Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!

BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
88901/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laura ja Salla loukkaantuvat aina joka asiasta.Hankala ihmistyyppi.

Vierailija
88902/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niiiiiiin tyytyväinen, että Salla ei ole häädössä. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
88903/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule enää nimeämisiä. Asiakkaat niinkö nuo sanoo niin äänestää ulos 27.11. se menee liukuhihna systeemillä kunnes 2 jää ja menevät studioon ja sitten jännitetään voittaako tolokun nainen Laura vai risuparta Reeo. 

Vai vielä tolokun nainen= mielstäni enemmänkin tolkuton nainen kiukkuineen päivineen. Kohtahan sillä alkaa nuo vaihdevuodetkin hätistellä ja tekevät mielialamuutoksia....

Millä tavoin Laura on tolkun nainen. En näe tällaisessa väitteessä mitään perustetta. 

Tolkun nainen ei kitise ja kiukuttele lapsen lailla. Laura on kuitenkin jo lähes keski-ikäinen. 

Toiset joutuu hyysäämään tuota pikkulapsen lailla käyttäytyvää aikuista naista.

Nuoretkin käyttäytyy talossa iisimmin.

Laura on uhri. Joutunut tahtomattaan juonittelujen renkaaseen, itse ei "osaa" juonitella kun ei osaa edes bingon sääntöjä.

Luonteeltaan kiusaaja ja selkäänpuukottaja, vain siskonsa somepierujen perusteella itse aurinko.

Vierailija
88904/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla seli seli menehän nyt sitten sanomaan suorat sanat Reeolle äläkä uhoa selän takana olet raivostuttavan kaksinaamainen öyhöttäjä.

Siis sanoiko Salla noin. Jo on typerä eukko. Onhan tuo jo nähty aiemminkin, kuinka  hoopo Salla on.

Kaikenlaisia kahjoja ne taloon ottaa. 

Olen huomannut jo aikoja sitten, että Reeon kannattajat on kaikkein ilkeimpiä. Onneksi Reeo on häädössä.

Vierailija
88905/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo on siinä oikeassa että -kukaan- ei ole koko kauden aikana tukenut häntä ja kysynyt, että mitä kuuluu. Vaikka Reeo itse on tukenut ja kannustanut ja hoivannut muita. Eikä ole siitä suuttunut vaikka selvästi hieman paha mieli ollut.

Tämä on totta ihan varmasti. Reeo on tukenut muita ja on kaikille ystävällinen, Reeo tsemppaa toisia

ja auttaa kaikessa. 

Reeoa ei tue kukaan. reeo ei saa minkään moista ymmärrystä, eikä kiitosta auttamisestaan.

Kotkottajat haukkuvat vaan selän takana. Reeo on ajatustensa kanssa yksin. Reeo koeta jaksaa. 

Vierailija
88906/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura kun kaatuu tuosta taaksepäin niin on takaraivo auki. Penkki niin lähellä.

Penkki lähellä kun on puhki. Huono kunto.

Odottaa että alkohanat aukee ;)

Vierailija
88907/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hankalia, talon vanhimmat naiset. Laura aina norsun v:llä, kyräilee selän takana, tiuski mm Reeolle alhaisissa ja tuo hölmö Salla, nelikymppinen nainen, täysin huumorintajuton, ja tuo Lauran levittämä Reeo-psykoosi on raskasta katsottavaa. Onnex en tunne noita, harmittaa, et ovat finaalissa. <toivottavasti katsovat jälkikäteen, miten ovat käyttäytyneet, eikös asukkaille anneta 24/7 nauhoitukset itselleen eli koko kausi. 

Vierailija
88908/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivasuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule enää nimeämisiä. Asiakkaat niinkö nuo sanoo niin äänestää ulos 27.11. se menee liukuhihna systeemillä kunnes 2 jää ja menevät studioon ja sitten jännitetään voittaako tolokun nainen Laura vai risuparta Reeo. 

Vai vielä tolokun nainen= mielstäni enemmänkin tolkuton nainen kiukkuineen päivineen. Kohtahan sillä alkaa nuo vaihdevuodetkin hätistellä ja tekevät mielialamuutoksia....

Millä tavoin Laura on tolkun nainen. En näe tällaisessa väitteessä mitään perustetta. 

Tolkun nainen ei kitise ja kiukuttele lapsen lailla. Laura on kuitenkin jo lähes keski-ikäinen. 

Toiset joutuu hyysäämään tuota pikkulapsen lailla käyttäytyvää aikuista naista.

