Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jos olisi kasvanut kaksikieliseksi ei kielen vaihdon tulisi olla ongelma.
Palstaileeko täällå koko loora ingalssin suku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se palstalaisia ärsyttää, kun Laura on hillitty ja tyylikäs nainen. Itse kun ovat räväköitä kanapersetukkia shokkiväriraidalla.
Tässä esimerkki ilkeämielisestä valehtelusta. Miksi tällaista pitäisi sietää?
Siellä ilmoittautui yksi räväkkä = huonotapainen ja kovaääninen. Lurrissa on tyyliä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista eroista puheen olleen ketään sen perusteella arvioimatta, kuinkahan iso prosentti kaikista bb adukkaista on erovanhempien lapsia hakemassa näkyvyyttä? Nähdyksi tulemista.. tai itse eronneita.
Kuten vrt Tuula, Miikka, merve, Milena, Heidi, Laura jne muutamia esiintulleita...?! Joku korrelaatio bb asukkaaksi haluamisessa ja saada näkyvyyttä ja tunnustusta? Aika vähän sellaisia ns normeja paitsi Reeo..? Eronneen kanssa kimpassa, mutta uusperhe. Tasapainoisin.
Yhä edelleen: Heidin vanhemmat ovat naimisissa, eivät eronneet.
Miksi Heidillä on sitten vain vähän muistikuvia siitä kun vanhempansa olivat yhdessä? Itse kertoi ja liittyi jotenkin jäätelön syömiseen se juttu.
Eihän H tarvi kertoa totuutta kun kyse on toki henk koht varsin arasta aiheesta vaikka puolet liitoista päättyykin eroon ja iso osa avoimissa.
Eiköhän tuo nyt ole päivänselvää, että ovat eronneet. Eikä asia näyttänyt Heidille mitenkään arka olevan ja ihan itse kertoi oma-aloitteisesti.
missä yhteydessä kertoi ja kenelle? Bileissä?
kertoi että vanhemmat ovat naimisissa, isänsä asuu Tanskassa koska ei työtä täällä, käy Tanskassa ja isänsä Suomessa, Suomessa, vanhempi siskopuoli.
Miikka tykkäis varmaan jostain Robin Hood -tehtävästä. Sais loikkia vihreissä kireissä sukkahousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista eroista puheen olleen ketään sen perusteella arvioimatta, kuinkahan iso prosentti kaikista bb adukkaista on erovanhempien lapsia hakemassa näkyvyyttä? Nähdyksi tulemista.. tai itse eronneita.
Kuten vrt Tuula, Miikka, merve, Milena, Heidi, Laura jne muutamia esiintulleita...?! Joku korrelaatio bb asukkaaksi haluamisessa ja saada näkyvyyttä ja tunnustusta? Aika vähän sellaisia ns normeja paitsi Reeo..? Eronneen kanssa kimpassa, mutta uusperhe. Tasapainoisin.
Yhä edelleen: Heidin vanhemmat ovat naimisissa, eivät eronneet.
Miksi Heidillä on sitten vain vähän muistikuvia siitä kun vanhempansa olivat yhdessä? Itse kertoi ja liittyi jotenkin jäätelön syömiseen se juttu.
Heidi on kai aina asunut vain äitinsä kanssa kahdestaan. Isä ja siskopuoli asuvat Tanskassa. Periaatteessa siis yh-äidin ainokainen.
Sellainen vaikutelma. Äitiään korostaa lähinnä. Iskä käy joskus moikkaamassa kuitenkin kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tuula eronnut?
Ei tietoa? Ehkä? Nabbe kysyi onko naimisissa ja Tuula sano et kerron tarkemmin talon ulkopuolella eli ei suoraa vastausta et on? Ehkä elävät omillaan ja ns kulissiliitto ja joskus käy usassa.. emme tiedä.
googletin niin ilmeisesti Tuulan poika, asuu jenkeissä
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken Milenan ja Jasmiinan haastattelun. Milena epäili edelleen Heidiä twiitin kirjoittajaksi, tai sitten ehkä Miaa. Merven sulki jo pois epäilyistä.
Miksi ei epäile Lauraa, koska Laura ilmeisesti on twiitin kirjoittanut.
Laura ja Merve porukoivat kahden paljon Milenan taloon tullessa ja juorusivat ja juonittelivat sen kuin ehtivät. Usein Laura ja Merve olivat kahden jossain kolossa juonittelemassa.
Milena silloin uusi asukas ei heidän välilleen mahtunut. Mielestäni Laura vihjasi myös Mervelle
twiitistä, jonka lähettäjän hän tiesi, koska Laura itse sen oli lähettänyt.
Miia sanoi että hän tietää
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kuulu Heidin vanhempien ero tai status kellekään, mut otti korvaan myös ettei osannut juurikaan tanskaa pujua ex tempore et ei ehkä niin läheisiä sittwn. Surullista vaan. Heidi on vailla kannustajaa ja Reeo onneksi antaa sitä.
Omituisia tarinoita kertoilee. Taitaa olla jonkun verran itse keksimiä juttuja mukana. Kuulemma ennen osasi tanskaa ja nyt ei osaakaan. Isänsä kanssa puhuvat englantia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetken jo ajattelin tuon olevan joku ihmisagilityrata. Sama sponsori on tainnut toimittaa nuo välineet kun sen järkyttävän junalta näyttäneen Kreikan saaristossa risteilleen ns. laivan, joka oli koko ajan ns. huollossa kun hajosi jatkuvasti.
