Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Joo avioliitot tuntuu olevan ns määräaikaisia nykyään. Max kunnes lapset ulostettu pois kotoota sit oma elämä. Nähty lähelt montaki
Avioon ei pitäisi astua jos ei kykene
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoo. Viesti poistui samantien missä ilmoitin paljonko porukkamme laittoi
Miikkalle ääniä.Meni heti jonkun ihon alle.
Luutaa masinoiva taho estää kaikki asiat jotka koskevat äänestystä.
tes-----taan, laitoin 15,5 eurolla ääniä Miikalle
Eihän tuo riitä mihinkään. Monet laittavat satoja euroja yhdelle asukkaalle joka äänestyksessä.
MIKSI oi miksi jauhatte täällä asukkaiden henkilökohtaisista asioista, perhesuhteista ja perheistä tai talon ulkopuolisesta elämästä? Kun ne asiat eivät kuulu kenellekään täällä. Käsittämätöntä!
Vierailija kirjoitti:
MIKSI oi miksi jauhatte täällä asukkaiden henkilökohtaisista asioista, perhesuhteista ja perheistä tai talon ulkopuolisesta elämästä? Kun ne asiat eivät kuulu kenellekään täällä. Käsittämätöntä!
Koska asukit itse tuoneet esiin asioitaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkoh
An laura alko hollisti kun ilo irti vaan viinalla?Tässä esimerkki ilkeämielisestä valehtelusta. Miksi tällaista pitäisi sietää?
Kyllä tuo on kokemattomuutta, siis useimpia alko ilahduttaa eli saa irrottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista eroista puheen olleen ketään sen perusteella arvioimatta, kuinkahan iso prosentti kaikista bb adukkaista on erovanhempien lapsia hakemassa näkyvyyttä? Nähdyksi tulemista.. tai itse eronneita.
Kuten vrt Tuula, Miikka, merve, Milena, Heidi, Laura jne muutamia esiintulleita...?! Joku korrelaatio bb asukkaaksi haluamisessa ja saada näkyvyyttä ja tunnustusta? Aika vähän sellaisia ns normeja paitsi Reeo..? Eronneen kanssa kimpassa, mutta uusperhe. Tasapainoisin.
Yhä edelleen: Heidin vanhemmat ovat naimisissa, eivät eronneet.
Miksi Heidillä on sitten vain vähän muistikuvia siitä kun vanhempansa olivat yhdessä? Itse kertoi ja liittyi jotenkin jäätelön syömiseen se juttu.
Heidi on kai aina asunut vain äitinsä kanssa kahdestaan. Isä ja siskopuoli asuvat Tanskassa. Periaatteessa siis yh-äidin ainokainen.
Mikä ihmeen Heidin liiskaus päivä meneillään. Eihän Heidin ole mikään pakko kertoa yhtään mitään perhesuhteistaan. Jos minulta työpaikalla alettaisiin vaatimaan selityksiä synnyinperheestäin tukkisin suut. Kerron vain sen minkä haluan kertoa.
En tiedä. Tulin vasta palstalle ja vastasin jonkun spekulointeihin sen mitä tiedän Heidin kertoneen. Niin ja kyllä Tuulallakin on se mies. Löytyi Linkedinistä. Viimeisimmät työt olivat Texasissa ja jossain pohjoisemmassa, olikohan Marylandissa tai Mainessa.
Voivat silti elää ns kulissiliitossa ettei erota vaikkei suuremmin enää tekemisissä
Bostonissa koti
Kävin bigbrother some, siellä oli joku kirjoittanut BB Tuula meidän koululla hymiö hampaat näkyy, yhtä iloinen kuin tv:ssa
Vierailija kirjoitti:
Heidi voittaa!
Tätä toivon!! Onneksi Heidi on ollut koko kauden aikana vasta kerran häätöäänestyksessä niin Heidifaneilla on vielä paljon roposia tuhlattavanaan finaaliin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohoo. Viesti poistui samantien missä ilmoitin paljonko porukkamme laittoi
Miikkalle ääniä.Meni heti jonkun ihon alle.
Luutaa masinoiva taho estää kaikki asiat jotka koskevat äänestystä.
tes-----taan, laitoin 15,5 eurolla ääniä Miikalle
Eihän tuo riitä mihinkään. Monet laittavat satoja euroja yhdelle asukkaalle joka äänestyksessä.
en oo laittanut euroakaan , testi oli kun joku laittoi että poistuu Miikan viestit kuinka paljon rahaa laitettu. täällähän voi kertoa vaikka mitä. Itse en äänestä .
Ja jos Reeo esittää jotain eroottisia letkunheilutustansseja ja heittää Heidille pikku pikkutuhmaa niin kyllä sitä voi täällä ruotia.
Reeo on noita panoliilkeitä näyttänyt mutta en tiedä onko ne osoitettu Heidille. Ehkäpä kun tälle lentosuukot ja panovitsitkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Lauraa vähänkin arvostelee, alkaa sieltä leiristä kommentoijien järjetön haukkuminen. Lopettakaa heti! Täällä saa kehua ja arvostella jokaista kilpailijaa tasapuolisesti. Jättäkää viestien kirjoittajat rauhaan, kumman aggressiivista väkeä, just samantyylisiä kuin Milena.
"Vähänkin arvostelee" on varmaankin ihan ok, mutta tänne on pesiytynyt joitain (ilmeisesti) peruskouluveetejä joiden ainoa idea kirjoitteluun on väärät tiedot siitä mitä tapahtuu ja harhaiset selostukset siitä mitä Laura ajattelee. Kun tuo pakonomainen antilaurailu loppuu, niin loppuu niiden arvostelukin. Tässä järjestyksessä.
