Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Laura olisi teipattu seinään, niin sitä ei olisi enää löydetty. On se niin tapetti!
Miksei ne teipannu Milenaa?
Ei ois varmaan teipit riitttäneet.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Laura olisi teipattu seinään, niin sitä ei olisi enää löydetty. On se niin tapetti!
Ei riittäis teipeissä pito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidänkin perhe kannattaa Reeo. Jopa lapset tulevat kyselemään missä Reeo jos 24/7 päällä 😄
No on teidän lapsilla virikkeellinen elämä
Eivät ole lahkolaisia, lapset katsoo jos kiinnostaa, salata ei ole mitään syytä. Lapsilla on omat kuviot.
Ja jouluna teille tulee joulureeo. Antaa jos olet ollut kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai, että Reeo äänestävät sen rikkaat Kaverit. Olen äänestänyt ja jatkossakin äänestän. Vaikka ei ole kaverini.
Kenenkään ei pitäisi äänestää tuota lieroa. Toivottavasti näyttäisivät talossa tuon äijän sikailut.
Reeon sikailut?? Kun nyt näihin sikailuihin intopiukkana viittaat, niin kerro yksi tapahtuma, joka Reeolla oli sikailua, edes yksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huumori on taitolaji. Sinä et sitä osaa.
No voi voi, hyvä tsoukki, meni vaan sulla tunteisiin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riittäis teipeissä pito.
Olisi riittänyt. Teippiä oli ylen määrin.
Vierailija kirjoitti:
Voi eih, kulmani menevät mielipahasta kurttuun kun ajattelen, miten.. Chrystal ja kaikki studiossa , niin epäedullisesti puhuvat Reeosta, miten Reeoa näytetään niin vähän, ja miten, niin.. huonoja pätkiä. Miten voidaan niin epäsuosia! TUOTANTO!!!
Ääh, silmäni täyttyvät kyynelistä, kun, mietin.. miten ne kääärmeet taas luikertelivat terassille juonimaan Reeosta,
Voi Reeo, hän on niin jalo, hän loistaa tuolla jätteiden seassa kuin timantti. Millaisessa paikassa hän nyt onkaan, tuollaisten ihmisten, tai pikemminin paviaanien ja käärmeiden, lihavien ja iljettävien ja vähä-älyisten keskellä.
Hän on niin ihmeellinen.
Miten Sinulla tämä formaatti, joka on viihdettä, on mennyt noin pahasti ja huolestuttavasti pään sisään ?
Jos oikein pinnistät, löydät varmasti lisää ihmisiä kuvaavia iljettäviä vertauksia. Annahan palaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sitä itketään, kun naiset ei kokkaa. Katsokaa 24/7. Siellähän on Laura kokkaillut koko tän päivän.
Tämäpä tämä, ja aiemmin talossa Laura on kokkaillut, opetti Miikan leipomaan leipää ym. En ole esim. Heidiä nähnyt kertaakaan kokkauspuuhissa. On kyllä tottunut niin valmiiseen. Tuolla vain posket pullollaan mussuttanut juustonaksuja Mian kanssa.
Joo ei ole Heidi kokkaillut, mutta siitähän ei missään huudella, niin tekopyhää on välillä kommentointi. Sitä ihmettelin, että siinä roikkuessakin piti mussuttaa naksuja ja nyt sitten vuorossa ben & jerrys -jäätelökuppi. Armotonta mässytystä ja kermaperseilyä ollut Heidillä ja varsinkin Miikka on saanut koko bb-reissunsa kermaperseillä.
Ihme kun Heidi ei liho yhtään vaikka mässäilee kaikkia herkkuja. Vatsassakin näkyy melkein sixpack, täytyy olla hyvät geenit.
ei mässäile ulkomaailmassa muuten olisi lihava läski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt tunteisiin. Oli huono vitsi. Peruskoulun kolmannella ollaan kekseliäämpiä, minkähän ikäluokan tasolle tuo vitsailija onkaan jäänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka katsoo paljon Miiaa.
Eilen katsoi takapuolta ihan selkeästi vaikka kuinka kauan ihan mietteissään.Miikka on kova tuijottelemaan. Tuijotti myös Merveä. Sofiaakin tuijotti. Miikka tykkää tuijotella.
terve kolli
24/7 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko loora laihduttanut ennen shöytä kymmeniä kiloja kuten joku väitti? Selittäisi kasvojen valahtamisen nopea laihdutus ja kärttyisyys..jos ei saa syödä..
On laihduttanut. Ei nyt varmaan just ennen BBta, mutta ajansaatossa. Itse talossa kertonut.
