Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
BB sais nyt laittaa rankkua Reeolle joka hävisi tahallaan. Sika äijä. :(
Nyt juonitellaan ja pelataan tietenki... mitä kurahousuja täälläkin on!!!
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvata, "upea esikuva sofia" tulee kohta muovikuorineen studioon.
Opastaako tämä ihana upea esikuva nuorille miten asennetaan hammaskuoret, tekotukka ja käydään hyvään asentoon tumputtamaan?Ei voi ku ihmetellä niitö jotka näkee tossa ihmisessä jotain hienoa ja esimerkillistä. Muovinen alamaailman pervo.
Omien sanojensa mukaan isä ja äitikin olivat ylpeitä niistä videoista.
Kyllä se Reeo kuulkaa kuulee..heti oli eilen Milena jauhamassa pask..
Reeosta heti antais pisteitä sille vaikka samalla puolella on ei kai Reeo idiootti ole miten tuolla pelaa!!
Ei kuitenkaan hauku psykoiksi sun muuksi niinkuin eukot.
Ihme salaliittoteoria. Reeo ei varmasti hävinnyt tahallaan.
t. Chessmaster
Vierailija kirjoitti:
Voi että on tuo Reeo kuuma pakkaus, saes tulla vähän lämmittämmään miun vällyjä täälä, minä leiposin sille piirakan ja pitäsin nii hyvänä, ai että. Pussaisin sen ihan märäks koko ukon.
Sinun kaltaisiasi, valkosipulilta lemahtavia laardikasoja Reeon fanit juuri ovat.
Vierailija kirjoitti:
Reeolle sympatiat. Alkukaudesta inhosin. Nyt oppinut tykkään. Rauhallinen, fiksu, reilu kaveri. Tekee kokoajan, ajattelee muita. Ei valita.
Tämä reilu, symppis Reeo hävisi just tahallaan shakkipelinsä. Petti oman joukkueensa, Alhaiset, sopivat asiasta Miikan kanssa pihalla ennen peliä. Tämä videoklippi olisi syytä näyttää nyt Milenalle, Sallalle ja Lauralle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo hävisi tahallaan shakkipelin niin, että alhaiset hävisivät nimeämiskilpailun. Reeo suunnitteli asiaa ennen kilpailua Miikan ja Heidin kanssa. Myös Mia kuuli tämän suunnitelman. Reeo myönsi hävinneensä pelin Miikalle nimeämiskilpailun jälkeen. Eli Reeo kusi tahallaan oman joukkueensa muroihin.
Seuraavaksi Mian tulisi saattaa asia Lauran, Milenan ja Sallan tietoon. Sen jälkeen kaikki nimeämispisteet molemmista joukkuesta Reeolle ja Reeo katsomaan BB:tä kotisohvalle.
No eiköhän tässä jokainen pelaa kuitenkin oman pelin tai liittonsa puolesta. Ymmärrän Reeoa, että ei halua tahalleen ajaa Heidiä ja Miikkaa häätöön. Omalle liitolleen uskollinen.
Olen omallatavallani alkanut tykkäämään Reeosta, mutta jos vielä kauden tässä vaiheessa pitää noita liittolaisia noin tärkeinä niin itseään vastaanhan tuo pelaa. Miikka on tuosta liitosta jo selkeästi luopunut , pelaa täysillä Reeoa häätöpenkille.
Vähän ärsyttää tää kun kaikki puhuu vaan Reeon tahallaan häviämisestä. Mitä jos Heidi oikeesti onkin vaan paras shakissa.
Onko Miikkkakin palanur vanhoille tavoille namin syömisessä..
Vierailija kirjoitti:
Vähän ärsyttää tää kun kaikki puhuu vaan Reeon tahallaan häviämisestä. Mitä jos Heidi oikeesti onkin vaan paras shakissa.
Reeo ihan itse sopi Miikan kanssa että häviää tahallaan että se siitä
Vierailija kirjoitti:
Niin muute, siis täytyyhän sen olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ihan itse sopi Miikan kanssa että häviää tahallaan että se siitä
No vaikka kuinka olisi sopinut niin olisiko Heidi silti voittanut pelit ilman tällaista sopuratkaisua? Uskoisin että olisi. Heidi on voittanut aiemmin Reeon shakissa kun ovat pelanneet.
Vierailija kirjoitti:
Minun voittaja suosikit:
Miikka
Reeo
Heidi
Salla
Perustelut:Miikalla kasvutarina yrmeästä ahdaiskatseisesta ymmärtäväiseen laajempaan ihmiskuvaan. Reeo reilu, isällinen
kannustava ote muihin asukkaisiin. Ei helpolla valita vaikka olosuhteet mitä on.Heidi nuoreksi tytöksi periksiantamaton, sisukas. Toivottavasti iän myötä tulee myös muiden huomioiminen. Salla muuten vaan hyvä tyyppi ja on heittäytynyt kilpailun edetessä ja myös sinnikkyyttä
Herrajumala kun sä vaikutat vähä-älyiseltä.
Mua on alkanut säälittää ihan tuo Mia, on selvästi autistinen tms kun jutut pysyy pakkomielteisesti vain yhden aiheen ympärillä ja käytös on muutenkin sellaista ns rauhatonta. Pieru, p*llu ja kakkajutut. Nolaa itsensä ihan täydellisesti, nuori ihminen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi että on tuo Reeo kuuma pakkaus, saes tulla vähän lämmittämmään miun vällyjä täälä, minä leiposin sille piirakan ja pitäsin nii hyvänä, ai että. Pussaisin sen ihan märäks koko ukon.
Sinun kaltaisiasi, valkosipulilta lemahtavia laardikasoja Reeon fanit juuri ovat.
Kuule Reeo arvostaa fanejaan. Täällä on aina lihapata kuumana ja peti lämpimänä Reeoa varten.
Mä tuun Reeoa vastaan sitten kun se voittaa ja annan sille ison pusun naamalle.
Tytöt taas makaamassa ja toki varmaan läyhää et reeo hävis tahallaan.. ruokaa ei toki tarjoudu kukaan muu tekemään taadkaan. Miksi loore ottaaa aina ton adenteen tee sä ei välii nurin narin
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo Reeo sais tulla vähä minnuuki passaamaa ja keittelemmää puuroo, pitäs varmaa nii hyvänä. Tiällä on aina ovi auki hänelle jos sattuu poikkeemaan. Kyllä minä oon hänelle jo niin monta euroo laittanu tässä kisassa että sais tulla kyllä kiittelemmään ruusupuskan kanssa.
T: Kouluttamaton yksinhuoltajamamma Liperistä
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Miikka? Toivottavasti Reeo voittaa.
Jo ennen koko ottelun alkamista Reeo ja Miikka sopivat pihalla, että Ylhäiset voittaa. Laura huomasi sen supinan ja nyt aiheellisesti epäilee ottelun "reiluutta" ja Reeon rehellisyyttä. Oikeassa on.
No eiköhän tässä jokainen pelaa kuitenkin oman pelin tai liittonsa puolesta. Ymmärrän Reeoa, että ei halua tahalleen ajaa Heidiä ja Miikkaa häätöön. Omalle liitolleen uskollinen.