ja mulkku jne. Muistan kyllä nuo vaikka tuota Löröä siskonsakin kirjeessä sanoi, et olet ollut iloinen rehellinen itsensä, hah hah haa, ei tod.

Jos Reeo olisi sanonut jotain ihmistä psykopaatiksi ja mulkuksi, niin takuuvarmasti olisi näytetty koosteissa monta kertaa uusintana 😅

Niin olis, jopa melkein lentänyt talosta. Äsken kelasin tuon kun Salla jutteli Reeon kanssa, niin hyvä kun Reeo sanoi, ettei 11 viikkoon kukaan ole tullut kysymään häneltä mitään eli vaikka että miten sä Reeo voit. Molla maija oli ihan silmän selällään, et nii joo. Ja kaiken lisäksi Reeo pyysi anteeksi tuolta tyhmältä Sallalta, voi hel...ti! Joo varmaan Reeoa harmittaa, kun tsempannut ja tukenut tuona naista ja sit muija kääntää takkinsa ja äänestää Reeoa. Harmittaa, että tuo on finaalissa, jollei sit tippuis viikolla, toivotaan.

Eihän Reeo ole paremmuuttaan kelpuuttanut kuin Miikan ja Heidin juttu kavereikseen. Olis niiden kanssa keskustellut voinnistaan ja vatsinkin Heidin kanssa, jonka kanssa on kälättänyt kaikki yöt... Ai niin mutta Heidikin kelpaa juttu seuraksi vain, kun pitää kuulustella muiden asukkaiden sanomiset ja keitä muut ovat äänestämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88923/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan kiva Sallalle, ettei aina tartte olla häätösohvalla. Ihan kiva reipas tyttö. Mutta olisin toivonut suosikkieni Reeon, Heidin ja Millun takia, että Salla olisi ollut häädössä. Että Miikka tai Reeo olisi voittanut nimeämiskisan, koska he olisivat laittaneet sohvalle Sallan.

Salla olisi pudonnut ja suosikkini olisivat päässeet finaaliin. Salla ei tule voittamaan, joten hänen menemisensä finaaliviikolle on turhaa. Putoaa seuraavaksi kun tilaisuus on.

Ai jaa, no mä olisin just halunnut Reeon häätöön, joka ei ole minun suosikkini. Sallaa on kiva vielä seurata, eikä ole minulle yhtään turhaa.

Reeohan on häädössä.

Vierailija
88924/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Salla pysy ohjeitten mukaan vauhdissa ei minkäänlaista rytmitajua hyppii kuin harakka mutta käyhän se suu sitäkin enemmän. Ällötys koko kaksinaamainen takanajuoruaja oman edun tavoittelia itkuiikka.

On sulla vaikeeta.

Täällä alkaa tuo reeolais-uskontokuntalaisten kiima kasvaa. Ihan kaikista ei-roomalaisista ollaan löytävinään koko ajan vaikka mitä vikaa ja se pitää kirjoittaa tänne. Sitten toiset kommentoivat ja kehuvat. Erittäin lapsellista ja typerää. Oikeat fanit kannustaisivat omia eivätkä yrittäisi mollata muita, mutta se on näille liian vaikeaa.

Vierailija
88925/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Millu huutaa lähes koko ajan?????

Vierailija
88926/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivasuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule enää nimeämisiä. Asiakkaat niinkö nuo sanoo niin äänestää ulos 27.11. se menee liukuhihna systeemillä kunnes 2 jää ja menevät studioon ja sitten jännitetään voittaako tolokun nainen Laura vai risuparta Reeo. 

Vai vielä tolokun nainen= mielstäni enemmänkin tolkuton nainen kiukkuineen päivineen. Kohtahan sillä alkaa nuo vaihdevuodetkin hätistellä ja tekevät mielialamuutoksia....

Millä tavoin Laura on tolkun nainen. En näe tällaisessa väitteessä mitään perustetta. 

Tolkun nainen ei kitise ja kiukuttele lapsen lailla. Laura on kuitenkin jo lähes keski-ikäinen. 

