Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirsi ei usko vaikka 4 uusinta varottanu Roomasta ja Reeosta. Reeo haluaa Kirsin ulos.
Reeo nimenomaan ei halua Kirsiä ulos, saa Kirsillä vastapuolen infoa ja tietää että jos laittaa Kirsiä pihalle, nii saa koko talon vihat niskaansa. Ei Reeo niin tyhmä ole. Sama toisinpäin.
Kyllä Reeo sanoi Kirsin nimen, jengijäsenelleen.
Onko Heidi tehnyt muuta peliliikettä kuin valehdellut Ruzulle?
Mä en voi sietää Kirsin tunkkaista ääntä, enkä sitä, miten hän maalailee itsestään kuvaa jonain pyhimyksenä sekä hyvyyden ja oikeudenmukaisuuden edustajana.
Harmi kun Mirva-Seppo ja Matti-Sinikka eivät pärjänneet. Hitsin Kahvakuula.
Tuolta ei nyt tahdo löytyä suosikkia. Pelkästään ärsykkejä, Tuula, Kirsi, Miika ja Miia.
Vierailija kirjoitti:
Juhaniii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tossa aleksissa on jotain tosi feikkiä.
Mun mielestä se on vähän yksinkertainen.
Millu kysyy tehtävän aikana "oletko varma?"
Aleksi: "en kun Aleksi"
Voi luoja....
6-vuotiaiden vitsi.
No... jos tyyppi nimeää maailman tärkeimmäksi asiaksi Äidin ja sanoo olevansa mammanpoika, ei ole ikinä kokeillut alkoholia tai tupakkaa ja on muutenkin aika simppelin oloinen, mitä muuta voit odottaa?
joka sanoo itseään mamman pojaksi ei ole, tottakai äitiä rakastaa mutta tekee itse omat juttunsa.
Kävi miten kävi mutta ei Pirkkaa ulos.
Minkä takia kaikki inhoaa Miaa? Nuori tyttö, jännittää ehkä.
Miikka yöllä juoni sängyssä Nabelle, Mervelle, Lauralle ja Kirsille että miten Aleksi ahnehti kaupan herkkuja ym. Itse Miikka hamusi puolet nokoista. Kyllä Sofiakin suu pulleana ahmi herkkuja ja Merve monikossa vei karkkipusseja kaappiinsa. Sanoi sen keittiössä. Miikka esittää kamua Aleksille mutta ulostaa Aleksia ulos ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sietää Kirsin tunkkaista ääntä, enkä sitä, miten hän maalailee itsestään kuvaa jonain pyhimyksenä sekä hyvyyden ja oikeudenmukaisuuden edustajana.
Jep, samat fiilikset...
Tulispa sellanen äänestys et kaikki ois häädössä paitsi Pirkka.
Milloin äänestykseen valittu kolmikko julkistetaan ja milloin on äänestys? Häätö ilmeisesti vasta lähetyksen aikaan joskus klo 22?
Aleksi on tosiaan tainnut olla äidin hoivassa vähän turhan kauan Jospa BB toimii irtiottona. En välttämättä haluaisi anopiksi Aleksin äitiä.
Ma olen niin out, ma en jaksa pelaa, mul on kauhea paansarku ki en jaksa pelaa. Ma olen ihan off kun joutu pelaa. Ma en pelaa mut kaiki muut pelaa.
Nuista Roomalaisista halutaan ryhmänä eroon talossa, mutta yksilöinä niistä tykätään. Varsinkin Reeosta ja Miikasta. Sofia ja Merve jutteli makkarissa, että eivät halua ainakaan että Reeo lähtis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu et Nabaksella on joku juttu ettei voi sietää liian lähelle tulevia ihmisiä. Vaan sofiat ym jotka on oikeesti läheisiä, mut dianan kans sillä meni hermot kun diana oli koko ajan puhumassa hänen takana, ja nyt menee hermot pirkkaan ja pelkää et kohta pirkka on jo vessassakin hänen kanssaan :DD
Draamaqueen se on. Näköjään se päättää Kirsin kanssa kuka joutuu häätöön. Taitavia manipuloijia.
Hassua jos NAbas ei voi olla ihmisten lähellä. Kurdien b asaareissahan on hyvin suuret tungokset ja koko suku tulee iholle ja pälättää niin että hammasmädän haju pöllähtelee vaan.
Ei Tuulaa ulos! Edustaa vanhempaa ikäpolvea tuolla.
Se on ihan feiki ja pelaa kokaja, mun tila huono ku kaiki seuraa mun tilaa, ma en pelaa mut se on feiki, ma en jaksa pelaa
Tää oliskin hyvä juttu. Ensin astelisi Marko hauista näyttäen sisään ja sen jälkeen Pirkka keskaria näyttäen.