Nuoretkin käyttäytyy talossa iisimmin.

Laura on uhri. Joutunut tahtomattaan juonittelujen renkaaseen, itse ei "osaa" juonitella kun ei osaa edes bingon sääntöjä.

Luonteeltaan kiusaaja ja selkäänpuukottaja, vain siskonsa somepierujen perusteella itse aurinko.

Kerro jo viimeinkin, ketä on puukottanut selkään?

Vierailija
88909/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi ja reeo äänestettävä finaaliviikolle sen ovat eniten nuista kaikista ansainneet.

Vierailija
88910/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla seli seli menehän nyt sitten sanomaan suorat sanat Reeolle äläkä uhoa selän takana olet raivostuttavan kaksinaamainen öyhöttäjä.

Siis sanoiko Salla noin. Jo on typerä eukko. Onhan tuo jo nähty aiemminkin, kuinka  hoopo Salla on.

Kaikenlaisia kahjoja ne taloon ottaa. 

Olen huomannut jo aikoja sitten, että Reeon kannattajat on kaikkein ilkeimpiä. Onneksi Reeo on häädössä.

Ai että Lauran kannattajat ovat fiksuimpia ja Reeon kannattajat ilkeimpiä :D Itsellä täysin eri kokemus. Lauran kannattajat lähteneet Lauran mukana haukkumaan.

Vierailija
88911/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on siinä oikeassa että -kukaan- ei ole koko kauden aikana tukenut häntä ja kysynyt, että mitä kuuluu. Vaikka Reeo itse on tukenut ja kannustanut ja hoivannut muita. Eikä ole siitä suuttunut vaikka selvästi hieman paha mieli ollut.

Tämä on totta ihan varmasti. Reeo on tukenut muita ja on kaikille ystävällinen, Reeo tsemppaa toisia

ja auttaa kaikessa. 

Reeoa ei tue kukaan. reeo ei saa minkään moista ymmärrystä, eikä kiitosta auttamisestaan.

Kotkottajat haukkuvat vaan selän takana. Reeo on ajatustensa kanssa yksin. Reeo koeta jaksaa. 

Tuota samaa ajatellut. Tulkitsevat Reeon ilmeitä ja läppää ihan miten sattuu!

Vierailija
88912/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Salla pysy ohjeitten mukaan vauhdissa ei minkäänlaista rytmitajua hyppii kuin harakka mutta käyhän se suu sitäkin enemmän. Ällötys koko kaksinaamainen takanajuoruaja oman edun tavoittelia itkuiikka.

Vierailija
88913/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan Reeolle voittaja suosikillenne ääniä. Reeo on hieno tyyppi.

Ja sitten ääniä antamaan.

Vierailija
88914/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja auttaa kaikessa. 

Eikö kukaan ole "Koutsia" tukenut? 

Vierailija
88915/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla yrittää leimata Reeoa valheellisesti katsojille. Kuvittlee pääsevänsä näin itse pidemmälle kisassa.

Vierailija
88916/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä on vaan sen sorttisia ihmisiä olemassa, että niitten kanssa on kenenkään vaikea pärjätä missään.

Vierailija
88917/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja auttaa kaikessa. 

Eikö kukaan ole "Koutsia" tukenut? 

Koko Rooma on tukenut.

Vierailija
88918/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla yrittää leimata Reeoa valheellisesti katsojille. Kuvittlee pääsevänsä näin itse pidemmälle kisassa.

Salla tuosta joukosta, lähtee ihan varmasti ekana ulos. 

Vierailija
88919/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niiiiiiin tyytyväinen, että Salla ei ole häädössä. 🙂

No ihan kiva Sallalle, ettei aina tartte olla häätösohvalla. Ihan kiva reipas tyttö. Mutta olisin toivonut suosikkieni Reeon, Heidin ja Millun takia, että Salla olisi ollut häädössä. Että Miikka tai Reeo olisi voittanut nimeämiskisan, koska he olisivat laittaneet sohvalle Sallan.

Salla olisi pudonnut ja suosikkini olisivat päässeet finaaliin. Salla ei tule voittamaan, joten hänen menemisensä finaaliviikolle on turhaa. Putoaa seuraavaksi kun tilaisuus on.

Vierailija
88920/100630 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Salla pysy ohjeitten mukaan vauhdissa ei minkäänlaista rytmitajua hyppii kuin harakka mutta käyhän se suu sitäkin enemmän. Ällötys koko kaksinaamainen takanajuoruaja oman edun tavoittelia itkuiikka.

On sulla vaikeeta.

Ketju on lukittu.