Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Reeo varmaan vääntää ruokaa pihalla ku naiset läyhää ja vetää psykooseja Reeosta sisällä : D
Mitä tuo Miikka mussuttaa suklaat suussa
Eikö kestä että ei voittanut oikeesti..tottakai Reeo pelaa kaikki haluu Milenan ulos..
M47.. kirjoitti:
Miikan "kasvutarina" heh heh hee mua huvittaa kun tuo miikan tökerö teatteri ja esittäminen menee joihinkin heikkolahjaisiin läpi. Ottavat miikan esityksen ihan todesta :o) heh heh hee.
Joo. Eiköhän se jatka ripuli- ja kännijuttujaan taas kun on siellä pimeässä, homeelta haisevassa varastossa paiskomassa hommiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun voittaja suosikit:
Miikka
Reeo
Heidi
Salla
Perustelut:Miikalla kasvutarina yrmeästä ahdaiskatseisesta ymmärtäväiseen laajempaan ihmiskuvaan. Reeo reilu, isällinen
kannustava ote muihin asukkaisiin. Ei helpolla valita vaikka olosuhteet mitä on.Heidi nuoreksi tytöksi periksiantamaton, sisukas. Toivottavasti iän myötä tulee myös muiden huomioiminen. Salla muuten vaan hyvä tyyppi ja on heittäytynyt kilpailun edetessä ja myös sinnikkyyttäHerrajumala kun sä vaikutat vähä-älyiseltä.
Kuule täällä vauvapalstalla on kaikki fiksut ihmiset. Me tajutaan tästä pelistä jotain ja arvostetaan ja tiietään että meijän suosikit arvostaa meitä faneja, ollaanhan me laitettu tuhansia euroja heille. Varmasti muistavat meitä ja ehkä meistä tulee vielä ystäviäkin. Ei tarvii matkoillaan hotellia ottaa, majapaikka löytyy aina täältä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo Miikka mussuttaa suklaat suussa
Eikö kestä että ei voittanut oikeesti..tottakai Reeo pelaa kaikki haluu Milenan ulos..
Reeo ei vaan halua että pahimmassa tapauksessa kaikki ylhäiset olis häädössä
Vierailija kirjoitti:
Reeo varmaan vääntää ruokaa pihalla ku naiset läyhää ja vetää psykooseja Reeosta sisällä : D
On se nii ihana se Reeo :D tulis mulle kylään nii ei tarviis kokata. Minä laittasin hänelle apetta pöytään.
Miksi Millu ei osaa puhua turhia sanoja sata lyhyessä ulostulossa🙉
Joko Milenalla on mennyt herne nenään häviämisestä :D
Shakkipeli-tehtäväkö niillä tänään on?
Enää ei siis soudeta?
Mä en edes usko että Reeo ihan tahalleen hävisi, kyllähän Heidi muutenkin on yleensä Reeon voittanut shakissa. Ei varmaan ihan täyttä voitontahtoa ollut Reeollakaan, että helpompi muutenki voittaa.
Heidi ja Miikka häätöön kiitos! Miikka ulos!
Milena nuolee Sallan pers...ainoastaan sen takia ettei tule pisteitä..
Natiseva Lurri kirjoitti:
Tämä shakkipäivä ja ekan pelin häviön jälkeinen natina Lauran suusta kertoi koko ihmisen syvimmän olemuksen. Alkoi taas anelemaan jotain tasoitusta, on muka "epäoikeudenmukaista". Hah!!! Se shakkilauta on ollut siellä pelattavissa päivästä yksi saakka, ei ole vanhaapiikaa kiinnostellut.
Hän on itse henkilökohtaisesti kuluttanut taloaikansa mm. Merven kanssa peetä puhumalla, makkarissa makaamalla ja väheksymällä Heidiä, leikkinyt kaveria ja puukottanut selkään.
Niin makaa kuin petaa.
Jos miinusääniä vois antaa, Laura olis ollut ulkona talosta jo monta viikkoa sitten.
👍👍👍
Natiseva Lurri kirjoitti:
Tämä shakkipäivä ja ekan pelin häviön jälkeinen natina Lauran suusta kertoi koko ihmisen syvimmän olemuksen. Alkoi taas anelemaan jotain tasoitusta, on muka "epäoikeudenmukaista". Hah!!! Se shakkilauta on ollut siellä pelattavissa päivästä yksi saakka, ei ole vanhaapiikaa kiinnostellut.
Hän on itse henkilökohtaisesti kuluttanut taloaikansa mm. Merven kanssa peetä puhumalla, makkarissa makaamalla ja väheksymällä Heidiä, leikkinyt kaveria ja puukottanut selkään.
Niin makaa kuin petaa.
Jos miinusääniä vois antaa, Laura olis ollut ulkona talosta jo monta viikkoa sitten.
Laurahan ymmärtää shakkia ja ihmettelee joitakin Reeon siirtoja pelissä ja Heidin kanssa kommentointia.
On lähes varma Reeon petoksesta, ja oikeassa on. Pitäisiköhän Isoveljen jotenkin puuttua tähän petokseen. Reeo hajoittaa oman joukkueensa nyt.
V*tuttaa kun noiden puhe ei kuulu kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Shakkipeli-tehtäväkö niillä tänään on?
Enää ei siis soudeta?
Alhaiset voitti eilen soutukisan, ylhäiset tänään shakkikisan. Pisteet tasan, vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes usko että Reeo ihan tahalleen hävisi, kyllähän Heidi muutenkin on yleensä Reeon voittanut shakissa. Ei varmaan ihan täyttä voitontahtoa ollut Reeollakaan, että helpompi muutenki voittaa.
Ei ole uskon kappale
Reeo sivuun seuraavasta kisasta.
Ihan jatkuvaa Heidin ja Miikan suosimista tämä kausi. Oli ennalta arvattavissa, kumpi joukkue tämän päivän kisassa voittaa. Miksiköhän valittiin shakki, kun sitä ei kaikki edes osaa.
Reeo tais nyt pelata itsensä ulos finaalista. Toivottavasti sohvalla sunnuntaina.
Miksi rengasvalmistaja Michelin ei ole mainittu sponsorien joukossa? Siellähän oli talossa se yksi asukas, jolla oli kaksi Michelin-tähteä rinnuksillaan.