Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sietää Kirsin tunkkaista ääntä, enkä sitä, miten hän maalailee itsestään kuvaa jonain pyhimyksenä sekä hyvyyden ja oikeudenmukaisuuden edustajana.
Ja Kirsi ei sano suoraan vaan esittää asiat itselleen parhain päin. Herää ekana spekuloimaan. Pelaa eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mietitään aina kuka on kuumin? Eikö muilla arvoilla ole väliä tuolla studiossa? Kiusaamisestakim näytetään tykkäävän.
Minua ei kans kiinnosta pätkääkään kenenkään seksikkyys, ei miesten eikä naisten. Ja oon huomannut että ne joita hehkutetaan täällä aina kuumiksi, on minusta tylsiä ja mitäänsanomattomia.
Esim toi aleksihan on naikkea muuta kuin kuuma minun mielestä, päinvastoin vastenmielisen näkönen.
Samoin, mitään "seksikkyyksiä" ei näy eikä kiinnostakaan. Samoin siis, paitsi Aleksi ei ole vastenmielisen näköinen. Hän on mielestäni ihan vain tavallisen näköinen. Vastenmielinen on ihminen joka haukkuu toisen ulkonäköä.
Tuula.
No ehkä hyvä paikka kattoo peiliin sitten.
Eiköhän se kaikista pahalta tunnu jos joutuu häätöön.
Itsekeskeinen eukko.
Vierailija kirjoitti:
Miksi osa menee nukkumaan vaikka projekti yhteinen?
Koska kaikki ei mahdu tekemään mitään samaan aikaan. Vieressä seisoskelussa ei ole mitään järkeä, kukaan ei hyödy sellaisesta, sen sijaan tunnelma voi laskea.
Tuula: minä en oo kenenkään äiti (talossa).
Et varmasti, se asenne mikä tolla naisella on kaikkeen. Mä inhoon Tuulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sietää Kirsin tunkkaista ääntä, enkä sitä, miten hän maalailee itsestään kuvaa jonain pyhimyksenä sekä hyvyyden ja oikeudenmukaisuuden edustajana.
Jep, samat fiilikset...
Miten sen ylähuulen seutu on niin outo, tulee mieleen ....., se hyppiminen tasajalkaa sopii siihen hyvin.
Ehkä Tuula kuukahtaa tohon yskään. Pääsee siitä sitten sen kautta.
Onkohan sääntörikkomus kun bKirsi sano Napakaskarille että ei äänestä häntä.
Aikaisemmilla kausilla taisi olla parempia sponsoreita. Viime kaudella oli ainakin paremmat sängyt.
Jos minä olisin Pirkka ja tietäisin että kaikki äänestää minua niin menisin Reeon sekä Kirsin juttusille. Sanoisin heille että katsoin bb telkkarista ja että minulla on tietoa.
Sanoisin Kirsille että sun liitossa juonitellaan sua vastaan ja että toinen liittouma aikoo äänestää teidän liittolaisia.
Reeolle sanoisin samat sanat.
Pistäisin ranttaliksi koska niin muutkin tekee ja pelaamaan tonne on tultu, tulis ainakin hämminkiä taloon :D Samalla koittaisin kiristää tiedoilla ettei kukaan äänestäisi minua :D
Pirkasta ei vaan taida olla tähän ja se ei edes tajua että on varma lähtijä?
M31
Vierailija kirjoitti:
Toi Pirkka vaikuttaa ihan sympaattiselle ja hyväsydämiselle hepulle. Vähän sellanen reppana fiilis siitä tulee myös mutta ei pahalla.
Mia on ärsyttävä, aina äänessä ja kiroilee liikaa.
Aleksi vaikuttaa ihan ok tyypille mutta hänestä on jäänny itsekeskeinen kuva ja jopa narsisti tulee siitä mieleen.
Jerry on taas tosi näkymätön ja se vaikuttaa just sellaselle perusjampalle eli jää hajuttomaksi sekä mauttomaksi.
Uusista Pirkka paras.
Joku vaikuttaa joltakin. Joku ei vaikuta jollekin.
Suomen kieli: vaikuttaa sympaattiselta, hyväsydämiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Aikaisemmilla kausilla taisi olla parempia sponsoreita. Viime kaudella oli ainakin paremmat sängyt.
Yhdellä kaudella tosin oli tosi surkeat ja huonolastuiset sponsorituotteet, jotka hajosivat ja joita asukkaat haukkuivat. Tuotanto taisi jopa joutua puuttumaan tähän.
Terhi oli kyllä oikeassa Lauran suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, samat fiilikset...
Miten sen ylähuulen seutu on niin outo, tulee mieleen ....., se hyppiminen tasajalkaa sopii siihen hyvin.
Onkohan sillä koko ajan nuuska huulessa
Pirkka on liian kiltti tuolla kieroilijoiden joukossa.
Siis onhan Merve paljon tasokkaampi kuin Aleksi herranjestas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Pirkka vaikuttaa ihan sympaattiselle ja hyväsydämiselle hepulle. Vähän sellanen reppana fiilis siitä tulee myös mutta ei pahalla.
Mia on ärsyttävä, aina äänessä ja kiroilee liikaa.
Aleksi vaikuttaa ihan ok tyypille mutta hänestä on jäänny itsekeskeinen kuva ja jopa narsisti tulee siitä mieleen.
Jerry on taas tosi näkymätön ja se vaikuttaa just sellaselle perusjampalle eli jää hajuttomaksi sekä mauttomaksi.
Uusista Pirkka paras.Joku vaikuttaa joltakin. Joku ei vaikuta jollekin.
Suomen kieli: vaikuttaa sympaattiselta, hyväsydämiseltä.
Te äikänmaikat ootte kyllä rasittava ihmistyyppi
Joku oikein seksikäs nainen taloon kiitos.
Taisi olla Pirkan peli tässä
No ehkä on saanut tarpeekseen.