Lue keskustelun säännöt.
Miksi Hesarin juttujen kommenteissa on aina kehut
28.06.2026 |
Mukava ja hyvin kirjoitettu juttu, lukee todella usein. Ehkä aitoa kehua, ken tietää?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tietenkin siksi että nämä kommentit on kirjoittanut sama henkilö kuin jutunkin. Aivan kuten täällä. Kuuluhan vauvakin Pravda-konserniin