Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Miikka ja ensilumi. 🤮 Tähänkin sai vedettyä sen kahden vuoden seurustelusuhteensa. Voi luoja miten naurettavaa.
Puhuu yleisölle. Todella hyvä pelaamaan ja esittämään symppistä. Ja naiset tykkää ruudun äärellä. Olette helppoja. Miehet näkevät tuon läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ton suht nuoren looran kasvot on noin valahtaneet
Ollaanpa sitä nyt pettyneitä. Kasva aikuiseksi.
On faktaa, että Lauran kasvot ovat veltot ja ryppyiset kuin vanhemmallakin naisella. Hän on vasta 36 ja näyttää n. 50-vuotiaalta.
Kateus vie kalatkin järvestä.
Kateus mistä? Kerro omin sanoin. Olen itse 43v eikä minulla ole ainoatakaan ryppyä ja ihoni on kiinteä ja kuulas. En kuljekaan naama norsunvitulla 24/7, ehkä se on se ero Lauran ja itseni välillä.
Kateus mistä? Laura on kaunis, sinulla on ainakin ruma sielu, todennäköisesti myös naama ja kroppa.
Täytyy olla todella vahvat Laura-lasit päässä jos tuosta saat kauniin. Niin elähtänyt ja ryppyinen ikäisekseen eikä luonnekaan mairittele. Hienosti teet minusta johtopäätöksiä yhden viestin perusteella, ääliö. :D
Ei elähtänyt, ei ryppyinen. Sinä voisit opetella häviämään, tulethan elämässäsi häviämään vielä usein.
Nyt Soffelle niitä ääniä!
Sallan olis pitäny lähteä kotiin viikkoja sitten.
En kerta kaikkiaan ymmärrä tuon Sallan suosiota. Rasittava ihminen. Olisi saanut tippua jo aikoja sitten Millan sijasta. Toivottavasti tänään lähtee.
Itse en laittas ropostakaan äänestykseen. Ei ole katsojien päätettävissä vaikka miten äänestäs. Meneeköhän huijattujen katsojien rahat tohon bb-talon ylläpitoon?
Miten toi laura on niin suosittu, miks 😅en tajuu 🤷läppämachine, juu niinpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, kyllä se pitää paikkansa!
Lauran sisko on virallisen bb instagramin ylläpitäjä. Löytyy nimimerkillä darosaga. Onko toi edes mahdollista, että voi olla 😯Ei hitto, voiko tuo olla edes laillista? Nyt selittää tuon ilkimyksen äänimäärät, kiitteli äsken katsojia, ei katsojat siitä tykkää, vaan tuo sisko on saanu sponsoreilta äänestysapua. Hel....ti mitä porukkaa!
Voisko joku tehdä valituksen tuosta BB:lle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LAURA VOITTAA KOKO KAUDEN, KOSKA SEN SISKO ON TUOTANNOSSA MUKANA.
JA PÄIVITTÄ BB:n INSTAA. JÄI JUST KIINNI!!!!
Ei hel..tti!!! Tää ei saa jäädä näin, jos totta!
On totta, linkki on edellisellä sivulla. Hän päivittää Lauran somea myös BB:n somen lisäksi.
Soffe lähtee sovitusti. Siksi ns pelasti Millun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt annamme koko voimalla salllalle ääniä.
Tykitys on kova.
On todella ihme jos ei pääse turvaan
Miksi tuet ilkeää ja vihamielistä kiusaajaa?
Miksi pidät Sallaa kiusaajana? Ethän sinä häntä tunne.
Koska katson 247 ja joudun katsomaan Sallan harrastamaa kiusaamista Milenaa kohtaan joka päivä. Todella ilkeää ja hävytöntä käytöstä
Tuijotat ihmistä ruudun läpi. Ethän sinä oikeasti tiedä hänestä mitään tosielämässä.
Sallafanit ovat näköjään sokeita idolinsa käytökselle. Nimittelyä, syrjään jättämistä, selän takana p*skan puhumista ja manipulointia
Niinpä. Samoin Laura valittaa jatkuvasti Heidistä. Ei osaa puhua asioita selviksi vaan hautoo niitä. Ei mitään viihdearvoa tuollaisessa.
Lurrikäärmeen sisko samalainen käärme kuin lurri.
Katala kirjanpitäjä.
Kateellinen.
Lihava possu .
Pienet rinnat. Lurrilla.
https://instagram.com/darkosaga?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Tuolta voi jokainen käydä ite kurkkaamassa. Julkista tietoa.
Annilla on jäänyt pyjama päälle.
Miten Lauran sisko voi päivittää BBn instaa? Sehän tarkoittaa, että on osa tuotantoa, koska osaa ilmoittaa tulevat tapahtuman etukäteen?! Meni maku tästä kaudesta 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka ja ensilumi. 🤮 Tähänkin sai vedettyä sen kahden vuoden seurustelusuhteensa. Voi luoja miten naurettavaa.
Puhuu yleisölle. Todella hyvä pelaamaan ja esittämään symppistä. Ja naiset tykkää ruudun äärellä. Olette helppoja. Miehet näkevät tuon läpi.
Mä oon nainen ja oon todella kyllästynyt koko jätkään.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ton suht nuoren looran kasvot on noin valahtaneet
Ollaanpa sitä nyt pettyneitä. Kasva aikuiseksi.
On faktaa, että Lauran kasvot ovat veltot ja ryppyiset kuin vanhemmallakin naisella. Hän on vasta 36 ja näyttää n. 50-vuotiaalta.
Kateus vie kalatkin järvestä.
Kateus mistä? Kerro omin sanoin. Olen itse 43v eikä minulla ole ainoatakaan ryppyä ja ihoni on kiinteä ja kuulas. En kuljekaan naama norsunvitulla 24/7, ehkä se on se ero Lauran ja itseni välillä.
Kateus mistä? Laura on kaunis, sinulla on ainakin ruma sielu, todennäköisesti myös naama ja kroppa.
Täytyy olla todella vahvat Laura-lasit päässä jos tuosta saat kauniin. Niin elähtänyt ja ryppyinen ikäisekseen eikä luonnekaan mairittele. Hienosti teet minusta johtopäätöksiä yhden viestin perusteella, ääliö. :D
Ei elähtänyt, ei ryppyinen. Sinä voisit opetella häviämään, tulethan elämässäsi häviämään vielä usein.
Jos et näe noita syviä ryppyjä hänen otsassaan sekä muualla kasvoissaan, niin en voi auttaa muuten kuin kehotamalla hakeutumaan näöntarkastukseen mahdollisimman pikaisesti.
Sofiaaaa!!! ehdottomasti Sofialle äänet, eikä rasittavalle Sallalle :/
Sallalle nyt ääniä ettei tule viimeisen minuutin aikana järkytys.