Toiset joutuu hyysäämään tuota pikkulapsen lailla käyttäytyvää aikuista naista.

Nuoretkin käyttäytyy talossa iisimmin.

Laura on uhri. Joutunut tahtomattaan juonittelujen renkaaseen, itse ei "osaa" juonitella kun ei osaa edes bingon sääntöjä.

Luonteeltaan kiusaaja ja selkäänpuukottaja, vain siskonsa somepierujen perusteella itse aurinko.

Kerro jo viimeinkin, ketä on puukottanut selkään?

Kiusaajan ominaisuuden myönnät kuitenkin? ;)

Vierailija
88927/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on siinä oikeassa että -kukaan- ei ole koko kauden aikana tukenut häntä ja kysynyt, että mitä kuuluu. Vaikka Reeo itse on tukenut ja kannustanut ja hoivannut muita. Eikä ole siitä suuttunut vaikka selvästi hieman paha mieli ollut.

Ihan samaa kirjoitinkin yks päivä, kun tuo Salla pöljä vetisteli, et Reeo on muka äkäinen, vaikka ei sanonut sille yhtään mitään. Reeo on tuolla tukenut noita muijia, varsinkin Sallaa alhaisissakin ja muutenkin, mutta ei ole saanut kun pas...aa niskaan, ja tosiaan ei kukaan kysy Reeolta miten sä voit, kyllä miehetkin saa tuntea ja näyttää mieltä. Tällä kaudellahan nuo naiset on koko ajan vatkaamassa asioita ja itkemässä ja voi voi kun tuli paha mieli, ja miehet hiipii varpaillaan.

Itseäni ärsyttää se, että koosteissakin ruoditaan kaikki Reeon sanomiset ja käännetään herkästi negatiiviseksi. Esim. se kun herra Snow veti herneenpalon nenään siitä, kun Reeo sanoi pk:ssa, että poikaporukassa voisi puhua ronskimmin. Muiden puheita ei syynätä suurennuslasilla, vaan saavat enemmän anteeksi.

Jep, ja ku tuokin Reeon kommentti oli 100% totta. Mitään asiaa ei vaan saisi sanoa ääneen, pitää vaan toimia niin että naisille ei tule paha mieli. Mutta hyshys sitä ei saa sanoa ääneen.

Mä ainaki itsekin ymmärsin naisena tuon heiton ihan täysin, ja nauroin itsekin mukana kun heittivät siitä läppää pihalla.

Naiset toki sen sijaan saavat tiuskia Reeolle, ja Reeon pitää se vaan miehenä hiljaa niellä ja ymmärtää naisia.

Vierailija
88928/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma arvioni on, että Laura on hieman tavallista fiksumpien ihmisten suosikki. Luonnollisesti tämän kaltaisilta sivustoilta ei liiemmin löydy hänen kannattajakuntaa.

No jos pitää että fiksuutta on viikkojen selän takana läyhäykset,säälipisteitten kerjuu tekoitkulla, joka asiaa kadehtimassa, aina naama norsunv-tulla niin joo, kuka mitäkin fiksuna pitää.

Vierailija
88929/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Miialla päässyt paukkua

Vierailija
88930/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei BB näytä muille videoita mitä Laura on puhunut naisten nesken koko kauden aikana muista? Tuntuu, että Lauraa suojellaan.

Niinpä, eikä edes koosteissa ole juuri näytetty. Itse 24/7 seuranneena Laura on (+Merve) haukkunut Reeoa törkeillä sanoilla mm et Reeon katse oli psykoosissa, on muka hullu ja mulkku jne. Muistan kyllä nuo vaikka tuota Löröä siskonsakin kirjeessä sanoi, et olet ollut iloinen rehellinen itsensä, hah hah haa, ei tod.

