Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
85201/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se palstalaisia ärsyttää, kun Laura on hillitty ja tyylikäs nainen. Itse kun ovat räväköitä kanapersetukkia shokkiväriraidalla.

Laura kuittaa 30 kiloa (brutto) kahden viikon sisällä, ja sehän palstahäiriköitä syö! Voin kuvitella miten itku raikuu monessa teinipojan huoneessa.

No ei todellakaan tule kuittamaan, Löröllä ei ole mitään chanssia voittaa tätä. Luuletko oikeasti, että täällä on teinipoikia kirjoittelemassa? Taidat olla vähän ressukka, surullinen tapaus.

Vierailija
85202/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se palstalaisia ärsyttää, kun Laura on hillitty ja tyylikäs nainen. Itse kun ovat räväköitä kanapersetukkia shokkiväriraidalla.

Alkaako epätoivo iskeä Lauran sukulaisiin kun Sainiokin, ja kaikki siellä vierailleet ovat sitä mieltä, että Reeo voittaa.

Reeon fanien eurot vielä tallessa kun ei ole ollut tarvetta äänestää Reeoa.

Lauran sukulaiset joutuneet syytämään rahaa pitääkseen Lauran talossa. Ja vielä kun ihan turhaan ovat sitä tehneet, on vain ajan kysymys, milloin Laura sanoo hei, hei. Hukka reissu mutta tulipahan angstattua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85203/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralle iski psykoosit kun ei osaa ohjata autoa...

Vierailija
85204/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan Tuula kolmen päiväkodin johtajana???

Vierailija
85205/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeolla on hyvät sosiaaliset taidot. Sopisi nuorisopsykiatriksi.

Jos on hyvät sosiaaliset taidot niin se ei tarkoita että on empaattinen, että on hyvä tyyppi tai että olisi hyvä psykiatri. Luoja varjele kaikkia herkkiä ja haavoittuvia ihmisiä joutumasta tuon vttupään lähellekään.

Reeon tulisi ensinnäkin lukea itsensä lääkäriksi. Psykiatriksi valmistutaan n 12 - 13 vuodessa.

Ihan älyvapaita viestejä. Reeo nuorisopsykiatriksi. :D

Vierailija
85206/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokohan Tuula kolmen päiväkodin johtajana???

Eikö hänellä ollut vielä virkavapaata...

Vierailija
85207/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Sainio koko ajan haukkuu Miikkaa.

Sainiota selvästi ärsyttää, kun ei itse ole enää nuori :D

Höpö, höpö, Miikka on aikas vastenmielinen tyyppi. Tapansa on kääntää omat ilkeytensä ikäänkuin toisen tekemäksi. Hyvä esimerkki myös kun kun nappasi itselleen videopuhelun. Toivon putoavan seuraavaksi.

eiks oo ihanaa kun Miikka "räppää", sillai menee vähän kyyryyn ja alkaa stadia pamplaamaan.

Vierailija
85208/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Lauraa vähänkin arvostelee, alkaa sieltä leiristä kommentoijien järjetön haukkuminen. Lopettakaa heti! Täällä saa kehua ja arvostella jokaista kilpailijaa tasapuolisesti. Jättäkää viestien kirjoittajat rauhaan, kumman aggressiivista väkeä, just samantyylisiä kuin Milena.

"Vähänkin arvostelee" on varmaankin ihan ok, mutta tänne on pesiytynyt joitain (ilmeisesti) peruskouluveetejä joiden ainoa idea kirjoitteluun on väärät tiedot siitä mitä tapahtuu ja harhaiset selostukset siitä mitä Laura ajattelee. Kun tuo pakonomainen antilaurailu loppuu, niin loppuu niiden arvostelukin. Tässä järjestyksessä.

SIIS kun BB loppuu, niin loppuu Laurankin arvostelu. Ketä enää kiinnostaa joku kirjanpitäjä - Laura ? Ja varsinkin kun Laura ei voita tätä geimiä, sukulaiset ovat syytäneet rahansa kankkulan kaivoon.

Ai että mä nautin ensi viikon sunnuntai-iltana. Mä nautin niin !!

Nautintosi muuttuu katkeraksi itkuksi. Isäsi ja äitisi ihmettelevät että mitä se Auvo-Johannes oikein parkuu siellä huoneessaan.

Vierailija
85209/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura kuittaa 30 kiloa (brutto) kahden viikon sisällä, ja sehän palstahäiriköitä syö! Voin kuvitella miten itku raikuu monessa teinipojan huoneessa.