Ne olivat Brio-leluja, eri ikäisiä ja eri paikoista haalittuja.
Mahdollisesti feikkiBriot kysessä koska junamatkat katkeili usein liitoskohdissa.
Vierailija kirjoitti:
Reeon tyyli kannustaa, sekä hänen sosiaaliset taidot ovat ehdotonta eliittiä. Miten esim. meneillä olevassa tehtävässä kannustaa. Moni talon asukas olisi hajonnut ilman Reeoa. Heidi fiksuna tyttönä on valinnut Reeon ilta/yökesksteluihin. Ei ihme
Jasmiina kertoi, että Reeo on pelastanut tämän kauden ja Reeo oli hänen ehdoton suosikkinsa.
Kyllä itse vuoden takainen voittaja tietää, kuka voiton tänä vuonna ansaitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeolla on hyvät sosiaaliset taidot. Sopisi nuorisopsykiatriksi.
:D :D :D
Reeon valmistunut kokiksi. Siihen ei lukupäätä tarvita. Psykiatrin tulee lukea itsensä lääkäriksi jne. Kestää noin 12-13 vuotta.
Kyllä on Reeon palvonta saanut jo ihan naurettavat mittasuhteet.
Reeo on valmistunut*
Reeon koulutus, kokki
Vierailija kirjoitti:
Ohoo. Viesti poistui samantien missä ilmoitin paljonko porukkamme laittoi
Miikkalle ääniä.Meni heti jonkun ihon alle.
Luutaa masinoiva taho estää kaikki asiat jotka koskevat äänestystä.
tes-----taan, laitoin 15,5 eurolla ääniä Miikalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi ilmi vahinhissa Heidiltä että puolisisko Tanskassa eli on toinen perhe isällään siellä eikä siksi Duomessa. Heidihän puhui vain iskän duunista Tanskassa.. voi ei :(
On tuosta ollut puhetta. Mutta kolmannes avioliitoista päättyy eroon, joten ei tuo tarina nyt niin kummallinen ole. Heidin isä asuu Tanskassa koska on tanskalainen. Siskopuolikin on mainittu jo aiemmin.
No itse kuulin vaan keskustelun, jossa sanoi isänsä asuvan Tanskassa siksi että ei töitä Suomessa.. mut tokikaan ei tarvi perhekuvioita kertoa.
siskopuolesta on maininnut mutta onko vanhempi kun Heidi? Eli isä ollut aiemmin suhteessa, ?
Heidin vanhemmat ovat eronneet.
siskopuoli vanhempi, eivät ole eronneet
faija Reeoakin vanhempi, paljonkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kuulu Heidin vanhempien ero tai status kellekään, mut otti korvaan myös ettei osannut juurikaan tanskaa pujua ex tempore et ei ehkä niin läheisiä sittwn. Surullista vaan. Heidi on vailla kannustajaa ja Reeo onneksi antaa sitä.
Omituisia tarinoita kertoilee. Taitaa olla jonkun verran itse keksimiä juttuja mukana. Kuulemma ennen osasi tanskaa ja nyt ei osaakaan. Isänsä kanssa puhuvat englantia.
Välil tuntuu et keksii juttuja joo tai kertoo puolitotuuksia mut joo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se palstalaisia ärsyttää, kun Laura on hillitty ja tyylikäs nainen. Itse kun ovat räväköitä kanapersetukkia shokkiväriraidalla.
Laura kuittaa 30 kiloa (brutto) kahden viikon sisällä, ja sehän palstahäiriköitä syö! Voin kuvitella miten itku raikuu monessa teinipojan huoneessa.
No ei todellakaan tule kuittamaan, Löröllä ei ole mitään chanssia voittaa tätä. Luuletko oikeasti, että täällä on teinipoikia kirjoittelemassa? Taidat olla vähän ressukka, surullinen tapaus.
Tiedän että siellä on teinipoikia kirjoittamassa. Aikuiset eivät tuollaiseen ryhdy. Ja muuten, en ole ressukka enkä surullinen tapaus.
No ainakin mä olen kuulemma Veeti, koska en Laurasta pidä. Ikää kyllä on ihan liiankin kanssa.
Kuka on tällä hetkellä positiivisin asukas. Osallistuu hommiin ja ei valita pienistä asioista. Meidän mielestä Reeo.
lauran ruma käytös ja asenne kirjoitti:
Laura käyttäytyy taas törkeästi tehtävän aluksi.
Valitti ettei osaa, käynti pk-huoneessa, räkäisen ivalliset naurut muille ja kun itse meni puikkoihin, Reeolta ja muilta isoa tsemppausta.Edelleen hämmästynyt lähes nelikymppisen ihmisen kansansuosiosta.
Ihmettelen.
Ihmettelen minä myös. Mielestäni kuitenkin antaa väärän kuvan sanoa että on kansan suosiossa, sanoisin että kaltaisensa ovat äänestäneet joko runsain euroin tai sitten heitä vaan on niin runsaasti.
Höpö höpö. "Laurafanit" ne jaksaa valittaa, ihan ootte kuin "idolinne". Vali vali vali vali vali vali vali vali...