Jos Reeo olisi sanonut jotain ihmistä psykopaatiksi ja mulkuksi, niin takuuvarmasti olisi näytetty koosteissa monta kertaa uusintana 😅

Niin olis, jopa melkein lentänyt talosta. Äsken kelasin tuon kun Salla jutteli Reeon kanssa, niin hyvä kun Reeo sanoi, ettei 11 viikkoon kukaan ole tullut kysymään häneltä mitään eli vaikka että miten sä Reeo voit. Molla maija oli ihan silmän selällään, et nii joo. Ja kaiken lisäksi Reeo pyysi anteeksi tuolta tyhmältä Sallalta, voi hel...ti! Joo varmaan Reeoa harmittaa, kun tsempannut ja tukenut tuona naista ja sit muija kääntää takkinsa ja äänestää Reeoa. Harmittaa, että tuo on finaalissa, jollei sit tippuis viikolla, toivotaan.

Eihän Reeo ole paremmuuttaan kelpuuttanut kuin Miikan ja Heidin juttu kavereikseen. Olis niiden kanssa keskustellut voinnistaan ja vatsinkin Heidin kanssa, jonka kanssa on kälättänyt kaikki yöt... Ai niin mutta Heidikin kelpaa juttu seuraksi vain, kun pitää kuulustella muiden asukkaiden sanomiset ja keitä muut ovat äänestämässä.

Vierailija
88931/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jedi-soturit, aloittakaamme imperiumin vastaisku. Nyt ääniä Heidi-ritarille!

Vierailija
88932/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaaja :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viivasuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule enää nimeämisiä. Asiakkaat niinkö nuo sanoo niin äänestää ulos 27.11. se menee liukuhihna systeemillä kunnes 2 jää ja menevät studioon ja sitten jännitetään voittaako tolokun nainen Laura vai risuparta Reeo. 

Vai vielä tolokun nainen= mielstäni enemmänkin tolkuton nainen kiukkuineen päivineen. Kohtahan sillä alkaa nuo vaihdevuodetkin hätistellä ja tekevät mielialamuutoksia....

Millä tavoin Laura on tolkun nainen. En näe tällaisessa väitteessä mitään perustetta. 

Tolkun nainen ei kitise ja kiukuttele lapsen lailla. Laura on kuitenkin jo lähes keski-ikäinen. 

Laura on uhri. Joutunut tahtomattaan juonittelujen renkaaseen, itse ei "osaa" juonitella kun ei osaa edes bingon sääntöjä.

Luonteeltaan kiusaaja ja selkäänpuukottaja, vain siskonsa somepierujen perusteella itse aurinko.

Älä siellä rupea tinkimään! Ketä puukottanut selkään?

Vierailija
88933/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satun tietämään, että Reeo on tosi elämässä todella temperamenttinen.... ei voi kuin ihmetellä, miten se pitää tuon piirteensä tuolla kurissa. Hän mm. kerran lähti juoksien pakoon kun ei pitänyt eräästä tilanteesta, toisen kerran tappeli baarissa erään tyypin kanssa sanallisesti.

Jos olisi temperamenttinen, tai äkkipikainen, kyllä se luonne talossa ollessa noinkin pitkään 

olisi tullut esiin. 

Reeosta on puhutta sontaa talossa,  kertaakaan Reeo ei ole kiihtynyt kenellekään. 

Tuolla talossa jos missä, tulee luonne esiin.  Joku olisi saattanut suuttua noista halventavista puheista, joita Reeoon on kohdistunut talossa. 

Reeo on sataprosenttisesti tsempannut jokaista ja on ollut aina hyvin myötämielinen kaikille. 

Ihan yllä oleva kirjoittaja puhuu varmasti itsestään. Tainnut olla itse tappelupukarina.

Vierailija
88934/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on siinä oikeassa että -kukaan- ei ole koko kauden aikana tukenut häntä ja kysynyt, että mitä kuuluu. Vaikka Reeo itse on tukenut ja kannustanut ja hoivannut muita. Eikä ole siitä suuttunut vaikka selvästi hieman paha mieli ollut.

