Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
85221/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeolla on hyvät sosiaaliset taidot. Sopisi nuorisopsykiatriksi.

:D :D :D

Reeon valmistunut kokiksi. Siihen ei lukupäätä tarvita. Psykiatrin tulee lukea itsensä lääkäriksi jne. Kestää noin 12-13 vuotta.

Kyllä on Reeon palvonta saanut jo ihan naurettavat mittasuhteet.

Reeo on valmistunut*

Joo ei tarvi lukea, mutta persoonaltaan sopisi alalle. Monet lekuthan on itse kuspäitä tollasia looria, joilla ei ole mitään sos kykyjä alalle, mut massit kelpaa. Kyynisiä?

Vierailija
85222/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Heidi järkyty enemmän siitä tosiasiasta ettei Laura tykännytkään hänestä vaikka muuta esitti...

Mitä ihmettä nyt taas? Heidän välinsä ovat ihan asialliset. Tai pikemminkin lämpimät, kun aita kaatui niin heti piti Heidin päästä paijattavaksi. Se, mitä Laura on sanonut toisille naisille negatiivista Heidistä, on koskenut sitä mitä Heidi on tehnyt, ei sitä millainen hän on. Ja Laura tietää että Heidi on antanut hänelle nimeämispisteitä, ja se ei tunnu missään, ei mitään harmistuneisuutta saati kiukkua.

Lauran oma vika jos ei osaa sanoa Heidille ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
85223/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko Heidi koko ajan Lauran vai Reeon kimpussa? Kun ei se nyt yhtä aikaa voi molempien kimpussa olla. Ehkä se vaan viettää vuorotellen ystäviensä kanssa aikaa niin kuin muutkin.

Vierailija
85224/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tuula eronnut?

Vierailija
85225/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista eroista puheen olleen ketään sen perusteella arvioimatta, kuinkahan iso prosentti kaikista bb adukkaista on erovanhempien lapsia hakemassa näkyvyyttä? Nähdyksi tulemista.. tai itse eronneita.

Kuten vrt Tuula, Miikka, merve, Milena, Heidi, Laura jne muutamia esiintulleita...?! Joku korrelaatio bb asukkaaksi haluamisessa ja saada näkyvyyttä ja tunnustusta? Aika vähän sellaisia ns normeja paitsi Reeo..? Eronneen kanssa kimpassa, mutta uusperhe. Tasapainoisin.

Yhä edelleen: Heidin vanhemmat ovat naimisissa, eivät eronneet.

Miksi Heidillä on sitten vain vähän muistikuvia siitä kun vanhempansa olivat yhdessä? Itse kertoi ja liittyi jotenkin jäätelön syömiseen se juttu.

Vierailija
85226/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet einole helppoja

Vierailija
85227/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeon tyyli kannustaa, sekä hänen sosiaaliset taidot ovat ehdotonta eliittiä. Miten esim. meneillä olevassa tehtävässä kannustaa. Moni talon asukas olisi hajonnut ilman Reeoa. Heidi fiksuna tyttönä on valinnut Reeon ilta/yökesksteluihin. Ei ihme

Vierailija
85228/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeon valmistunut kokiksi. Siihen ei lukupäätä tarvita. Psykiatrin tulee lukea itsensä lääkäriksi jne. Kestää noin 12-13 vuotta.

Reeo on valmistunut*

Joo ei tarvi lukea, mutta persoonaltaan sopisi alalle. Monet lekuthan on itse kuspäitä tollasia looria, joilla ei ole mitään sos kykyjä alalle, mut massit kelpaa. Kyynisiä?

Ei sopisi alalle, joka on suurimmaksi osaksi muuta kuin olla ns hyvä tyyppi.

Reeo voisi juuri ja juuri toimia nuorisotilojen valvojana, mutta niihinkin hommiin on varmasti sopivampiakin tulijoita.

Vierailija
85229/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohoo. Viesti poistui samantien missä ilmoitin paljonko porukkamme laittoi

Miikkalle ääniä.

Meni heti jonkun ihon alle.

Luutaa masinoiva taho estää kaikki asiat jotka koskevat äänestystä.

Kokeilen vastata näin:

Sain kuitenkin kiinni siitä s_u_m_m_a_s_t_a jolla ää_n_e_s_t_i_t_t_e. Jos se tieto oli todenperäistä niin aikamoisia määriä pitää tykittää.

Vierailija
85230/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista eroista puheen olleen ketään sen perusteella arvioimatta, kuinkahan iso prosentti kaikista bb adukkaista on erovanhempien lapsia hakemassa näkyvyyttä? Nähdyksi tulemista.. tai itse eronneita.

Kuten vrt Tuula, Miikka, merve, Milena, Heidi, Laura jne muutamia esiintulleita...?! Joku korrelaatio bb asukkaaksi haluamisessa ja saada näkyvyyttä ja tunnustusta? Aika vähän sellaisia ns normeja paitsi Reeo..? Eronneen kanssa kimpassa, mutta uusperhe. Tasapainoisin.

Miksi Heidillä on sitten vain vähän muistikuvia siitä kun vanhempansa olivat yhdessä? Itse kertoi ja liittyi jotenkin jäätelön syömiseen se juttu.

Eihän H tarvi kertoa totuutta kun kyse on toki henk koht varsin arasta aiheesta vaikka puolet liitoista päättyykin eroon ja iso osa avoimissa.

Vierailija
85231/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Lauraa vähänkin arvostelee, alkaa sieltä leiristä kommentoijien järjetön haukkuminen. Lopettakaa heti! Täällä saa kehua ja arvostella jokaista kilpailijaa tasapuolisesti. Jättäkää viestien kirjoittajat rauhaan, kumman aggressiivista väkeä, just samantyylisiä kuin Milena.

