Miksi läskit naiset pukeutuvat kaikista paljastavimmin
Läskimakkarat roikkuvat siellä täällä kun läski lyllertää eteenpäin kuin vaivainen vanhus.
Kommentit (34)
En pukeudu paljastavasti eikä moni muukaan.
Kangas maksaa ja isommat koot ovat kalliimpia kuin pienet koot
Kpska he voivat. Mitä väliä? Älä ole noin tunteellinen Älä katso. Äläkä mene ulos jos et pysty hillotsemään itseäsi.
Kyllä ne on monet normaalipainoiset jotka pukeutuvat paljastavasti. Oikein tyrkkyjä.
Mitäs se sinulle kuuluu? Katse maahan tai revi silmät päästäsi jos häiritsee. T jeesus
Läskithän luulee nykyään olevansa haluttuja ja seksikkäitä ja käyttäytyvät siten :D
Ei ne puolijoukkueteltat oli kovinkaan paljastavia...
He pukeutuvat myös kaiken maailman strasseleihin ja tupsuihin ja glitteriin. Hoikat pukeutuvat farkkuihin ja t-paitaan.
Vierailija kirjoitti:
Läskithän luulee nykyään olevansa haluttuja ja seksikkäitä ja käyttäytyvät siten :D
Osa heistä on haluttuja ja seksikkäitä.
M46
Vierailija kirjoitti:
Mitäs se sinulle kuuluu? Katse maahan tai revi silmät päästäsi jos häiritsee. T jeesus
Kerrotko meille vielä miksi otsikko meni niin tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä naiset pukeutuu ja laittautuu ihan omaksi ilokseen.
Kuulostaa miesten heiniltä tuommoinen yrittäminen, että ollaan jotain muuta kuin on.
Käännä katseesi pois ja vaikkapa takaisin omaan pukeutumiseesi. Oletko itse katseenkestävä? Onko oma pukeutuminen tilanteeseen sopiva, vaatteet pestyt, ehjät, koko sopiva, ei liian pienet vaatteet ettei pursota, eikä liian suuret niin ettei esim lahkeet raahaa maata ja kerää saastaa kotiisi.
Aika moni läski pukeutuu erilaisiin kaapuihin. Minä olen ylipainoinen eikä läskini kiinnosta ketään.. eilen oli vtun kuuma ja annoin tissien ja läskien näkyä. Hanki ap joku ammatti joka kehittää ajattelukykyä. Sillä pääset muiden läskeiltä rauhaan.
Mitä laihoilla on paljastaa? Tosiasiallisestihan heidän kehonsa ovat pienempiä eli niissä on paljon vähemmän paljastettavaa kuin lihavien kehoissa.
Vierailija kirjoitti:
He pukeutuvat myös kaiken maailman strasseleihin ja tupsuihin ja glitteriin. Hoikat pukeutuvat farkkuihin ja t-paitaan.
Farkut ja lyhythihainen paita kuvaa minua läskiä.
Ei glitterit yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa heistä on haluttuja ja seksikkäitä.
M46
Vain fetissipervojen mielestä. Lisäksi läskien rinkirunkkausryhmät ym. ovat tietenkin huohottajat aivopesseet, mutta normaali-ihmiset tietävät totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Sinä tyhmä vaan näet ne glitterityypit.
Toivottavasti sinä laiha närkki lihot vanhemmiten. Saat vämmainen kiusaaja itse olla naureskelun kohde. T. Normipainoinen koulutettu fiksu ihminen.
Koska sama vaate paljastaa heillä enemmän kuin hoikemmalla.