Käytän Solidworksia vapaa-ajalla. Suunnittelen kaikkia laitteita omaksi ilokseni :)
Kommentit (26)
Paljonko insinööri on ottanut kuppia tänään?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko insinööri on ottanut kuppia tänään?
4 vuotta selvinpäin
Miksi humanistien on niin kovin vaikeaa ymmärtää sitä, kun DI sanoo jotain, niin se jämptisti juuri niin?
Pienenä isä kutsui minut työpaikalleen
Näytti, että kävelen hänen perässään portaat koppiin. Siellä avautui näky koko tehtaan lattialle. Siellä kulki siivoojia, asentajia, koneistajia.
Isä osotti halliin ja sanoi: "Nuo ovat niitä työläisiä, Hyi! Ota sinä mieheksesi DI, niin saat hyvän elämän."
Silloin minä opin. Silloin minä opin.
Ymmärrätte
Piti sanoa suoraan
Vierailija kirjoitti:
Miksi humanistien on niin kovin vaikeaa ymmärtää sitä, kun DI sanoo jotain, niin se jämptisti juuri niin?
AMK-inssi laskee sadasosan tarkkuudella
Minun isäni on DI, kuten hänenkin isänsä on DI. Nyt myös mieheni on DI.
Mieheni on DI, kuten isäni.
Minä olen kotirouva, kuten äitini ja äitini äiti
Tuon kaiken pystyy tekemään modernilla iPhonella.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kaiken pystyy tekemään modernilla iPhonella.
Mahdollista, mutta tuskin kauhean hyvin. Hidasta ja kömpelöä, joku appi sun pitää kuitenkin ostaa
Haluan kuitenkin tuoda ilmi, että piirtäminen CAD:llä ei ole suunnitelua
Se on ihan muuta
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan muuta
Mihin perustat näkemyksesi? Tuote suunnitellaan mielessä speksien mukaan ja piirretään CAD:llä
diplomi-insinööri on seksikäs, miehekäs, älykäs menestyjä. Näihin miehiin naisten katse harhailee 💪🏻
duunarimies on surkimus ja naiset vihaavat häntä
Olen DI ja kyllähän se tosi on että me komeat lihaksikkaat, sekä älykkäät, että viisaaat, myöskin hyvin varakkaat, huumorintajuiset toiset huomioonottavat sivistyneet yksilöt olemme ainutlaatuisen nerokas evoluution huipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan muuta
Mihin perustat näkemyksesi? Tuote suunnitellaan mielessä speksien mukaan ja piirretään CAD:llä
Asia selvisi kun tenttasin ja istuin naisten kanssa alas juttelemaan. Kun olin asiasta tentannut ja heidän viimeinen kyyti oli lähdössä alkoi totuus paljastua
Vierailija kirjoitti:
Olen DI ja kyllähän se tosi on että me komeat lihaksikkaat, sekä älykkäät, että viisaaat, myöskin hyvin varakkaat, huumorintajuiset toiset huomioonottavat sivistyneet yksilöt olemme ainutlaatuisen nerokas evoluution huipentuma.
Hauska DI-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan muuta
Asia selvisi kun tenttasin ja istuin naisten kanssa alas juttelemaan. Kun olin asiasta tentannut ja heidän viimeinen kyyti oli lähdössä alkoi totuus paljastua
Jaahas, ei tainnut liittyä asiaan. Oliko naiset koneinsinöörejä? Heitäkin on, kauniitakin vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan muuta
Jaahas, ei tainnut liittyä asiaan. Oliko naiset koneinsinöörejä? Heitäkin on, kauniitakin vielä
Kuules nyt. Tiedän näistä asioista vähän enemmän kuin sinä.
Tämmösen vois suunnitella muuten vaan