"Vähänkin arvostelee" on varmaankin ihan ok, mutta tänne on pesiytynyt joitain (ilmeisesti) peruskouluveetejä joiden ainoa idea kirjoitteluun on väärät tiedot siitä mitä tapahtuu ja harhaiset selostukset siitä mitä Laura ajattelee. Kun tuo pakonomainen antilaurailu loppuu, niin loppuu niiden arvostelukin. Tässä järjestyksessä.

Ei voi mitään järjestystä asettaa. Kun loppuu veeteilyt, pysyy kommentointi asiallisempana.

Vierailija
85232/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on valmistunut*

Ei sopisi alalle, joka on suurimmaksi osaksi muuta kuin olla ns hyvä tyyppi.

Reeo voisi juuri ja juuri toimia nuorisotilojen valvojana, mutta niihinkin hommiin on varmasti sopivampiakin tulijoita.

Sopisi sinnekin. Mutta Reeolla on kyky kuunnella ja ehdottaa ratkaisuja. Hyvä Reeo naben tapaan!

Vierailija
85233/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Lauraa vähänkin arvostelee, alkaa sieltä leiristä kommentoijien järjetön haukkuminen. Lopettakaa heti! Täällä saa kehua ja arvostella jokaista kilpailijaa tasapuolisesti. Jättäkää viestien kirjoittajat rauhaan, kumman aggressiivista väkeä, just samantyylisiä kuin Milena.

"Vähänkin arvostelee" on varmaankin ihan ok, mutta tänne on pesiytynyt joitain (ilmeisesti) peruskouluveetejä joiden ainoa idea kirjoitteluun on väärät tiedot siitä mitä tapahtuu ja harhaiset selostukset siitä mitä Laura ajattelee. Kun tuo pakonomainen antilaurailu loppuu, niin loppuu niiden arvostelukin. Tässä järjestyksessä.

SIIS kun BB loppuu, niin loppuu Laurankin arvostelu. Ketä enää kiinnostaa joku kirjanpitäjä - Laura ? Ja varsinkin kun Laura ei voita tätä geimiä, sukulaiset ovat syytäneet rahansa kankkulan kaivoon.

Ai että mä nautin ensi viikon sunnuntai-iltana. Mä nautin niin !!

Nautintosi muuttuu katkeraksi itkuksi. Isäsi ja äitisi ihmettelevät että mitä se Auvo-Johannes oikein parkuu siellä huoneessaan.

Olen kylläkin nainen ja naimisissa yrittäjämieheni kanssa. Voimme palata Laura-häviäjään myöhemmin. Eikö ?

Aiukuinen naine ei kirjoita: "Ai että mä nautin ensi viikon sunnuntai-iltana. Mä nautin niin !!" Eli kuka olet? Aikuisen naisen keskenkasvuinen poika, jonka äiti on naimisissa yrittäjämiehen kanssa?

Vierailija
85234/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi on kai aina asunut vain äitinsä kanssa kahdestaan. Isä ja siskopuoli asuvat Tanskassa. Periaatteessa siis yh-äidin ainokainen.

Vierailija
85235/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän H tarvi kertoa totuutta kun kyse on toki henk koht varsin arasta aiheesta vaikka puolet liitoista päättyykin eroon ja iso osa avoimissa.

Eiköhän tuo nyt ole päivänselvää, että ovat eronneet. Eikä asia näyttänyt Heidille mitenkään arka olevan ja ihan itse kertoi oma-aloitteisesti.

Vierailija
85236/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohoo. Viesti poistui samantien missä ilmoitin paljonko porukkamme laittoi

Miikkalle ääniä.

Meni heti jonkun ihon alle.

Luutaa masinoiva taho estää kaikki asiat jotka koskevat äänestystä.

Kokeilen vastata näin:

Sain kuitenkin kiinni siitä s_u_m_m_a_s_t_a jolla ää_n_e_s_t_i_t_t_e. Jos se tieto oli todenperäistä niin aikamoisia määriä pitää tykittää.

Mikä summa?

Vierailija
85237/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tuula eronnut?

Ei tietoa? Ehkä? Nabbe kysyi onko naimisissa ja Tuula sano et kerron tarkemmin talon ulkopuolella eli ei suoraa vastausta et on? Ehkä elävät omillaan ja ns kulissiliitto ja joskus käy usassa.. emme tiedä.

Vierailija
85238/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se palstalaisia ärsyttää, kun Laura on hillitty ja tyylikäs nainen. Itse kun ovat räväköitä kanapersetukkia shokkiväriraidalla.

Tässä esimerkki ilkeämielisestä valehtelusta. Miksi tällaista pitäisi sietää?

Vierailija
85239/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo nyt ole päivänselvää, että ovat eronneet. Eikä asia näyttänyt Heidille mitenkään arka olevan ja ihan itse kertoi oma-aloitteisesti.

missä yhteydessä kertoi ja kenelle? Bileissä?

Vierailija
85240/100630 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin äsken Milenan ja Jasmiinan haastattelun. Milena epäili edelleen Heidiä twiitin kirjoittajaksi, tai sitten ehkä Miaa. Merven sulki jo pois epäilyistä. 

Miksi ei epäile Lauraa, koska Laura ilmeisesti on twiitin kirjoittanut. 

Laura ja Merve porukoivat kahden paljon Milenan taloon tullessa ja juorusivat ja juonittelivat sen kuin ehtivät. Usein Laura ja  Merve olivat kahden jossain kolossa juonittelemassa. 

Milena silloin uusi asukas ei heidän välilleen mahtunut. Mielestäni Laura vihjasi myös Mervelle 

twiitistä, jonka lähettäjän hän tiesi, koska Laura itse sen oli lähettänyt. 

Ketju on lukittu.