Heidi sen kun paisuu paisumistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä oon miettinyt, että kun tääl ulkomaailmassakin tuntuu, että jengi on äänestänyt jotenkin talon liittojen mukaan (itse en, kun molemmissa on henkilöitä, joista tykkään), niin miten sitten kun lähestytään finaalia. Heidillä ja Reeolla on suurimmat kannattajakunnat. Nämä todennäköisesti kisaavat bb:n voitosta. Finaalin alussa todennäköisesti molempia saattaa äänestää samat ihmiset, mutta jos haluaa selkeästi vain Reeon voittoon tai vain Heidin voittoon, niin kannattais keskittyä siihen omaan suosikkiin. Vai onko täällä ulkojengille ihan sama, kumpi voittaa Heidi vai Reeo?
Ollut vähän tylsä kausi kun monien suosikki ja ennakko suosikki on ollut jo nähtävissä ensimmäisten viikkojen aikana. Itse en tykkää ylivoimaisesta pelistä ja olen kannattanut altavastaajia, joita monet naiset ovat olleet Reeon verrattuna.
En tiedä miten eri silmällä olemme katsoneet, mutta itse näi n lähinnä sitä miten Reeosta tehtiin koko ajan kaiken pahan alku ja juuri. Kaikki vain haukkuivat sateenkaariväreissä studiossa Reeoa ja esim. bb-podcastissa chrystall ja Sanna olivat ihan suuna päänä miten tuollainen mies on BB-kisaan otettu, on tullut ihan väärään formaattiin. Ja jollekin studiossa Kristalli sanoikin " mitä kummaa siinä reeossa on, kun kaikki sieltä tulevat sitä vain kehuu".
Mutta miten nyt sitten, kun saman väen suosikki Soffekin tykkäsi Reeosta ?
Niin tuo eri silmin voi johtua siitä, että minä olen jatsonut 247aa ja seurannut forumeitä ja sinä ilmeisesti vain koosteet. Talon taphtumat hieman erilaiset kuin koiste antaa ilmi. Talossa Reeo ollut melko suosittu sekä pidetty ja katsoja äänestyksissä sunnuntaisin ja forumeilla.
Joo, vastasin siis tuolle keskimmäiselle, joka sanoi, että Reeosta on tehty ennakkosuosikkia alusta asti. Ei ainakaan tuotannon toimesta. Ja olen seurannut kyllä 24/7 ja Reeo on ollut mielestäni mukavimpia kilpailijoita.
Taas salakapakka alhaisilla. Onpa yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt tunteisiin. Oli huono vitsi. Peruskoulun kolmannella ollaan kekseliäämpiä, minkähän ikäluokan tasolle tuo vitsailija onkaan jäänyt?
Ota tästä sitruuna.🍋
Mä oon niin onnellinen Sallan puolesta kun sai selvitettyä asiansa Milenan kanssa. Salla on tosi kiltti ihminen ja sitä on painanut se, että sanoi Milenaa vit*n ämmäksi, vaikka aihetta kyllä olikin. On kuitenkin hienoa kun aikuiset ihmiset haluaa olla sovussa.
Vierailija kirjoitti:
Taas salakapakka alhaisilla. Onpa yllättävää.
Jep ja onkohan toi ihan ok Sallan nyt juoda alkoa tuon päivällä sattuneen oksentelukohtauksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö sitä itketään, kun naiset ei kokkaa. Katsokaa 24/7. Siellähän on Laura kokkaillut koko tän päivän.
Tämäpä tämä, ja aiemmin talossa Laura on kokkaillut, opetti Miikan leipomaan leipää ym. En ole esim. Heidiä nähnyt kertaakaan kokkauspuuhissa. On kyllä tottunut niin valmiiseen. Tuolla vain posket pullollaan mussuttanut juustonaksuja Mian kanssa.
Joo ei ole Heidi kokkaillut, mutta siitähän ei missään huudella, niin tekopyhää on välillä kommentointi. Sitä ihmettelin, että siinä roikkuessakin piti mussuttaa naksuja ja nyt sitten vuorossa ben & jerrys -jäätelökuppi. Armotonta mässytystä ja kermaperseilyä ollut Heidillä ja varsinkin Miikka on saanut koko bb-reissunsa kermaperseillä.
Ihme kun Heidi ei liho yhtään vaikka mässäilee kaikkia herkkuja. Vatsassakin näkyy melkein sixpack, täytyy olla hyvät geenit.
Joillakinhan se mässäily näkyy ensin poskissa ja naamassa. Mä itekin oon sellainen, että ensin alkaa naama levetä.
Tästähän tulee hauska ilta kun noi saa kunnolla viinaa. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakinhan se mässäily näkyy ensin poskissa ja naamassa. Mä itekin oon sellainen, että ensin alkaa naama levetä.
Jos posket ei näy takaa päin, niin missä vika on?
Lauran fani-kerho kokoontui. Kumpikaan jäsenistä ei tullut paikalle.