No ei todellakaan tule kuittamaan, Löröllä ei ole mitään chanssia voittaa tätä. Luuletko oikeasti, että täällä on teinipoikia kirjoittelemassa? Taidat olla vähän ressukka, surullinen tapaus.

Tiedän että siellä on teinipoikia kirjoittamassa. Aikuiset eivät tuollaiseen ryhdy. Ja muuten, en ole ressukka enkä surullinen tapaus.

Vierailija
85210/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun kirjoitus tuli ruutuun, niin kamera kuvasi heti Merveä.

Milenan pitäisi sanojensa mukaan nyt keskittyä kuntosalinsa pyörittämiseen ja omien häiden valmisteluun, mutta ei! Pakkomielteisesti tuntuu ajatuksissaan pyörivän vain twiitti missä häntä on joku uskaltautunut nälväisemään ja kaikki viha kohdistuu loukatussa mustassa mielessä Heidiin ja kaikki järkevä ajattelu saa väistyä synkän kostonhalun tieltä. Eikö aikuinen ihminen huomaa kuinka naurunalaiseksi on itsensä saattanut viimeistäänkin eilisen televisioesiintymisensä johdosta 😮

Siis luulisi jo avomiehen/jonkun ystävän viheltävän pelin poikki, että anna twiitin olla. 

Ei uskalla, voi tulla päälle amerikkalaisen jalkapalloilijan raivolla !

Vierailija
85211/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas Heidi on Lauran kimpussa hyväilemässä sitä. Minusta tuo on niin noloa.

Vierailija
85212/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomio kirjoitti:

Juu, muiden asukkaiden arvostelu tai väärisellyt palstakirjoitukset eivät aiheuta samanlaista palstailijoiden haukkumistulvaa kuin Lauraan kohdistuvat.

Kyllä se jotain kertoo?

Tietyntyyppistä fanaattisuutta, en tiedä miksi.

Muita ei systemaattisesti haukuta kuten Lauraa. Joku peruskoululaisten ryhmä kaiketi, koska päivällä niitä ei tullut mutta koulun loppumisen jälkeen tulvahti. Ja kyllä, se kertoo jostain. Se kertoo siitä että kaikki eivät suostu siihen että keskenkasvuiset tulevat joukkovoimalla hallinnoimaan aikuisten palstan keskustelua.

No kuule höpö höpö. Itse olen kahden lapsen äiti, 41 vuotias ja äitiyslomalla. Työni on vastuunalaista ja alaisia on 12 ammattilaista.

Kommentoin silloin tällöin. Lähinnä olen kommrntoinut Laurasta, koska hän ei näytä juuri koskaan iloiselta eikä tunnu nauttivan oikein mistään. Nälkäkiukkuakin on kyllä esiintynyt.

Mielestäni Laura ei ole oikea henkilö voittamaan tätä formaattia.

Vierailija
85213/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D :D :D

Reeon valmistunut kokiksi. Siihen ei lukupäätä tarvita. Psykiatrin tulee lukea itsensä lääkäriksi jne. Kestää noin 12-13 vuotta.

Kyllä on Reeon palvonta saanut jo ihan naurettavat mittasuhteet.

Vierailija
85214/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D :D :D

Reeon valmistunut kokiksi. Siihen ei lukupäätä tarvita. Psykiatrin tulee lukea itsensä lääkäriksi jne. Kestää noin 12-13 vuotta.

Kyllä on Reeon palvonta saanut jo ihan naurettavat mittasuhteet.

Reeo on valmistunut*

Vierailija
85215/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista eroista puheen olleen ketään sen perusteella arvioimatta, kuinkahan iso prosentti kaikista bb adukkaista on erovanhempien lapsia hakemassa näkyvyyttä? Nähdyksi tulemista.. tai itse eronneita.

Kuten vrt Tuula, Miikka, merve, Milena, Heidi, Laura jne muutamia esiintulleita...?! Joku korrelaatio bb asukkaaksi haluamisessa ja saada näkyvyyttä ja tunnustusta? Aika vähän sellaisia ns normeja paitsi Reeo..? Eronneen kanssa kimpassa, mutta uusperhe. Tasapainoisin.

Vierailija
85216/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomio kirjoitti:

Juu, muiden asukkaiden arvostelu tai väärisellyt palstakirjoitukset eivät aiheuta samanlaista palstailijoiden haukkumistulvaa kuin Lauraan kohdistuvat.

