Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Sallan pisteillä Reeo äänestykseen, viimeksi Sallan pisteellä Miikka sohvalle. Ketkä hölmöt Sallaa ovat äänestäneet jäämään taloon...
Tuotanto pelaa. Jotain outoa on, kun Heidi oli pitkään pois. Miksi laitetaan häätöön Heidi, kun voitti kilpailun? Ei näytetä mitä talossa oikeasti tapahtuu.
Mia on nii suloinen, välil räväkkä. Mä kyl hänet nii kovast_______________
Mia taitaa olla ainut joka pistää kunnolla kundeille kampoihin noissa piikittelyissä. Sanavalmis mimmi.
Kuka voittaa tämän kauden???
Vierailija kirjoitti:
Millu tuottaa nyt kontenttia kynpillä heidia ja reeo vastaan. Oli outo toi nopea päätös muka miasta ja heidi oli yli tunnin pk ssa. Eli mitahan vattua taas
Heidin sanoin "pk-huoneen asioista ei puhuta"
Katsojaa aliarvioidaan.
Äänestän jaloillani ja jätän ruutu+ tilaukseni lopullisesti.
Hesarin tilaus loppui jo kauan sitten.
Koko sanomakonserni konkurssiin, kiitos.
Heidin Krääk muuttuu koko ajan pahemmaksi, ennen se oli outo vinkaisu ja nyt se jo raaka rääkäisy. Ihan selvästi hänellä on sisällä padottuja tunteita, jotka purkautuu noin.
Laura on aivan ihana.
Laura tulee voittamaan BB:n
Jos se vain on meistä kiinni.
Me laitamme rahaa palamaan.
Kukaan ei mahda meille yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kuka voittaa tämän kauden???
Laurasta rakennetaan Mikkelin torille joulukuusi.
Meni kyllä niin väärin tämä loppu. Finaaliviikolle jatkaa ne joiden olisin halunnut tippua jo aikaa sitten. Nyt parhaimmat häädössä. Heidin on päästävä finaaliin
Vierailija kirjoitti:
Heidin Krääk muuttuu koko ajan pahemmaksi, ennen se oli outo vinkaisu ja nyt se jo raaka rääkäisy. Ihan selvästi hänellä on sisällä padottuja tunteita, jotka purkautuu noin.
Varmaan noi jätkien jatkuvat piikittelyt alkanu syömään sitä.
Vierailija kirjoitti:
iltasadun herttaisen sille lempeästi kuiskisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärme-Salla 😡
Onneksi Lieto takinkääntäjä Salla lähtee finaalissa ensimmäisenä talosta muualle psykoilemaan.
Onneksi Lieto Salla on talossa vielä kun Reeo on häädetty. 🤭
Entä sitten? Heidi voittaa Lauran mennen tullen jos näin tapahtuu. Salla lentää ensimmäisenä ensi sunnuntaina ulos talosta. Viidentenä putoajana asukas on surkea, surkeampi kuin kuudenneksi viimeinen. Tätä asiaa on puitu aikaisempien kausien osallistujien kesken.
Lieto Salla voittoon!
Heidi ulos talosta, ollut ilkee alusta alkaen.
Jos ei halua tuotannon haluamaa (Lauraa )voittajaksi, kannattaa pelata Reeoa finaaliin.Reeo pärjää Lauraa vastaan parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
iltasadun herttaisen sille lempeästi kuiskisin
kauniisti peittelisin ja poskea pussaisin..voi ku mua ahistaa..
Mä niin toivon, että Miikka ei voittais BB:tä.🙏
Vierailija kirjoitti:
Oma Top 3 häädössä ja henkilöt, joiden olisi toivonut poistuvan talosta jo aikoja sitten, jatkavat finaaliin. Sallan finaalipaikka ärsyttää jopa enemmän kuin Lauran. Kyllä rasauttaa 😡
Olen tyytyväinen, että sua rasauttaa. 🙂
Tämä kausi on jäänyt jotenkin pliisuksi, ilkeily vaan päällimmäisenä ja se on jättänyt jälkensä myös asukkaisiin. Viime kausi ja asukkaat oli persoonallisempia ja hauskempia.