SIIS kun BB loppuu, niin loppuu Laurankin arvostelu. Ketä enää kiinnostaa joku kirjanpitäjä - Laura ? Ja varsinkin kun Laura ei voita tätä geimiä, sukulaiset ovat syytäneet rahansa kankkulan kaivoon.
Ai että mä nautin ensi viikon sunnuntai-iltana. Mä nautin niin !!Nautintosi muuttuu katkeraksi itkuksi. Isäsi ja äitisi ihmettelevät että mitä se Auvo-Johannes oikein parkuu siellä huoneessaan.
Olen kylläkin nainen ja naimisissa yrittäjämieheni kanssa. Voimme palata Laura-häviäjään myöhemmin. Eikö ?
Aiukuinen naine ei kirjoita: "Ai että mä nautin ensi viikon sunnuntai-iltana. Mä nautin niin !!" Eli kuka olet? Aikuisen naisen keskenkasvuinen poika, jonka äiti on naimisissa yrittäjämiehen kanssa?
Mitä ihme vääntöä täällä oikein on? Oli niin tai näin, niin antaa jo olla. Kukaan ei pysty asiaa suuntaan tai toiseen täällä kuitenkaan varmistamaan. Ja mitä väliä sillä ees, muita ei kiinnosta. Se mitä kieltä käyttää, kertoo tietysti jotain, mutta ei kai kukaan piru vie täällä ala määrittelemään, miten aikuinen nainen/mies kirjoittaa tai ei kirjoita.
Voiku Repalle ja Heidille tulis vielä joku salatehtävä kahestaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se palstalaisia ärsyttää, kun Laura on hillitty ja tyylikäs nainen. Itse kun ovat räväköitä kanapersetukkia shokkiväriraidalla.
Tässä esimerkki ilkeämielisestä valehtelusta. Miksi tällaista pitäisi sietää?
Siellä ilmoittautui yksi räväkkä = huonotapainen ja kovaääninen. Lurrissa on tyyliä. :)
Laurassa ei kyllä ole minkäänlaista tyyliä. Ei osaa pukeutua kropalleen sopiviin ja tyylikkäisiin vaatteisiin, on aina naama näkkärillä ja negatiivinen, haukkuu toisia selän takana vähän väliä...mitä tyylikästä tuollaisessa ihmisessä on?
Laurassa on tyyliä. Sinun valheellisessa pahansuovassa selostuksessasi hänestä ei ole tyyliä.
Ei voi mitään, on jotenkin epämiellyttävää katsella, kun Heidi puristelee ihomatoja käsistään 😕 Ei ole eka kerta, kun niin tekee.
Onko tämä autoratahommeli niinku kauppatehtävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Sainio koko ajan haukkuu Miikkaa.
Sainiota selvästi ärsyttää, kun ei itse ole enää nuori :D
Höpö, höpö, Miikka on aikas vastenmielinen tyyppi. Tapansa on kääntää omat ilkeytensä ikäänkuin toisen tekemäksi. Hyvä esimerkki myös kun kun nappasi itselleen videopuhelun. Toivon putoavan seuraavaksi.
eiks oo ihanaa kun Miikka "räppää", sillai menee vähän kyyryyn ja alkaa stadia pamplaamaan.
Mitäköhän BB taloaolet siltä osin katsellut? Ei napannut videopuhelua millään, lailla vaan toiset ANTOIVAT sen hänelle.Älä vääristele asioita.
kyllä siellä vetäydyttiin, Miia mietti pitkään, Salla vielä pitempään, Miikka lähti ulos, kai ahdisti ja Salla meni perässä ja sanoi että Miikalle että se on sinun se viedeopuhelu. Miikalla tyttis niin tottakai piti saada se puhelu että vielä ollaan yhdessä. Reeo ei halunnut, ymmärrettävää koska pojat "siinä" iässä ja muutenkin. Eikä Milenakaan halunnut kihlattua "estradille" ja muut on vapaata riistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollaiset erittäin tiukat verkkarit muotia nuorilla miehillä nykyään? Vai onko kyse Miikan ikiomasta tyylistä? Vai onko vahingossa pakannut tyttiksen housuja mukaan?
Toivottavasti ei. Myös ne shortsit, talvitakki ja lippis -yhdistelmä ei ollu miellyttävä näky. Ei sen puoleen Reeon takaa polvitaipeissa lököttävät pitkät kalsarit. Tai persvaon vilautteli. Miks muuten Miikka ei näytä persvakoo jos se on muotia? No, tennissukat varret noiden sukkisten päällä on ehkä uudempaa uutta.
naurattaa, ei saa olla noin hauska
Millukin jo hakeutuu Heidin lähelle, nytkin istuu ihan kiinni Heidissä. Ihanaa, kun Heidillä on nyt muut naiset siellä noin puolellaan, tykkään!
Voi ku Millulle ja Sallalle tulis salatehtävä kahdestaan. Ulla-Maija, olen valmiina.
Toivottavasti ei. Myös ne shortsit, talvitakki ja lippis -yhdistelmä ei ollu miellyttävä näky. Ei sen puoleen Reeon takaa polvitaipeissa lököttävät pitkät kalsarit. Tai persvaon vilautteli. Miks muuten Miikka ei näytä persvakoo jos se on muotia? No, tennissukat varret noiden sukkisten päällä on ehkä uudempaa uutta.