Kyllä se jotain kertoo?

Tietyntyyppistä fanaattisuutta, en tiedä miksi.

Muita ei systemaattisesti haukuta kuten Lauraa. Joku peruskoululaisten ryhmä kaiketi, koska päivällä niitä ei tullut mutta koulun loppumisen jälkeen tulvahti. Ja kyllä, se kertoo jostain. Se kertoo siitä että kaikki eivät suostu siihen että keskenkasvuiset tulevat joukkovoimalla hallinnoimaan aikuisten palstan keskustelua.

No kuule höpö höpö. Itse olen kahden lapsen äiti, 41 vuotias ja äitiyslomalla. Työni on vastuunalaista ja alaisia on 12 ammattilaista.

Kommentoin silloin tällöin. Lähinnä olen kommrntoinut Laurasta, koska hän ei näytä juuri koskaan iloiselta eikä tunnu nauttivan oikein mistään. Nälkäkiukkuakin on kyllä esiintynyt.

Mielestäni Laura ei ole oikea henkilö voittamaan tätä formaattia.

Hämmästyttävä aikuinen nainen, kirjoittaa kuin 15-vuotias poikansa. Erittäin epäuskottavaa.

Vierailija
85217/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että siellä on teinipoikia kirjoittamassa. Aikuiset eivät tuollaiseen ryhdy. Ja muuten, en ole ressukka enkä surullinen tapaus.

Minä puhuin tästä palstasta, en tiedä mistä palstasta sinä puhut - jos yliksestä, niin siellä on ihan aikuisiakin kirjoittelemassa, tiedoksesi vain. Teinipoikia Vauvalla tuskin on. Olet sinä melkoinen ressukka, käytät koko hereilläoloaikasi Lauran puolustelemiseen palstalla ja pidät itseäsi palstan ainoana aikuisena ja muita lapsina, vaikka itse olet se ainoa, joka käyttäytyy todella lapsellisesti täällä. Ressukka sinä olet, hyvin surullinen tapaus. Sääliksi käyt.

Vierailija
85218/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista eroista puheen olleen ketään sen perusteella arvioimatta, kuinkahan iso prosentti kaikista bb adukkaista on erovanhempien lapsia hakemassa näkyvyyttä? Nähdyksi tulemista.. tai itse eronneita.

Kuten vrt Tuula, Miikka, merve, Milena, Heidi, Laura jne muutamia esiintulleita...?! Joku korrelaatio bb asukkaaksi haluamisessa ja saada näkyvyyttä ja tunnustusta? Aika vähän sellaisia ns normeja paitsi Reeo..? Eronneen kanssa kimpassa, mutta uusperhe. Tasapainoisin.

Yhä edelleen: Heidin vanhemmat ovat naimisissa, eivät eronneet.

Vierailija
85219/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Lauraa vähänkin arvostelee, alkaa sieltä leiristä kommentoijien järjetön haukkuminen. Lopettakaa heti! Täällä saa kehua ja arvostella jokaista kilpailijaa tasapuolisesti. Jättäkää viestien kirjoittajat rauhaan, kumman aggressiivista väkeä, just samantyylisiä kuin Milena.

"Vähänkin arvostelee" on varmaankin ihan ok, mutta tänne on pesiytynyt joitain (ilmeisesti) peruskouluveetejä joiden ainoa idea kirjoitteluun on väärät tiedot siitä mitä tapahtuu ja harhaiset selostukset siitä mitä Laura ajattelee. Kun tuo pakonomainen antilaurailu loppuu, niin loppuu niiden arvostelukin. Tässä järjestyksessä.

SIIS kun BB loppuu, niin loppuu Laurankin arvostelu. Ketä enää kiinnostaa joku kirjanpitäjä - Laura ? Ja varsinkin kun Laura ei voita tätä geimiä, sukulaiset ovat syytäneet rahansa kankkulan kaivoon.

Ai että mä nautin ensi viikon sunnuntai-iltana. Mä nautin niin !!

Nautintosi muuttuu katkeraksi itkuksi. Isäsi ja äitisi ihmettelevät että mitä se Auvo-Johannes oikein parkuu siellä huoneessaan.

Olen kylläkin nainen ja naimisissa yrittäjämieheni kanssa. Voimme palata Laura-häviäjään myöhemmin. Eikö ?

Vierailija
85220/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monetko sukkahousut Miikalla on mukana?

Ketju on lukittu.