Ihan samaa kirjoitinkin yks päivä, kun tuo Salla pöljä vetisteli, et Reeo on muka äkäinen, vaikka ei sanonut sille yhtään mitään. Reeo on tuolla tukenut noita muijia, varsinkin Sallaa alhaisissakin ja muutenkin, mutta ei ole saanut kun pas...aa niskaan, ja tosiaan ei kukaan kysy Reeolta miten sä voit, kyllä miehetkin saa tuntea ja näyttää mieltä. Tällä kaudellahan nuo naiset on koko ajan vatkaamassa asioita ja itkemässä ja voi voi kun tuli paha mieli, ja miehet hiipii varpaillaan.

Itseäni ärsyttää se, että koosteissakin ruoditaan kaikki Reeon sanomiset ja käännetään herkästi negatiiviseksi. Esim. se kun herra Snow veti herneenpalon nenään siitä, kun Reeo sanoi pk:ssa, että poikaporukassa voisi puhua ronskimmin. Muiden puheita ei syynätä suurennuslasilla, vaan saavat enemmän anteeksi.

Jep, ja ku tuokin Reeon kommentti oli 100% totta. Mitään asiaa ei vaan saisi sanoa ääneen, pitää vaan toimia niin että naisille ei tule paha mieli. Mutta hyshys sitä ei saa sanoa ääneen.

Mä ainaki itsekin ymmärsin naisena tuon heiton ihan täysin, ja nauroin itsekin mukana kun heittivät siitä läppää pihalla.

Naiset toki sen sijaan saavat tiuskia Reeolle, ja Reeon pitää se vaan miehenä hiljaa niellä ja ymmärtää naisia.

Olen nainen ja mustakin toi Reeon sanominen oli niin totta. Mies- ja naisporukat kommunikoivat eri tavalla, eikä siinä ole mitään pahaa tai tuollaisesta pidä loukkaantua. 

Se on valkoinen lihaa syövä heteromies, joka ei saa olla mitään mieltä mistään.

Vierailija
88935/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, että roomalaiset ovat päässeet näin pitkälle siitä huolimatta, että ovat alusta asti olleet vähemmistö ja ajojahdin kohteena sekä talossa että täällä ulkopuolella. Reeo ja Heidi hienoja, vahvoja tyyppejä.

Vierailija
88936/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitter: 'Jännä juttu muuten, että BB:n sivuilla oli kauden alussa mainintaa yhteistyökumppaneille annetuista ilmaisista koodiäänistä ja niiden käytöstä. Kummaa, että ko. maininta poistui sivuilta, kun Sanoma Median oma työntekijä Mia astui taloon."

Vierailija
88937/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma arvioni on, että Laura on hieman tavallista fiksumpien ihmisten suosikki. Luonnollisesti tämän kaltaisilta sivustoilta ei liiemmin löydy hänen kannattajakuntaa.

No jos pitää että fiksuutta on viikkojen selän takana läyhäykset,säälipisteitten kerjuu tekoitkulla, joka asiaa kadehtimassa, aina naama norsunv-tulla niin joo, kuka mitäkin fiksuna pitää.

Lauraa äänestää lähinnä suku. Kohta ne joutuu hakemaan sosiaali avustusta, jos rahat loppuu. 

Lauraa en usko, että  talon ulkopuolelta paljoa äänestetään. 

Eihän Laura ole edes tuonut mitään viihdettä taloon. Istuu tuppisuuna ja murjottaa. 

Vierailija
88938/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on havainnointikyvyssä pahasti vikaa, tai sitten olet vain yksinkertaisesti uskonut somessa valehtelevia kirjoittajia.

Vierailija
88939/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaaja :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viivasuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidille on ollut edestä kun enkeli ja takaa kun mankeli. Mielin kielin leikkinyt ystävää ja sitten naps, nimeämispisteitä kaiken aikaa ja ajskanjauhantaa takanapäin. Ikävä kyllä,Heidi on liinlapsellinen tällaiseen peliin ja uskoo mitä vanharouva satuilee. Toivottavasti paha tulee saamaan palkkansa.

Vierailija
88940/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeohan on häädössä.

Onneksi.

Ketju on lukittu.